Polonez Caro 1.6 GLE- czołg nie auto

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Polonez Caro 1.6 GLE- czołg nie auto

Postprzez Black Rider » 12 sty 2009, o 00:00

Mam problem z poldkiem dosłownie pali 100 na 100 i to oleju tez sporo co moze byc nie tak ?
Obrazek
Naprawiam sprzęty RTV itp
Avatar użytkownika
Black Rider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2728
Dołączył(a): 16 sie 2007, o 13:14
Lokalizacja: łask

Polonez Caro 1.6 GLE- czołg nie auto

Postprzez Pani Kontekstowa » 12 sty 2009, o 00:00

Pani Kontekstowa
 

Postprzez sutek » 12 sty 2009, o 09:16

A wszystko jest szczelne? Może mu gdzieś ucieka?
Avatar użytkownika
sutek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2412
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:05
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Postprzez endek » 12 sty 2009, o 11:36


Mam problem z poldkiem dosłownie pali 100 na 100 i to oleju tez sporo co moze byc nie tak ?

dozniety :]

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Marcek » 12 sty 2009, o 12:55

Black Rider napisał(a):dosłownie pali 100 na 100

W to nie uwierzę :D Musiałby wypluwać paliwo wiadrami.
A na poważnie - albo silnik jest na wykończeniu, albo nie tak z regulacją (od zaworów po zapłon).
Zmierz mu ciśnienie sprężania, to będziesz wiedział, co z nim jest nie tak (chodzi o wyeksploatowanie).
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez endek » 12 sty 2009, o 13:22

Marcek napisał(a):W to nie uwierzę Musiałby wypluwać paliwo wiadrami

A ja tam wierze (mówił ze gdzie mu waha ucieka któryms przewodem ) :D

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Bartek.K » 12 sty 2009, o 15:26

Silnik dopomina się o remont(Szlif nowe tłoki i pierścionki) i głowica.
Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.
ROMET KADET :D
Avatar użytkownika
Bartek.K
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 665
Dołączył(a): 12 sty 2008, o 11:23
Lokalizacja: Zalesie/Łódź
Pochwały: 1

Postprzez endek » 12 sty 2009, o 15:36

Bartek(komar) napisał(a):Silnik dopomina się o remont(Szlif nowe tłoki i pierścionki) i głowica.

lepiej rozejrzec sie na szrocie za jakims silnikiem (remont jest nieopłacalny)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez bing17 » 12 sty 2009, o 17:19

No faktycznie, kupić silnik na złomie. Przecież taki silnik jak na złomie znajdziesz to już ma pod maską. Remont silnika FSO 1600 nie jest taki drogi.
Oferuję
-szlify cylindrów viewtopic.php?p=243024#243024
-usługi tokarskie i frezerskie viewtopic.php?p=243023#243023
Kupię papiery
viewtopic.php?p=243025#243025
bing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 284
Dołączył(a): 19 lut 2008, o 10:42
Lokalizacja: Łódź

Postprzez parcelak » 12 sty 2009, o 17:52

Pierścionki do wymiany :]
Avatar użytkownika
parcelak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2696
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 17:58
Lokalizacja: Górzno kol.

Postprzez endek » 12 sty 2009, o 18:03

bing17 napisał(a):Remont silnika FSO 1600 nie jest taki drogi.

szkoda zachodu (jak silnik wyrwiesz za 200-400zł )

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Artur » 12 sty 2009, o 18:11

enduras ma rację, szukaj silnika na jakiś szrotach, remont cię może wynieść ponad 2000 a może nawet 3000, a silnik wyrwiesz za 600-800zł, nawet nie ma się nad czym zastanawiać:
http://www.moto.allegro.pl/item52041926 ... 6_gli.html
http://www.moto.allegro.pl/item52041930 ... lonez.html
http://www.moto.allegro.pl/item52139852 ... 6_gli.html
Dzwoń po firmach, niektóre za silnik z montażem biorą tylko 1000 zł. :)
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez endek » 12 sty 2009, o 18:24

Artur4567 napisał(a):enduras ma rację, szukaj silnika na jakiś szrotach, remont cię może wynieść ponad 2000 a może nawet 3000, a silnik wyrwiesz za 600-800zł, nawet nie ma się nad czym zastanawiać:

nie no Artur troche przesadziłes z cena za remont ale poprostu jest to nieopłącalne biorąc pod uwage fakt ze silniki sa tanie jak barszcz ,a co do remontu to poprostu strata czasu przy obecnej jakosci czesci prywaciarskich :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Łukasz. » 12 sty 2009, o 18:35

Tak to jest, jak powietrza w kołach mało-dopompuj i będzie wszystko dobrze :D


A tak serio: sprawdź szczelność silnika, oraz miejsce którędy paliwo ubywa, ale najlepiej na złomie silnika poszukaj, gdyż, jak już inni pisali-
enduras napisał(a):lepiej rozejrzec sie na szrocie za jakims silnikiem (remont jest nieopłacalny)
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87

Postprzez Alonzo » 12 sty 2009, o 18:57

ja ci powiem tak pojedź na złom aale z polonezem :D zostaw go tam wez kasiorke dołózcie coś, skoro stac was na astre :mrgreen: to macie zeby dołozyc, za 2,5-3tys kupicie coś o niebo lepszego od poldka :D i nie bedzie sie psuł mniej palił nie bedziesz musiał siedziec z karnistrem w bagazniku :D i nie bedzie sie rozpadał przy każdym dotknieciu :D Przeciez jak go wpychałem do garazu to myslałem ze ta ośka to zostanie mi pod nogami :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez bing17 » 12 sty 2009, o 19:08

Poprostu artur napisał znowu o czymś o czym nie ma zielonego pojęcia. 2000-3000zł to za odbudowę silnika, czyli nowy blok, dokładna obróbka itp. Ja bym zrobił tak, że kupił jakiegoś Poloneza przegnitego z dobrym silnikiem, zrobił przekładkę, a przegnitego na złom. Na złomie silnika nie szukaj, jak nie odpalisz nie posłuchasz jak chodzi, to wychodź z założenia że masz to samo pod maską :)
Oferuję
-szlify cylindrów viewtopic.php?p=243024#243024
-usługi tokarskie i frezerskie viewtopic.php?p=243023#243023
Kupię papiery
viewtopic.php?p=243025#243025
bing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 284
Dołączył(a): 19 lut 2008, o 10:42
Lokalizacja: Łódź

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 214 gości