pasek alternatora
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 18
• Strona 2 z 2 • 1, 2
No to będzie pasek alternatora mimo że go nie widać Alternator zawsze jest zasilany od wału, tutaj jeszcze zasila pompę wspomagania.Trzeba oblookać gdzieś ten alternator musi być
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
alternator znalazłem ale to jest inny pasek, ten od alternatora jest głeboko zasila sam alternator a on jest gdzies po srodku silnika i bardzo ciezko dostep chyba bede musiał do jakiegos mechanika jechac, pamietam w busie alternator to był na wierzchu prawie
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
alternator między innymi tym różni się od prądnicy, że im ma większe zapotrzebowanie prądu, tym przy obrocie stawia większy opór. Więc jeśli jest niedoładowany, bądź uszkodzony akumulator(zwarcie wewnętrzne), będzie pobierał więcej prądu i alternator będzie miał ciężej. Zbyt mocne naciągnięcie paska będzie powodowało szybsze zużycie łożysk i samego paska, Raczej jest to pasek klinowy (zwykły), bo te wielorowkowe rzadko wpadają w poślizg. W niektórych autach jest dodatkowa rolka napinająca (stała, bądź na sprężynie), w tym przypadku nie ruszamy alternatora. Pasek to nie struna w gitaże, w najdłuższym miejscu powinien się ugiąć pod naciskiem palca 1-1,5 cm, a metoda a obrotem o 90 stopni raczej się sprawdza przy paskach wieloklinowych bądź rozrządu. W sklepach z częściami do maszyn rolniczych można kupić spreje antypoślizgowe do pasów transmisyjnych z instrukcją ich użycia.
- dwutaktowny
- MotoManiak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 18:54
- Lokalizacja: łosice
Posty: 18
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 294 gości