ustawienie swiateł ;/

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Marcek » 9 gru 2008, o 22:54

Jest też prostsze rozwiązanie. Wystarczy, że zrezygnujesz z regulacji od środka i ustawisz lampy na stałe. Tylko wtedy musisz je trochę obniżyć, żeby po załadowaniu tyłu nie świeciły po oczach.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Pani Kontekstowa » 9 gru 2008, o 22:54

Pani Kontekstowa
 

Postprzez endek » 9 gru 2008, o 23:11

Marcek napisał(a):Jest też prostsze rozwiązanie. Wystarczy, że zrezygnujesz z regulacji od środka i ustawisz lampy na stałe.

no dobre rozwiazanie tyle tylko jak tak idealnie ustawic to na stałe tez troche meki bedzie bo obecnie sa tam dziury własnie na silniczki wiec trzeba by jakoś to zaslepic :]

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Marcek » 9 gru 2008, o 23:15

Starsze auta nie miały regulacji od środka, więc nie jest to jakimś wielkim problemem. W końcu i tak zwykle jeździ się z regulatorem na pozycji 0, jedynie w wypadku obciążenie tyłu można je opuścić.

enduras napisał(a):wiec trzeba by jakoś to zaslepic

Właśnie to jest chyba najtrudniejsze w tym wszystkim - musiałbyś kombinować z jakimś tworzywem i dobrym klejem dwuskładnikowym.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez endek » 9 gru 2008, o 23:22

Marcek napisał(a):Właśnie to jest chyba najtrudniejsze w tym wszystkim - musiałbyś kombinować z jakimś tworzywem i dobrym klejem dwuskładnikowym.

no i z tym gorzej ,juz nie raz odparzało i kleje nie trzymały plastiku
:cry:

nie no mysle nad jakims silniczkiem i narazie dac go na krótko (tyle co do regulacji) a reszte zrobie sobie kiedys tam (jak bedzie wszsytko)
a tuje d... bo przegląd sie kończy a lampy wymienione :yes:

[ Dodano: 09 Gru 2008, 22:29 ]

nie wiem czy podjedą na 100% :?
http://www.motoallegro.pl/item503574424 ... 0_620.html
http://www.motoallegro.pl/item503574432 ... er_25.html

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 117 gości

cron