W tym roku będę robił sobie prawko B1 (pojazdy 3 lub 4 kołowe o masie własnej do 550kg) i prawdopodobnie kupię malucha xD Więc chciałbym się dowiedzieć:
1.Jak zejść do granic 550kg?
2.Jak przebiega cała taka procedura (prawnie)?
Fiat 126p odchudzenie
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 45
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
To musisz zgubić jakieś 50 kg, w przypadku nowych maluchów a w przypadku starych tylko 30 kg, bo stary maluch ważył 580 a nowy 600. A jak to zrobić, może aluminiowe fele.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
-
Artur - MotoManiak
- Posty: 4110
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
- Lokalizacja: Lubin
1.Wywal tylną kanapę
2.Możesz nawet tylne drzwi usunąć i ładnie blachą zaspawać
Stracisz ze 70 kg i ładnie będzie wyglądać
2.Możesz nawet tylne drzwi usunąć i ładnie blachą zaspawać
Stracisz ze 70 kg i ładnie będzie wyglądać
-
Łukasz - MotoManiak
- Posty: 260
- Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 07:45
- Lokalizacja: Lubelskie
- Pochwały: 1
Wyrzuć siedzenia, koło zapasowe, załóż alufelgi.
Hardcore: załóż dzrwi i klapy z włókien węglowych.
Sytuacja prawna: pewnie będziesz musiał jechać na stację diagnostyczną. Tylko, że jak wywalisz siedzenia, to z 4-osobowego zrobi sie auto 1-osobowe i znowu zmienianie w papierach...
Hardcore: załóż dzrwi i klapy z włókien węglowych.
Sytuacja prawna: pewnie będziesz musiał jechać na stację diagnostyczną. Tylko, że jak wywalisz siedzenia, to z 4-osobowego zrobi sie auto 1-osobowe i znowu zmienianie w papierach...
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Łukasz napisał(a):Możesz nawet tylne drzwi usunąć i ładnie blachą zaspawać
jeszcze nie widziałem malucha 4-ro dzrzwiowego.
Tylna kanapa won, Felgi aluminiowe, wywalić niepotrzewbną tapicerkę i elementy "kokpitu", jeżeli to nie pomoże, można dzrwi pasażera zastąpić kawałkiem blachy(jadnak lepiej nie), a w ostateczności przeróbka na cabrio.
-
Angler - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2224
- Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
- Lokalizacja: Rawicz
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.
Tylko skąd 12 wziąć aluminiowe ma, a może 13 by podeszły do malucha, jak uważacie.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
-
Artur - MotoManiak
- Posty: 4110
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
- Lokalizacja: Lubin
Artur4567 napisał(a):aluminiowe fele
Felgi malucha są na tyle lekkie, że zysk na alusach będzie minimalny.
Problem jest taki, że w maluchach wszystko jest lekkie, więc musisz sporo się nagimnastykować, żeby zejść z wagi. Na pewno usuń kanapę, wygłuszenia, "boczki" drzwi. Ale mimo wszystko i tak nie wiem, czy zejdziesz 50 kg.
Sekutor napisał(a):Ważna jest masa wpisana w homologacji,nawet jak ją zmienisz i będziesz miał papier ze stacji diagnostycznej,to i tak w wydziale komunikacji Ci nie zmienią wpisu.
Można zmienić masę, ale musi to być potwierdzone przez rzeczoznawcę, nie wiem, cz diagnosta pomoże.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
julek napisał(a):ale z tego co wiem taki pojazd winien mieć 500ccm , a malc ma 652ccm wiedz...
Kto Ci to powiedział?
-
wojtek1993 - MotoManiak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 5 lip 2008, o 23:38
- Lokalizacja: Lublin
Artur4567 napisał(a):Tylko skąd 12 wziąć aluminiowe ma, a może 13 by podeszły do malucha, jak uważacie.
13 wchodzą spokojnie,ja mam w swoim '13 tylko najlepiej założyć pod felge 13 niskoprofilówki,bo na zwykłych nie wygląda zbyt zadowalająco_
dla mnie odchudzanie to głupota,wątpie żeby rzeczoznawca ci to zlegalizował,zmiany homologacji bla bla bla kasa kasa kasa....nie lepiej kupić Daihatsu Cuore ?
julek napisał(a):ale z tego co wiem taki pojazd winien mieć 500ccm , a malc ma 652ccm wiedz...
550....ale kg..
-
Arczi - Zwycięzca konkursu
- Posty: 1368
- Dołączył(a): 29 sty 2008, o 22:14
- Lokalizacja: WL
Arczi napisał(a):dla mnie odchudzanie to głupota,wątpie żeby rzeczoznawca ci to zlegalizował,zmiany homologacji bla bla bla kasa kasa kasa...
Ale odchudzając nie mam zamiaru robić jakiś poważnych przeróbek (ingerować w konstrukcje)... Tylko smoła wygłuszająca z podłogi i prawdopodobnie tylną kanapę.
-
wojtek1993 - MotoManiak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 5 lip 2008, o 23:38
- Lokalizacja: Lublin
wojtek1993 napisał(a):Tylko smoła wygłuszająca z podłogi i prawdopodobnie tylną kanapę.
W ten sposób nie zyskasz 50 kg. Mat w maluchu nie ma za wiele, kanapa też jest lekka.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Chłopie, poczekaj ten rok czy dwa, bo B1 sie nie opyla, potem wywalasz jeszcze dodatkowe 600 zeta i w sumie pieniądze w błoto, a tak sobie kupisz Golfika czy inne cudo i nie będziesz kombinować
Jeśli już musisz, wywal kanapę, pokombinuj z kołem zapasowym, powywalaj zbędne graty z bagażnika i inne zbędne pierdoły. Masy własnej ma mieć te 500 coś więc tylko tak zrób żeby sam on ważył te 500
Jeśli już musisz, wywal kanapę, pokombinuj z kołem zapasowym, powywalaj zbędne graty z bagażnika i inne zbędne pierdoły. Masy własnej ma mieć te 500 coś więc tylko tak zrób żeby sam on ważył te 500
Zacieranie "eSa": 360/1000 km :F
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
De gustibus non est disputandum.
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
Na SFT jest ***, jedziesz, muł taki ku*ewny i jak wyrwie, to nie wiadomo czy cisnąć, czy ratować plastiki, czy hamować
De gustibus non est disputandum.
-
Laskos - MotoManiak
- Posty: 2064
- Dołączył(a): 5 sty 2008, o 21:54
- Lokalizacja: Milanówek
Laskos napisał(a):Chłopie, poczekaj ten rok czy dwa, bo B1 sie nie opyla, potem wywalasz jeszcze dodatkowe 600 zeta i w sumie pieniądze w błoto, a tak sobie kupisz Golfika czy inne cudo i nie będziesz kombinować
Jeśli już musisz, wywal kanapę, pokombinuj z kołem zapasowym, powywalaj zbędne graty z bagażnika i inne zbędne pierdoły. Masy własnej ma mieć te 500 coś więc tylko tak zrób żeby sam on ważył te 500
1.Jak będę chciał robić B to zdaje tylko samą jazdę-max 200zł..
2.Ma ważyć max 550kg, a nie 500kg.
3.W ogole niech piszą ci co się na tym znają i mają doświadczenie.
-
wojtek1993 - MotoManiak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 5 lip 2008, o 23:38
- Lokalizacja: Lublin
Posty: 45
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 298 gości