ustawienie swiateł ;/
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 19
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Jest też prostsze rozwiązanie. Wystarczy, że zrezygnujesz z regulacji od środka i ustawisz lampy na stałe. Tylko wtedy musisz je trochę obniżyć, żeby po załadowaniu tyłu nie świeciły po oczach.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Marcek napisał(a):Jest też prostsze rozwiązanie. Wystarczy, że zrezygnujesz z regulacji od środka i ustawisz lampy na stałe.
no dobre rozwiazanie tyle tylko jak tak idealnie ustawic to na stałe tez troche meki bedzie bo obecnie sa tam dziury własnie na silniczki wiec trzeba by jakoś to zaslepic
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Starsze auta nie miały regulacji od środka, więc nie jest to jakimś wielkim problemem. W końcu i tak zwykle jeździ się z regulatorem na pozycji 0, jedynie w wypadku obciążenie tyłu można je opuścić.
Właśnie to jest chyba najtrudniejsze w tym wszystkim - musiałbyś kombinować z jakimś tworzywem i dobrym klejem dwuskładnikowym.
enduras napisał(a):wiec trzeba by jakoś to zaslepic
Właśnie to jest chyba najtrudniejsze w tym wszystkim - musiałbyś kombinować z jakimś tworzywem i dobrym klejem dwuskładnikowym.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Marcek napisał(a):Właśnie to jest chyba najtrudniejsze w tym wszystkim - musiałbyś kombinować z jakimś tworzywem i dobrym klejem dwuskładnikowym.
no i z tym gorzej ,juz nie raz odparzało i kleje nie trzymały plastiku
nie no mysle nad jakims silniczkiem i narazie dac go na krótko (tyle co do regulacji) a reszte zrobie sobie kiedys tam (jak bedzie wszsytko)
a tuje d... bo przegląd sie kończy a lampy wymienione
[ Dodano: 09 Gru 2008, 22:29 ]
nie wiem czy podjedą na 100%
http://www.motoallegro.pl/item503574424 ... 0_620.html
http://www.motoallegro.pl/item503574432 ... er_25.html
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Posty: 19
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 219 gości