Jak wykonać klin
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 72
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
nom cykor ma racje w 100% tutek w swojej formie elegancji ale jego treść mało przydatna lepiej na tym wszystkim wyjdą ludzie dorabiający klin z podkładek lub miękkich śrub wiertło to stal narzędziowa i jest naprawdę bardzo twarda ,w ten sposób nie będziecie często zmieniać klinów ale wały lub magneta
- qba3
- MotoManiak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 27 lip 2008, o 19:46
- Lokalizacja: cyncanopol
qba3 baja baja bągo, weź koleś nie gadał głupot bo znam wieele osób co na takich jeżdżą w okolicy i na forum i raczej wałów z tego powodu nie zmianiają jak chcesz tak robic to rób ale innym w głowach mętliku nie rób
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
-
Barthezz - MotoManiak
- Posty: 2202
- Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
- Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
- Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...
no dobra róbcie jak chcecie ale jeżeli ma ktoś źle spasowane koło magnesowe z wałem i mu ścina normalne kliny i sobie założy klin z wiertła to sie skończy wymianą albo wału albo magneta ile ludzi ma bowywalane gniazda klinu w wałach i muszą je wymieniać no ale.... baja bAgo
- qba3
- MotoManiak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 27 lip 2008, o 19:46
- Lokalizacja: cyncanopol
-
NIKE - MotoManiak
- Posty: 845
- Dołączył(a): 1 sie 2008, o 09:47
- Lokalizacja: Jachranka/Legionowo
- Pojazdy: Audi A4 B5 '99 |Skoda Fabia I '03| Komar 2351 '79
qba3
no tak każdemu ciągle ścina klin, koleś 30 lat temu mój dziadek w taki sposób kliny dorabiał i do tej pory dobrze jest
qba3 napisał(a):no dobra róbcie jak chcecie ale jeżeli ma ktoś źle spasowane koło magnesowe z wałem i mu ścina normalne kliny i sobie założy klin z wiertła to sie skończy wymianą albo wału albo magneta ile ludzi ma bowywalane gniazda klinu w wałach i muszą je wymieniać no ale.... baja bAgo
no tak każdemu ciągle ścina klin, koleś 30 lat temu mój dziadek w taki sposób kliny dorabiał i do tej pory dobrze jest
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
-
Barthezz - MotoManiak
- Posty: 2202
- Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
- Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
- Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...
qba3 jak dla ciebie wiertło jest za twarde na klin to zrób sobie z plasteliny, ja tam mam dorabiany i wszystko gra.
- rolnik1234
- MotoManiak
- Posty: 2234
- Dołączył(a): 12 kwi 2007, o 16:37
to może być problem ale spróbuje:D:D
to spróbuj mi nie zalezy zeby Ciebie przkonać ale na tym zeby ktoś nie zadawał pytań, czy napewno klin z wiertła jest zły?
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
-
Barthezz - MotoManiak
- Posty: 2202
- Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
- Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
- Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...
-
NIKE - MotoManiak
- Posty: 845
- Dołączył(a): 1 sie 2008, o 09:47
- Lokalizacja: Jachranka/Legionowo
- Pojazdy: Audi A4 B5 '99 |Skoda Fabia I '03| Komar 2351 '79
NIKE zaraz napisze do Marcka
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
-
Barthezz - MotoManiak
- Posty: 2202
- Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
- Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
- Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...
qba3 masz racje.
Klin z wiertła jest twardszy niż wał i dlatego orginalne kliny są dość "miekkie" bo jak ma zciąć klin to go zetnie a jak bedzie z wiertła to cały wał jednym słowem rozdupcy
Klin z wiertła jest twardszy niż wał i dlatego orginalne kliny są dość "miekkie" bo jak ma zciąć klin to go zetnie a jak bedzie z wiertła to cały wał jednym słowem rozdupcy
97% ludzi trzyma rękę na myszce czytając posty. Nie zdejmuj ręki, już jest za późno.
a Ty dla ilu osób jesteś bogiem?
-
tomix - MotoManiak
- Posty: 354
- Dołączył(a): 5 lis 2007, o 20:58
- Pochwały: 1
Jutro Wam pokaże co ten klin zrobił mi z wałem od Komara . Co prawda klin nie do zdarcia ale wał mam teraz do wymiany bo ten rowek na klin jest 2x większy...
Komar 2320 - wieczny remont
WSK 125
Jawa TS 350
Simson s51
WSK 125
Jawa TS 350
Simson s51
-
Mosquito - MotoManiak
- Posty: 452
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:15
- Lokalizacja: Lublin
Na zdjęcia poczekajcie - nie mogę się dowołać do serwera, gdzie je uploadowałem, na dysku też nie mogę znaleźć. W najgorszym razie zrobię sobie jeszcze jeden klin i wykonam nowe fotki.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Posty: 72
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 156 gości