Fiat 126p odchudzenie

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Fiat 126p odchudzenie

Postprzez wojtek1993 » 5 sty 2009, o 21:54

W tym roku będę robił sobie prawko B1 (pojazdy 3 lub 4 kołowe o masie własnej do 550kg) i prawdopodobnie kupię malucha xD Więc chciałbym się dowiedzieć:

1.Jak zejść do granic 550kg?
2.Jak przebiega cała taka procedura (prawnie)?
Avatar użytkownika
wojtek1993
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 5 lip 2008, o 23:38
Lokalizacja: Lublin

Fiat 126p odchudzenie

Postprzez Pani Kontekstowa » 5 sty 2009, o 21:54

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Artur » 5 sty 2009, o 22:12

To musisz zgubić jakieś 50 kg, w przypadku nowych maluchów a w przypadku starych tylko 30 kg, bo stary maluch ważył 580 a nowy 600. A jak to zrobić, może aluminiowe fele.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Łukasz » 5 sty 2009, o 22:25

1.Wywal tylną kanapę
2.Możesz nawet tylne drzwi usunąć i ładnie blachą zaspawać
Stracisz ze 70 kg i ładnie będzie wyglądać
Avatar użytkownika
Łukasz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 260
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 07:45
Lokalizacja: Lubelskie
Pochwały: 1

Postprzez Komarcio » 5 sty 2009, o 22:27

Wyrzuć siedzenia, koło zapasowe, załóż alufelgi.
Hardcore: załóż dzrwi i klapy z włókien węglowych.

Sytuacja prawna: pewnie będziesz musiał jechać na stację diagnostyczną. Tylko, że jak wywalisz siedzenia, to z 4-osobowego zrobi sie auto 1-osobowe i znowu zmienianie w papierach...
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt ;)
Avatar użytkownika
Komarcio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1672
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Angler » 5 sty 2009, o 22:30

Łukasz napisał(a):Możesz nawet tylne drzwi usunąć i ładnie blachą zaspawać

jeszcze nie widziałem malucha 4-ro dzrzwiowego.

Tylna kanapa won, Felgi aluminiowe, wywalić niepotrzewbną tapicerkę i elementy "kokpitu", jeżeli to nie pomoże, można dzrwi pasażera zastąpić kawałkiem blachy(jadnak lepiej nie), a w ostateczności przeróbka na cabrio.
Obrazek
Avatar użytkownika
Angler
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
Lokalizacja: Rawicz
Pochwały: 9
Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.

Postprzez Artur » 5 sty 2009, o 22:59

Tylko skąd 12 wziąć aluminiowe ma, a może 13 by podeszły do malucha, jak uważacie. :hmm:
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Sekutor » 6 sty 2009, o 08:53

Ważna jest masa wpisana w homologacji,nawet jak ją zmienisz i będziesz miał papier ze stacji diagnostycznej,to i tak w wydziale komunikacji Ci nie zmienią wpisu.
Sekutor
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 234
Dołączył(a): 8 wrz 2008, o 21:10
Lokalizacja: Łańcut

Postprzez Marcek » 6 sty 2009, o 13:04

Artur4567 napisał(a):aluminiowe fele

Felgi malucha są na tyle lekkie, że zysk na alusach będzie minimalny.
Problem jest taki, że w maluchach wszystko jest lekkie, więc musisz sporo się nagimnastykować, żeby zejść z wagi. Na pewno usuń kanapę, wygłuszenia, "boczki" drzwi. Ale mimo wszystko i tak nie wiem, czy zejdziesz 50 kg.

Sekutor napisał(a):Ważna jest masa wpisana w homologacji,nawet jak ją zmienisz i będziesz miał papier ze stacji diagnostycznej,to i tak w wydziale komunikacji Ci nie zmienią wpisu.

Można zmienić masę, ale musi to być potwierdzone przez rzeczoznawcę, nie wiem, cz diagnosta pomoże.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez julek » 6 sty 2009, o 20:52

ale z tego co wiem taki pojazd winien mieć 500ccm , a malc ma 652ccm wiedz...
Avatar użytkownika
julek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 187
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 23:03
Lokalizacja: POMORSKO

Postprzez wojtek1993 » 6 sty 2009, o 21:50

julek napisał(a):ale z tego co wiem taki pojazd winien mieć 500ccm , a malc ma 652ccm wiedz...


Kto Ci to powiedział?
Avatar użytkownika
wojtek1993
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 5 lip 2008, o 23:38
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Arczi » 6 sty 2009, o 22:46

Artur4567 napisał(a):Tylko skąd 12 wziąć aluminiowe ma, a może 13 by podeszły do malucha, jak uważacie. :hmm:

Obrazek
13 wchodzą spokojnie,ja mam w swoim '13 tylko najlepiej założyć pod felge 13 niskoprofilówki,bo na zwykłych nie wygląda zbyt zadowalająco_


dla mnie odchudzanie to głupota,wątpie żeby rzeczoznawca ci to zlegalizował,zmiany homologacji bla bla bla kasa kasa kasa....nie lepiej kupić Daihatsu Cuore ?

julek napisał(a):ale z tego co wiem taki pojazd winien mieć 500ccm , a malc ma 652ccm wiedz...

550....ale kg..
Avatar użytkownika
Arczi
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1368
Dołączył(a): 29 sty 2008, o 22:14
Lokalizacja: WL

Postprzez wojtek1993 » 7 sty 2009, o 15:02

Arczi napisał(a):dla mnie odchudzanie to głupota,wątpie żeby rzeczoznawca ci to zlegalizował,zmiany homologacji bla bla bla kasa kasa kasa...


Ale odchudzając nie mam zamiaru robić jakiś poważnych przeróbek (ingerować w konstrukcje)... Tylko smoła wygłuszająca z podłogi i prawdopodobnie tylną kanapę.
Avatar użytkownika
wojtek1993
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 5 lip 2008, o 23:38
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Marcek » 7 sty 2009, o 16:18

wojtek1993 napisał(a):Tylko smoła wygłuszająca z podłogi i prawdopodobnie tylną kanapę.

W ten sposób nie zyskasz 50 kg. Mat w maluchu nie ma za wiele, kanapa też jest lekka.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Laskos » 7 sty 2009, o 22:48

Chłopie, poczekaj ten rok czy dwa, bo B1 sie nie opyla, potem wywalasz jeszcze dodatkowe 600 zeta i w sumie pieniądze w błoto, a tak sobie kupisz Golfika czy inne cudo i nie będziesz kombinować :yes:

Jeśli już musisz, wywal kanapę, pokombinuj z kołem zapasowym, powywalaj zbędne graty z bagażnika i inne zbędne pierdoły. Masy własnej ma mieć te 500 coś więc tylko tak zrób żeby sam on ważył te 500 ;)
Zacieranie "eSa": 360/1000 km :F
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
Na SFT jest ***, jedziesz, muł taki ku*ewny i jak wyrwie, to nie wiadomo czy cisnąć, czy ratować plastiki, czy hamować

De gustibus non est disputandum.
Avatar użytkownika
Laskos
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2064
Dołączył(a): 5 sty 2008, o 21:54
Lokalizacja: Milanówek

Postprzez wojtek1993 » 8 sty 2009, o 19:07

Laskos napisał(a):Chłopie, poczekaj ten rok czy dwa, bo B1 sie nie opyla, potem wywalasz jeszcze dodatkowe 600 zeta i w sumie pieniądze w błoto, a tak sobie kupisz Golfika czy inne cudo i nie będziesz kombinować :yes:

Jeśli już musisz, wywal kanapę, pokombinuj z kołem zapasowym, powywalaj zbędne graty z bagażnika i inne zbędne pierdoły. Masy własnej ma mieć te 500 coś więc tylko tak zrób żeby sam on ważył te 500 ;)


1.Jak będę chciał robić B to zdaje tylko samą jazdę-max 200zł..
2.Ma ważyć max 550kg, a nie 500kg.
3.W ogole niech piszą ci co się na tym znają i mają doświadczenie.
Avatar użytkownika
wojtek1993
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 5 lip 2008, o 23:38
Lokalizacja: Lublin

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości