Rozwiercanie gaźnika GM12F, GM12F1 i pochodnych.

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez Conqeror » 22 lip 2008, o 23:51

ja mysle by rozweircić moj do 19 mm ale nei chce za bardzo zjechać na dole . to jest robota dal kogoś z doświadczeniem
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Pani Kontekstowa » 22 lip 2008, o 23:51

Pani Kontekstowa
 

Postprzez radi126 » 23 lip 2008, o 09:52

I tak jeszcze coś ode mnie. Gaźnik u wlotu (od strony filtra powietrza) powinien mieć taki stożek, jak jest fabrycznie. Poprawia to mieszanie paliwa z powietrzem.


Na pierwszym schemacie z tej strony to ładnie widać:
http://www.junak.riders.pl/IMG/pegaz.htm
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Jest bóg, czy go nie ma?
Nie ma... nie ma... nie ma... nie ma...
Nie ma boga
Jest MOTÓR
Avatar użytkownika
radi126
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1574
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 11:14
Lokalizacja: Mońki

Rozwiercanie gaźnika GM12F, GM12F1 i pochodnych.

Postprzez Motorowerzystka » 8 lut 2014, o 19:10

Odkopię, ponieważ mam pytanie. Czy jak rozwiercę ten gaźnik do 14mm i zamontuje do Charta to będzie jakaś różnica od gm12f? Czy też może będzie jak 14MC? :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Motorowerzystka
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2972
Dołączył(a): 26 sie 2011, o 19:35
Lokalizacja: NWE
Pochwały: 7
Pojazdy: Romet Ogar 125

Rozwiercanie gaźnika GM12F, GM12F1 i pochodnych.

Postprzez majsterr » 2 gru 2017, o 11:53

Nje lepiej zrobić co rozwiertakiem nastawnym?.Uwag tej tulejki (rozpylacza) się nie wybija ponieważ dysze wchodzą stożkowo przez co możemy ją rozłupać.Robi się to nagrzewając korpus i wyciskając tą tulejkę śrubokrętem bez pobijania młotkiem :)
Avatar użytkownika
majsterr
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
Pochwały: 9
Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang

Poprzednia strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości