sposób na cieknący starter

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

sposób na cieknący starter

Postprzez Mariusz » 31 maja 2008, o 23:28

chciałem zaprezentować sposób na cieknący starter. otóż oryginalnie w rometach i komarach w prowadnicy wałka startera jest rowek, a w rowku oring. jednak po latach, jak i po niefachowych czy poprostu nieuważnych remontach oring "gdzieś się zapodziewa" oczywiście nieświadomie, i mamy cieknący starter. moja metoda wykorzystuje zbieg okoliczności-czyli to że wałek startera ma średnicę wału korbowego :twisted:

jako że mają takie same średnice, to i simmering pasuje
Obrazek
jednak całego simmeringu oczywiście montować nie będziemy

potrzebne będą:
-stary simmering (może być nawet bez sprężynki, byle nie miał pociętej wewnętrznej przylgni czy kołnierza)
i narzędzia czyli jakieś nożyczki kombinerki i nożyk do tapet

pierwszą czynnością będzie obcięcie wargi simmeringowi, tak aby została sama tarcza simmeringu. gdy tego dokonamy obcinamy i całą tarczę simmeringu tak aby została sama "prowadnica sprężynki" (czyli wewnętrzna część simmeringu na którą się zakłada sprężynkę), sprężynkę oczywiście usuwamy. niestety prowadnica ze sprężynką się nie zmieszczą, tak więc musimy prowadnicę sprężynki jeszcze zwęzić, oraz zmniejszyć średnicę zewnrzną. trzeba co jakiś czas przymierzać do rowka czy pasuje, nie podam niestety dokładnych wymiarów bo u mnie jak już siadła uszczeleczka tak koniec nie dało się wyciągnąć.
jeśli już zamontujecie w rowku tą "gumkę" to jej nie wyciągajcie, niech sobie jest, choćby i wałek nie chciał wejść to i tak możecie przecież wewnętrzną stronę przejechać nożykiem. u mnie taka uszczelka powoduje spory opór, tak że nawet starterem kręcąc ręką czuć opór, może sie to jeszcze wyrobi, ale dobrze by było nieco mocniej uciągnąć spręzynę (o ząbek)

to by było na tyle, u siebie jeszcze zamiast podkładki dają gumową uszczelkę
Obrazek
i już nie ma żadnego prawa cieknąć. silnik jeszcze nie złożony, gdy przejeżdżę i przetestuję to napiszę co i jak, czy skuteczna metoda czy nie oraz jak z opornością działania startera.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

sposób na cieknący starter

Postprzez Pani Kontekstowa » 31 maja 2008, o 23:28

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Łukasz » 15 cze 2008, o 12:38

pochwała zasłużona
Avatar użytkownika
Łukasz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 260
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 07:45
Lokalizacja: Lubelskie
Pochwały: 1

Postprzez Conqeror » 15 cze 2008, o 12:44

ja tam tego nie miałem i nic nie ciekło , tylko podkładke metalową
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Konrad » 15 cze 2008, o 12:47

ja też tam nic nie miałem i nie ciekło, potem dla bezpieczeństwa kupiłem ten oring, ale i bez niego nic nie ciekło
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Dynio » 15 cze 2008, o 15:29

ja też mam podkładkę i nie ciekło. Chyba że się przechylasz często w lewo prawie przy samej ziemi to wtedy będzie ciekło
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Dynio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 16:35
Lokalizacja: Łupowo

Postprzez Mariusz » 17 cze 2008, o 16:32

no ja miałem nieprzyjemnie mokry starter zawsze, może za bardzo w zakrętach się kłade :D
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska


Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 98 gości