Kapitalka silnika 223, czyli poradnik jawkowicza ;)

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Kapitalka silnika 223, czyli poradnik jawkowicza ;)

Postprzez Łukasz K. » 12 wrz 2008, o 21:37

Remont silnika najlepiej przeprowadzać powoli, nie spiesząc się i dbając o każdy szczegół, bo ten silnik jest wrażliwy na "lecenie po łebkach" przy remoncie.A więc zaczynamy:
Krok pierwszy (wyjęcie silnika z ramy)
Odkręcamy kapę od strony zapłonu(3 śruby M8 na śrubokręt płaski), odpinamy kable wychodzące z iskrownika(jeden z przerywacza do cewki a drugi z cewek świetlnych do stacyjki), zdejmujemy kopnik odkręcając nakrętkę M6 lub M7 i wybijając klin
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C08%5Cbikepics-1442574-800.jpg[/img]
, zdejmujemy łańcuch rozpinając go(nie zdejmujemy zębatki zdawczej, przyda się później). Wyciągamy popychacze sprzęgła(długi, kulka, krótki)
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C08%5Cbikepics-1442603-800.jpg[/img]
. Zdejmujemy fajkę ze świecy, spuszczamy olej śrubą pod silnikiem.
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C07%5Cbikepics-1441543-800.jpg[/img]
Potem odpinamy linkę gazu i wężyk od gaźnika, odkręcamy kolanko od cylindra. Następnie odkręcamy 3śruby mocujące silnik w ramie(jedna około cylindra, dwie pozostałe z tyłu silnika, na górze i na dole)
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C08%5Cbikepics-1442619-800.jpg[/img]
, ciągniemy mocno i voila! Mamy naszego 223 poza ramą
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C08%5Cbikepics-1442605-800.jpg[/img]
;)
Krok drugi (rozbiórka)
Zaczynamy od ściągnięcia iskrownika z wirnika, więc odkręcamy dwie śruby na śrubokręt z takimi podkładkami w kształcie łezki, są dwie sztuki, jedna na górze, druga na dole, potem delikatnie podważamy śrubokrętem podstawę o magneto, potem najnormalniej wyciągamy iskrownik
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C08%5Cbikepics-1442618-800.jpg[/img]
, zostało magneto, ale żeby je ściągnąć trzeba zablokować wał :? Na razie odkręcamy tylko śrubkę na klucz 8
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C08%5Cbikepics-1442601-800.jpg[/img]
i kombinerkami wyciągamy krzywkę z magneta.
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C08%5Cbikepics-1442615-800.jpg[/img]
Bierzemy się za lewą stronę, zdejmujemy wajchę od biegów, odkręcając nakrętkę M8 z drugiej strony i wybijając stożek
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C07%5Cbikepics-1441552-800.jpg[/img]
, potem odkręcamy 6 śrub na śrubokręt i jedną na klucz 13, do jej odkręcenia najlepszy jest klucz nasadowy
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C07%5Cbikepics-1441519-800.jpg[/img]
, delikatnie pukamy w kapę, po czym ona sama zejdzie
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C07%5Cbikepics-1441523-800.jpg[/img]
, i teraz bierzemy się za magneto :twisted: Znajdujemy jakąś śrubę M8(klucz 13) i wkręcamy w magneto(tam, gdzie była krzywka),
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C08%5Cbikepics-1442593-800.jpg[/img]
śrubokrętem blokujemy wał(wkładając śrubokręt między zębatkę a łańcuszek sprzęgłowy) i wkręcamy do oporu śrubę w magnecie
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C08%5Cbikepics-1442598-800.jpg[/img]
, kręcimy mocno pomimo oporu, a za chwilę magneto powinno zeskoczyć z wału
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C08%5Cbikepics-1442614-800.jpg[/img]
, kiedy już zejdzie wyjmujemy z wału klin, jest owalny
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C08%5Cbikepics-1442578-800.jpg[/img]
. Blokujemy zębatkę na wale i odkręcamy nakrętkę, wyjmujemy podkładki
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C07%5Cbikepics-1441528-800.jpg[/img]
i na razie dajemy jej spokój. Teraz gwóźdź programu czyli znienawidzona przez wszystkich część tegoż silnika, czyli... tak tak, sprzęgło
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C07%5Cbikepics-1441538-800.jpg[/img]
:mrgreen: Najlepiej jest je rozkładać w dwie osoby, ale w jedną można dać sobie radę, kładziemy silnik tak, aby leżał stabilnie sprzęgłem do góry, w jedną rękę bierzemy kombinerki, w drugą śrubokręt płaski, ściskamy podkładkę i dociskamy do oporu do ziemi, a śrubokrętem wypychamy seger, i tak pięć razy :) Zdejmujemy tarczkę z miseczkami i wyciągamy tarcze, łańcuszek i przekładkę
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C07%5Cbikepics-1441540-800.jpg[/img]
, następnie do ręki bierzemy ściągacz trójramienny i zdejmujemy zębatkę z wału,
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C07%5Cbikepics-1441559-800.jpg[/img]
następnie wrzucamy bieg, odbijamy podkładkę kontrującą kosz, blokujemy zębatkę zdawczą i odkręcamy koszyk sprzęgła
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C07%5Cbikepics-1441532-800.jpg[/img]
, po odkręceniu ściągamy kosz
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C07%5Cbikepics-1441527-800.jpg[/img]
i mamy lewą stronę rozkręconą. Przekładamy jeszcze go na prawą stronę i odbijamy kontrę z nakrętki zębatki zdawczej i blokując zębatkę odkręcamy ją, po odkręceniu ściągamy zębatkę. Potem zdejmujemy cylek i głowicę, bierzemy nasadową 10 i odkręcamy nakrętki ze szpilek, zdecydowanym ruchem ściągamy głowicę
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C08%5Cbikepics-1442570-800.jpg[/img]
, to samo robimy z cylkiem,
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C08%5Cbikepics-1442568-800.jpg[/img]
potem odkręcamy od niego gaźnik z króćcem ssącym, szczypcami do pierścieni wyjmujemy zabezpieczenia sworznia tłoka i wybijamy sworzeń. Odkręcamy szpilki i możemy powiedzieć, że silnik jest gotowy do rozpołowienia :)
Krok trzeci (Rozpołowienie)
Przewracamy silnik na lewą stronę i odkręcamy wszystkie śruby na śrubokręt(lub imbus) które widzimy(sorry że tak to opisałem ale naprawdę nie pamiętam ile śrub jest w środku a ile na zewnątrz :? ), oraz śruby trzymające zmieniacz biegów.
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C08%5Cbikepics-1442590-800.jpg[/img]
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C08%5Cbikepics-1442606-800.jpg[/img]
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C08%5Cbikepics-1442609-800.jpg[/img]
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C10%5C08%5Cbikepics-1442611-800.jpg[/img]
I teraz trochę partyzancka metoda rozpołowienia, ale co tam, w górne mocowania silnika z przodu i z tyłu wkładamy między kartery nożyk, rozpychamy do dopóki nie zrobi się odpowiednia szczelina, po zrobieniu się tej szczeliny OSTROŻNIE! wkładamy śrubokręt (TYLKO W MOCOWANIA, NIGDZIE INDZIEJ, GROZI TO PÓŹNIEJSZYMI WYCIEKAMI!) i rozpychamy tak długo dopóki nie wyjdzie wał z jednego z karterów, jeśli z jednego karteru wyszedł już wał, całą sprawę załatwia lekkie puknięcie drewienkiem w wałek skrzyni. Wyciągamy skrzynię biegów razem ze zmieniaczem, wybijamy wał młotkiem przez drewko, wybijamy wszystkie łożyska z karterów, bierzemy ropę i czyścimy każdą część po kolei, potem odtłuszczamy benzyną ekstrakcyjną.
Krok czwarty (Szacowanie strat :D )
Sprawdzamy w jakim stanie jest skrzynia, jeśli widać, że ząbki są już zjechane lub nie ma niektórych należy bez dyskusji wymienić dany tryb, bo może narobić ambarasu w całej skrzyni, jeśli wał ma luzy góra-dół, oddajemy go do regeneracji lub kupujemy nowy, cylinder, jeśli ma rysy i widać, że jest zajechany lepiej go wymienić. Co so tłoka też lepiej go wymienić, a co za tym idzie także pierścionki, o takich rzeczach jak simmeringi i łożyska nie mówię, bo to oczywiste, że lepiej je wymienić. Z simmerów należy kupić:
-dwie sztuki 17x30x7 na wał
-jedną sztukę 25x42x7 pod zębatkę zdawczą
-jedną sztukę 15x35x7 do kapy
Z łożysk:
-dwie sztuki 6303 na wał
-dwie sztuki 6202, jeden w lewy karter pod sprzęgło, drugi do kapy
-jedną sztukę 6003 pod zębatkę zdawczą.
Krok piąty (składanie tego wszystkiego do kupy :D )
Na początku nabijamy łożyska na swoje miejsce, w tym celu podgrzewamy karter i wkładamy łożyska, potem je dobijamy aby weszły na swoje miejsce(przez drewienko). Następnie wbijamy wał, zdecydowanym ruchem wkładamy go w prawy karter, a potem wbijamy gumowym młotkiem(tylko ostrożnie), Nakładamy skrzynię w kartery (schemat jak to ułożyć tu: http://www.extreme50.yoyo.pl/223sk.htm ) Potem nakładamy uszczelkę karterów, nakładamy drugi karter i przekręcamy wałkiem kopnika o 360 stopni w celu naciągu sprężyny i pukamy w karter, w każdym miejscu aby rownomiernie się zeszły i przykręcamy śruby, dociągamy je kilka razy, bo dociągając je ściskamy połówki silnika, sprawdzamy czy wszystko się kręci i zakładamy simmeringi, muszą wejść równo, bo inaczej będą puszczać, przykręcamy zębatkę zdawczą, wrzucamy bieg i zakładamy kosz sprzęgłowy, dokręcamy go i przez rurkę 0,5 cala nabijamy na wał małą zębatkę, przykręcamy ją do oporu i zaczynamy składać sprzęgło, najpierw zakładamy łańcuszek sprzęgłowy, potem tarczki i pomiędzy nie przekładkę. Kładziemy tą tarczkę trzymającą miseczki i sprężyny, wkładamy miseczki, sprężyny, bierzemy do ręki kombinerki i śrubokręt, w kombinerki wkładamy podkładkę i dociskamy ją do sprężyny, wsuwamy seger i voila! Mamy sprężynę, jeszcze tak tylko 4 razy ;) Po złożeniu sprzęgła sprawdzamy czy się wszystko kręci kopiąc w kopkę, powinno przekręcić wałem, jeśli wszystko jest w porządku to zakładamy uszczelkę i przykręcamy kapę, a teraz zapłon. Wkładamy klinek na wypust na wale i wciskamy magneto, potem krzywkę zapłonową(uważamy aby wycięcia na magnecie i krzywce się zgadzały), przykręcamy śrubkę na klucz 8 i nakładamy iskrownik, w końcowych fazach może wchodzić ciężko, więc można dobić go młotkiem, tylko ostrożnie żeby nie połamać stojana. Nie ustawiamy jeszcze zapłonu, ustawimy go za chwilę. Teraz tłok i cylek, zakładamy na nowy tłok pierścionki i smarujemy go olejem do mieszanki, wkręcamy szpilki cylindra, smarujemy gładź cylindra olejem do mieszanki, i wsuwamy cylinder, uważamy aby pierścień nie wyskoczył z wałka. dopiero teraz zapłon, kręcimy wałem tak, żeby przerywacz był max otwarty ustawiamy przerwę 0,4mm, ustawiamy tłok w GMP, cofamy tłok o 1,8-2mm kręcąc wałem w lewo(do tyłu)i wtedy tak kręcimy statorem aby platynki zaczynały się rozwierać(przerwa około 0,05mm, wtedy przeskakuje iskra, dokręcamy iskrownik i zakładamy głowicę, przykręcamy nakrętki NA KRZYŻ. Przykręcamy śrubki trzymające iskrownik i wkładamy popychacz sprzęgła(najpierw krótki, potem kulka i długi). Wkręcamy świecę w głowicę.
Krok szósty (Montaż do ramy ;) )
Silnik wkładamy na swoje miejsce i wkładamy śruby mocujące, dokręcamy je i silnik już siedzi :) No ale chwila, przecież trzeba wszystko popodłączać żeby odpalił :mrgreen: , więc montujemy przepustnicę do gaźnika, zakładamy wężyk paliwa. Zakładamy fajkę na świecę, podpinamy kable do iskrownika, zakładamy łańcuch no i w zasadzie można przykręcić prawą kapę, wpinamy w nią linkę sprzęgła i przykręcamy. Przykręcamy wydech. Robimy próbne odpalenie jeszcze BEZ oleju w skrzyni, aby sprawdzić czy wszystko działa, musi być to krótka praca na niskich obrotach. Jeśli silnik się kręci wlewamy około 0,5 litra oleju Lux 10 lub Hipol. Tak wyremontowany silnik powinien starczyć na około 5000km bezawaryjnej jazdy(niestety, sprzęgła w tym silniku nie są zbyt długotrwałe) Przez pierwsze 500km jeździmy na mieszance 1:25, potem można zejść do 1:40

+ Sugestia
Johnny Moped napisał(a):"Gwint M6 nie zawsze daje radę jako gwint dla śruby kontrującej sprzęgło w deklu. Dlatego też warto przegwintować na M8, czyli śrubka na klucz 12/13 (moja jest 12). Materiał z jakiego wykonana jest blaszka jest twardy, dlatego najpierw gwintujemy M7 a potem M8. Taka śruba wygląda o wiele "potężniej" i jest na pewno wytrzymalsza"

================================
Tutorial jest mojego autorstwa napisany wyłącznie dla forum www.motomaniacy.com Kopiowanie bez zgody autora zabronione :!:
Proszę o komentarze :)
Reszta fot będzie po złożeniu silnika ;)
Ostatnio edytowano 9 maja 2009, o 08:27 przez Łukasz K., łącznie edytowano 7 razy
Obrazek
...TS350 638.1 - Marzenie czekające na spełnienie... <3
Avatar użytkownika
Łukasz K.
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1625
Dołączył(a): 3 lis 2007, o 12:57
Lokalizacja: CGD
Pojazdy: Romet Router WS50 '12, Volvo S60 2.4i '02

Kapitalka silnika 223, czyli poradnik jawkowicza ;)

Postprzez Pani Kontekstowa » 12 wrz 2008, o 21:37

Pani Kontekstowa
 

Postprzez parcelak » 12 wrz 2008, o 21:41

Tutorial zapowiada się bardzo ciekawie. Może zrób spis potrzebnych narzędzi do rozbiórki silnika :wink: ?
Avatar użytkownika
parcelak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2696
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 17:58
Lokalizacja: Górzno kol.

Postprzez pawelz » 12 wrz 2008, o 22:22

kurde nie w pore ;/ szkoda bo bym tak zrobił ale spoko tutek :D
Obrazek
Avatar użytkownika
pawelz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 303
Dołączył(a): 17 paź 2007, o 19:14
Lokalizacja: Trzcianka

Postprzez Konik » 12 wrz 2008, o 22:25

parcelak napisał(a):Może zrób spis potrzebnych narzędzi do rozbiórki silnika :wink: ?

To by było fajne :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Adi.G. » 13 wrz 2008, o 03:21

Light, dokończysz będzie gites
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez kamilo93 » 13 wrz 2008, o 11:15

Super tutek. Dokończysz go to będzie znakomicie.
Myślę, że jak reszta będzie opisana tak dokładnie jak pierwsza część, to należeć się będzie pochwała :)
pozdrawiam :)
kamilo93
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 19 lut 2008, o 18:20
Lokalizacja: polska

Postprzez Johnny Moped » 13 wrz 2008, o 12:07

Ja jak robiłem 223 to inaczej wypychałem zapinki ze sprzęgła. Zapinka ma kształt podkowy, więc brałem śrubokręt płaski, naciskałem po skosie na podkładkę czyli jednocześnie wciskałem sprężynę i seger wychodził. Zdjęcie 5 zapinek to ok 20 sekund :)
Wkleiłem sobie TO do podpisu


-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
Avatar użytkownika
Johnny Moped
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez endek » 13 wrz 2008, o 19:34

no ładnie opsiałes (musisz kiedy poprzec go fotkami i wtedy juz nikt nie powinien miec problemu z patroszeniem i skladaniem tego silnika)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Łukasz K. » 13 wrz 2008, o 19:42

No foty miały być, ale jak robiłem remont to akurat aparat poszedł do serwisu i nie miałem czym zrobić zdjęć :/ Ale na zimę powinny być zdjęcia bo wał będę zmieniał.
Obrazek
...TS350 638.1 - Marzenie czekające na spełnienie... <3
Avatar użytkownika
Łukasz K.
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1625
Dołączył(a): 3 lis 2007, o 12:57
Lokalizacja: CGD
Pojazdy: Romet Router WS50 '12, Volvo S60 2.4i '02

Postprzez Mariusz » 13 wrz 2008, o 19:44

hmm, to ja podpowiem jak my na zakładzie rozbieraliśmy silniki, otóż każdy silnik jeszcze w ramie rozbieraliśmy najbardziej jak sie da (wyłączając raczej cylinder, różnie z tym bywało-zależy jaki silnik i szpile jak podociągane) czyli z 223 o ile pamiętam zdejmowało się najpierw cylinder, potem blokowało korbowód odpowiednio dobranym bolcem, zdejmowało się zapłon, sprzęglo, wykręcało wszystkie śruby trzymające silnik razem, dopiero na koniec wyjmowało się silnik z ramy i już właściwie wystarczyło tylko go rozbić i mieliśmy rozebrany silniczek. zaletą była wygoda, bo nam silnik nie latał, no ale do dyspozycji była winda...

do skręcania silnika polecam imadło które chyba większość z nas posiada, czyli jak już zbijemy wszystko to wkładamy silnik w imadło, nie za mocno dociągamy, i silnik już nam nie lata a my możemy sie postarać żeby wszystko bylo dobrze skręcone ;)

podobnie po umyciu ropą części aluminiowych nie trzeba ich wcale benzyną ekstrakcyjną płukać, bo można to zrobić przy użyciu szlaufa ogrodowego i wody :) dobrz ejest też jeśli mamy do dyspozycji sprężarkę przedmuchac wszystkie gwinty, możliwe że da się to przy pomocy 2 osób uczynić pompką ręczną ale nie próbowałem tego.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Sprzęgło...

Postprzez Kamil22 » 13 wrz 2008, o 20:39

Co do rozkładania i składania sprzęgła,rozkładanie u mnie polega na wyciśnięciu segera z rowka śrubokrętem gdy seger jest przy samym końcu przytrzymuje kawałek segera i sprężynę-palcem i wyciągam seger kombinerkami,a składanie to sobie zrobiłem takie narzędzie dokładnie kawał blachy 2mm z otwartym nacięciem 6mm gdzie przy składaniu sprzęgła uwalam jawkę miękko (na poduszki) na prawą stronę i wkładam sprężynę,podkładkę,biorę seger w łapę i moje narzędziątko i lewą stronę narzędzia dociskam prawym kolanem a prawą stronę narzędzia prawą ręką ,po dociśnięciu do końca sprężyny i podkładki wsadzam seger, czasami ręką się da ale raz po raz trzeba użyć kombinerek i po wciśnięciu segera wysuwamy narzędzie. Wg mnie to jest jeden z lepszych sposobów wkładania segera polecam do tej metody używać okularów ochronnych ponieważ raz mi się stało że narzędzie mi się wysunęło gdy dociskało "zestaw" i podkładka uderzyła mnie obok oka na szczęście nic poważnego się nie stało jedynie trochę bólu.
Avatar użytkownika
Kamil22
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1029
Dołączył(a): 18 wrz 2007, o 07:17

Postprzez Łukasz K. » 8 paź 2008, o 20:53

Wrzuciłem foty z rozkładania silnika :) Proszę o komentarze ;)
Obrazek
...TS350 638.1 - Marzenie czekające na spełnienie... <3
Avatar użytkownika
Łukasz K.
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1625
Dołączył(a): 3 lis 2007, o 12:57
Lokalizacja: CGD
Pojazdy: Romet Router WS50 '12, Volvo S60 2.4i '02

Postprzez Koner » 8 paź 2008, o 20:58

Teraz tutek jest naprawdę konkretnie i jasno napisany :wink:

Mogłeś chociaż trochę wyczyścić silnik :D
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Łukasz K. » 8 paź 2008, o 21:01

Koner napisał(a):Mogłeś chociaż trochę wyczyścić silnik :D

Heh na to dopiero przyjdzie pora :D trochę tego brudu jest ;]
Obrazek
...TS350 638.1 - Marzenie czekające na spełnienie... <3
Avatar użytkownika
Łukasz K.
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1625
Dołączył(a): 3 lis 2007, o 12:57
Lokalizacja: CGD
Pojazdy: Romet Router WS50 '12, Volvo S60 2.4i '02

Postprzez Conqeror » 8 paź 2008, o 21:43

Mogłeś chociaż napsiać że dajesz link do mojej strony :?

Na marignesie ten silnik faktycznie domagał sie remontu
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Następna strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 87 gości