Ładowanie akumulatora w Rometach i podobnych

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez Marcek » 4 paź 2009, o 23:54

U mnie wystarcza, jeżdżę w zasadzie tylko w mieście, więc kierunkowskazów używam często.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Pani Kontekstowa » 4 paź 2009, o 23:54

Pani Kontekstowa
 

Postprzez PiotreQ » 2 lis 2009, o 16:44

Dioda 1N7005 może być? Ten rezystor będzie dobry? Dobrze policzyłem, że ten rezystor ma 2,2 ohm?
Tutaj są 2 czerwone paski i 2 złote
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b8 ... 27514.html nóżka ma prawie 1mm grubości a opornik 15mm . Rezystor ten pochodzi ze starego zasilacza komputerowego.
KIEDYŚ: Komar > Ogar >Hercules > Ogar 205 > Audi 1OO C3 > Corolla E9 > 126p > Vectra A > Lantra J2 > Nissan Altima > CZ 350
A

OBECNIE:WSK 125 & VW Golf Mk2 & Renault Clio I & Quad SAM & Suzuki GSX600F
SPRZEDAM CZĘŚCI: Toyota Corolla E9 1.3 HTB & Opel Omega A 2.3D Caravan
"Bez Gwiazdy nie ma jazdy" :D
Avatar użytkownika
PiotreQ
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 163
Dołączył(a): 13 sie 2009, o 17:47
Lokalizacja: Kozłówka /k. Lubartowa
Pochwały: 1
Pojazdy: WSK 125 & Clio I & Golf Mk2 & Quad SAM & GSX600F

Postprzez Marcek » 2 lis 2009, o 16:50

PiotreQ napisał(a):1N7005

A nie czasem 1n4005? Jeśli tak, może być.
Co do opornika - rzeczywiście wygląda potężnie. Podaj tylko kolory paskow, bo na zdjęciu ciężko odróżnić.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez PiotreQ » 2 lis 2009, o 17:21

Marcek napisał(a):A nie czasem 1n4005

Dokładnie. Pomyliłem się.

Marcek napisał(a):Podaj tylko kolory paskow, bo na zdjęciu ciężko odróżnić.

PiotreQ napisał(a):Tutaj są 2 czerwone paski i 2 złote
KIEDYŚ: Komar > Ogar >Hercules > Ogar 205 > Audi 1OO C3 > Corolla E9 > 126p > Vectra A > Lantra J2 > Nissan Altima > CZ 350
A

OBECNIE:WSK 125 & VW Golf Mk2 & Renault Clio I & Quad SAM & Suzuki GSX600F
SPRZEDAM CZĘŚCI: Toyota Corolla E9 1.3 HTB & Opel Omega A 2.3D Caravan
"Bez Gwiazdy nie ma jazdy" :D
Avatar użytkownika
PiotreQ
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 163
Dołączył(a): 13 sie 2009, o 17:47
Lokalizacja: Kozłówka /k. Lubartowa
Pochwały: 1
Pojazdy: WSK 125 & Clio I & Golf Mk2 & Quad SAM & GSX600F

Postprzez Kuba » 2 lis 2009, o 22:22

siema
wujek mi wczoraj na ciasteczku u babci po obejściu grobów mówił o układzie na scalaku(chyba, nie słuchałem za uważnie) 7807(lub jakoś tak) ponoć ma on współpracować z mostkiem Gretza tzn mostek->scalak i na wyjściu ma puszczać 7V i ileś miliamper
zależnie od rozmiaru(typ obudowy) tzn im większa to jest on mocniejszy(większy amperaż)
co wy na to? is this true?
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez Marcek » 2 lis 2009, o 22:49

PiotreQ napisał(a):Tutaj są 2 czerwone paski i 2 złote

Zgadza się, to wartość 2 Ohm.

elo moto 1993 napisał(a):7807

Pewnie jakiś stabilizator. Nie widzę sensu jego stosowania.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez dieludolfs » 4 lis 2009, o 08:51

Marcek napisał(a):
Ma_estro napisał(a):oporniki maja tak zwany kod paskowy po ktorym mozemy rozpoznac jaki to opornik

Mocy po tym nie rozpoznasz.

Po tym rozpoznaje się rezystancje ;]

A ja mam takie pytanie..Po co jest tam ten rezystor wstawiony?
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Postprzez adrian » 4 lis 2009, o 15:47

moc mozna rozpoznać po wielkości.
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3008
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A7

Postprzez dieludolfs » 5 lis 2009, o 09:03

No ok, ale czemu on w tym układzie niby jest? ;>
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Postprzez adrian » 5 lis 2009, o 16:05

zeby aku nieprzegotowac ja bedzie nabity na full
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3008
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A7

Postprzez ponyrider » 5 lis 2009, o 20:46

Najpierw opornik czy dioda?
Zaproszenia na LOCKERZ, w trybie natychmiastowym 24/7 !! : http://szybkiezapro.50gigs.net/index.php
Avatar użytkownika
ponyrider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 8 paź 2009, o 21:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Komar Rider » 5 lis 2009, o 21:33

ponyrider napisał(a):Najpierw opornik czy dioda?


Z tego co pamiętam, to w tym temacie jest gdzieś o tym napisane. Jeszcze musisz pilnować, aby pasek był w dobrym kierunku.

Jeszcze napisz o tym, jak chcesz zrobić kontrolkę włączonej lampy przedniej :D
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez Konrad » 5 lis 2009, o 21:38

Na schemacie opornik jest za.
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez ponyrider » 5 lis 2009, o 22:05

ej, mogę podłączyć to ładowanie, jak nie mam tylniej lampy? tylko przednia 12v ,czy nie będzie za dużo W na ładowanie?
Zaproszenia na LOCKERZ, w trybie natychmiastowym 24/7 !! : http://szybkiezapro.50gigs.net/index.php
Avatar użytkownika
ponyrider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 8 paź 2009, o 21:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez dieludolfs » 5 lis 2009, o 23:13

No to teraz mi powiedźcie tak..jak by nie było tego rezystora, akumulator byłby dobrze doładowywany nawet z tylną żarówką..mam racje? ;> O ile się nie mylę to są inne układy, które zabezpieczają akumulator przed przeładowaniem..
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 229 gości