pasek alternatora

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Konrad » 5 gru 2008, o 10:52

No to będzie pasek alternatora mimo że go nie widać :D Alternator zawsze jest zasilany od wału, tutaj jeszcze zasila pompę wspomagania.Trzeba oblookać gdzieś ten alternator musi być :wink:
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Pani Kontekstowa » 5 gru 2008, o 10:52

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Alonzo » 5 gru 2008, o 17:58

alternator znalazłem ale to jest inny pasek, ten od alternatora jest głeboko zasila sam alternator a on jest gdzies po srodku silnika i bardzo ciezko dostep :/ chyba bede musiał do jakiegos mechanika jechac, pamietam w busie alternator to był na wierzchu prawie
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez dwutaktowny » 11 gru 2008, o 22:09

alternator między innymi tym różni się od prądnicy, że im ma większe zapotrzebowanie prądu, tym przy obrocie stawia większy opór. Więc jeśli jest niedoładowany, bądź uszkodzony akumulator(zwarcie wewnętrzne), będzie pobierał więcej prądu i alternator będzie miał ciężej. Zbyt mocne naciągnięcie paska będzie powodowało szybsze zużycie łożysk i samego paska, Raczej jest to pasek klinowy (zwykły), bo te wielorowkowe rzadko wpadają w poślizg. W niektórych autach jest dodatkowa rolka napinająca (stała, bądź na sprężynie), w tym przypadku nie ruszamy alternatora. Pasek to nie struna w gitaże, w najdłuższym miejscu powinien się ugiąć pod naciskiem palca 1-1,5 cm, a metoda a obrotem o 90 stopni raczej się sprawdza przy paskach wieloklinowych bądź rozrządu. W sklepach z częściami do maszyn rolniczych można kupić spreje antypoślizgowe do pasów transmisyjnych z instrukcją ich użycia.
dwutaktowny
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 18:54
Lokalizacja: łosice

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 120 gości