Zakładam tutorial o wszystkich modelach komarów. Zainteresowanych szczegółowymi danymi technicznymi silników odsyłam do tematu:
viewtopic.php?t=5879
Komar 230
Silnik: SM02
Rozrusznik: nożny- pedały
Gaźnik: GM12 z centralnie umieszczonym pływakiem
Lata produkcji: 1960-1962
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Komar 231
Silnik: S-38
Rozrusznik: nożny-pedały
Gaźnik:GM12
Lata produkcji: 1962-1963
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Komar 231-B
Silnik: S-38B
Rozrusznik: nożny-pedały
Gaźnik: GM12a, z centralnym pływakiem i średnicą gardzieli 12mm
Lata produkcji: 1962-1963
Różniła się od wersji 231 odlewaną ,a nie tłoczoną jak w 231 wersją pokrywy iskrownika
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Komar 232
Silnik: S-38B
Rozrusznik: nożny-pedały
Gaźnik: GM12
Lata produkcji: 1963-1968
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Komar 2320
Silnik: S-38B
Rozrusznik: nożny-pedały
Gaźnik: GM12-F
Lata produkcji: 1968-1971
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Komar 2328
Silnik: S-38SH ze sprzęgłem odśrodkowym i odprężnikiem w głowicy
Rozrusznik: nożny-pedały
Gaźnik: GM12-F
Lata produkcji: 1970-1974
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Komar 2330
Silnik: S-38B4
Rozrusznik: nożny-pedały
Gaźnik: GM12-F
Lata produkcji: 1969-1973
[img][http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jacomoto/gfx/motorowery/komar2330/obrazki/komar2330_002.jpg[/img]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Komar 2338
Silnik: S-38SH ze sprzęgłem odśrodkowym i odprężnikiem w głowicy
Rozrusznik: nożny-pedały
Gaźnik: GM12-F
Lata produkcji: 1970-1974
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Komar 2350
Silnik: S-38ZB4
Rozrusznik: Nożny-kopniak
Gaźnik:GM12-F
Lata produkcji: 1970-1978
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Komar 2350-2
Silnik: S-38ZB4
Rozrusznik: Nożny-kopniak
Gaźnik:GM12-F
Lata produkcji: 1970-1978
Był to w zasadzie Komar 2361 Sport z tradycyjnym bakiem zamiast "sportowego".
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Komar 2351
Silnik: S-38ZB4
Rozrusznik: Nożny-kopniak
Gaźnik: GM12-F1
Lata produkcji: 1975-1978
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Komar 2352
Silnik: 017
Rozrusznik: Nożny-kopniak
Gaźnik: GM12-F1
Lata produkcji: 1978-1983
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Komar 2352 W
Silnik: 023
Rozrusznik: Nożny-kopniak
Gaźnik: GM12-F1
Lata produkcji: 1983-198?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Komar 2360
Silnik: S-38ZB4
Rozrusznik: Nożny-kopniak
Gaźnik: GM12-F1
Lata produkcji: 1972-1975
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Komar 2361
Silnik: S-38ZB4
Rozrusznik: Nożny-kopniak
Gaźnik: GM12-F1
Lata produkcji: 1972-1975
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kopiowanie na inne strony, rozpowszechnianie TYLKO za zgodą autora!
Tekst w całości napisany dla forum http://www.motomaniacy.com
Modele Komarów
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Modele Komarów
Ostatnio edytowano 10 kwi 2009, o 10:29 przez Łukasz, łącznie edytowano 19 razy
-
Łukasz - MotoManiak
- Posty: 260
- Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 07:45
- Lokalizacja: Lubelskie
- Pochwały: 1
Pomysł trochę ściągnięty,no i szkoda że nie ma żadnych zdjęć, a w dodatku nie wszystkie modele zostały opisane
A i komary sporty to były modele 2360 i 2361
A i komary sporty to były modele 2360 i 2361
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Wykonanie jest bardzo podobne jak w tutku Mateusza ,a pominięte modele to komar 2360 zamiast którego wcześniej był komar 2361 i komar 2352 W z nożną zmianą biegów i komar 2330
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
No ale nie masz tu żadnej charakterystyki tych modeli podałeś silnik to po co podajesz charakterystykę silnika skoro sam podajesz temat w którym jest to opisane. Ogólnie to widać ze chciałeś zarobić łatwo pochwałę
- rolnik1234
- MotoManiak
- Posty: 2234
- Dołączył(a): 12 kwi 2007, o 16:37
chciałem ci pokazać jakie były modele komarów a nie charakterystykę ich silników!
nie chciałem zostawić pustych nazw, pozatym przed robieniem tutka nieznałem wszystkich modeki komarów więc sam chciałem się dokszktałcić
nie chciałem zostawić pustych nazw, pozatym przed robieniem tutka nieznałem wszystkich modeki komarów więc sam chciałem się dokszktałcić
-
Łukasz - MotoManiak
- Posty: 260
- Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 07:45
- Lokalizacja: Lubelskie
- Pochwały: 1
Skoro tutek ma być przydatny to musi on być dobrze przemyślany i musi zawierać sprawdzone informacje
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Tutek fajny, ale polecał bym np foty lub opis wyglądy i czym zostały unowocześnione ale ogólnie spoko
-
Vojteck0202 - MotoManiak
- Posty: 118
- Dołączył(a): 9 kwi 2008, o 15:55
- Lokalizacja: Radoniów
Zastrzegam sobie możliwość wystąpienia błędów w tym tekście
Tym to mnie zagiąłeś. Weź ten tutorial zrób jeszcze raz dokładnie daj fotki opisz dokładnie modele i będzie dobrze bo takie coś to w sumie nic mi nie mówi o danym modelu. Nie wiem czym się różni. Posprawdzaj dane żeby nie było błędów i będzie dobrze
- rolnik1234
- MotoManiak
- Posty: 2234
- Dołączył(a): 12 kwi 2007, o 16:37
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 216 gości