ZAPŁON TYRYSTOROWY DO KOMARA (how it's made )

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez grzesiekmotur » 21 lis 2010, o 21:24

elo
da sie przerobić ten układzik w taki sposób że zamiast przerywacza dać czujnik taki jak w charcie? albo jakiś zastosować ze skutera mam kilka u siebie i mam zamiar ich zastosować
w mym ogarze o jednym garze...
grzesiekmotur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 1 gru 2008, o 21:25
Lokalizacja: !![ZKIW]!!

Postprzez Pani Kontekstowa » 21 lis 2010, o 21:24

Pani Kontekstowa
 

Postprzez KKamil » 3 lut 2011, o 21:45

Witam.
Przepraszam,że odkopuję temat, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie.

Czy jest możliwość zastosowania zapłonu podanego w temacie w Romecie 50-T-1(silnik 019) ??
I jakie maksymalne napięcie i prąd może oddawać cewka zapłonowa w iskrowniku ? Będzie coś około 200v i 2-3 ampery, czy mniej ?
KKamil
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 27 sty 2011, o 21:54

Postprzez Black Rider » 3 lut 2011, o 22:04

hola hola Jasne że tak ja miałem w swoim 019 silniczku i było super.
Obrazek
Naprawiam sprzęty RTV itp
Avatar użytkownika
Black Rider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2728
Dołączył(a): 16 sie 2007, o 13:14
Lokalizacja: łask

Postprzez dooman30 » 12 kwi 2011, o 17:38

A jak zrobić coś takiego w jawce, gdzie w zapłonie nie ma tej "podwójnej" cewki tylko jest cewka niskiego napięcia a butelkowa już poza silnikiem ?? Pomóżcie
Avatar użytkownika
dooman30
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 14:30
Pojazdy: ogar200, jawka mustang, komar2351

Re: ZAPŁON TYRYSTOROWY DO KOMARA (how it's made )

Postprzez michal12124 » 7 lip 2011, o 10:41

Mr.Rezystor napisał(a):Wzór ścieżek PCB:
http://www.speedyshare.com/files/213932...cie_ek.pdf


Schemat montażowy:
http://www.speedyshare.com/files/213932...ment_w.pdf



Linki wygasły, można prosić o nowy upload.
michal12124
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 20 cze 2009, o 15:30

ZAPŁON TYRYSTOROWY DO KOMARA (how it's made )

Postprzez michal12124 » 29 lip 2011, o 20:47

wiem ze odkopuje ale czy mógłby ktoś wrzucić jeszcze raz wzór tych ścieżek i schemat montażowy ????????
michal12124
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 20 cze 2009, o 15:30

ZAPŁON TYRYSTOROWY DO KOMARA (how it's made )

Postprzez Cappy » 7 wrz 2011, o 18:06

michal12124 napisał(a):wiem ze odkopuje ale czy mógłby ktoś wrzucić jeszcze raz wzór tych ścieżek i schemat montażowy ????????


Wytrawiłem już ścieżkę i potrzebuje pilnie schemat montażowy !! Bo nie wiem gdzie co wsadzić
Avatar użytkownika
Cappy
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 557
Dołączył(a): 21 maja 2009, o 16:47
Lokalizacja: Warszawa
Pojazdy: Romet POLO,50-T-1, Komar 2350

ZAPŁON TYRYSTOROWY DO KOMARA (how it's made )

Postprzez Cappy » 7 wrz 2011, o 20:04

Naprawdę nikt tego nie ma pilnie potrzebuje wywierciłem już otwory :/
Avatar użytkownika
Cappy
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 557
Dołączył(a): 21 maja 2009, o 16:47
Lokalizacja: Warszawa
Pojazdy: Romet POLO,50-T-1, Komar 2350

ZAPŁON TYRYSTOROWY DO KOMARA (how it's made )

Postprzez Cappy » 9 wrz 2011, o 22:31

Zlutowałem już moduł i mam pytanie gdzie co po podłączać ?, Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Cappy
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 557
Dołączył(a): 21 maja 2009, o 16:47
Lokalizacja: Warszawa
Pojazdy: Romet POLO,50-T-1, Komar 2350

ZAPŁON TYRYSTOROWY DO KOMARA (how it's made )

Postprzez Konrad » 10 wrz 2011, o 13:16

Podczłączenie cewki butelkokowej jest dowolne, nie ma znaczenia do którego zacisku podłączysz kable. Znak na środku o który pytasz to masa. Gruby zygzak to uzwojenie pierwotne cewki w/n w iskrowniku, wąskie elipsy to uzwojenie wtórne cewki w/n w iskrowniku.
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

ZAPŁON TYRYSTOROWY DO KOMARA (how it's made )

Postprzez Apo43 » 21 lut 2015, o 22:06

Witam
Sorry za odkopanie tematu po prawie 4 latach od ostatniej odpowiedzi, ale bardzo mi zależy na zamontowaniu takiego schematu jak w temacie, ale fotki i linki powygasały, czy dałoby radę odświeżyć, bardzo proszę.
Apo43
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 21 lut 2015, o 22:00

Re: ZAPŁON TYRYSTOROWY DO KOMARA (how it's made )

Postprzez RomanceOsborn » 19 lut 2016, o 10:36

wywierciłem już otwory :/
[link]
Ostatnio edytowano 19 lut 2016, o 11:06 przez Tomek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Usunąłem reklamę.
RomanceOsborn
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 9 lip 2015, o 09:46
Pojazdy: S3

Poprzednia strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron