Potrzebuję gaźniki do dwusuwu o średnicy gardzieli ok 40mm

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Konrad » 26 sty 2009, o 16:00

powinny się otworzyć minimum 3/4
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Pani Kontekstowa » 26 sty 2009, o 16:00

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Kuzyn353 » 26 sty 2009, o 16:17

Do połowy. Są zblokowane mechanicznie pręcikiem i nie ma możliwości większego otwarcia.
Trabant z silnikiem Wartburga 353
Jeep V8 5,2
Kuzyn353
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 21:56
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez bing17 » 26 sty 2009, o 22:23

Poka jakieś zdjęcie jak to wygląda przy pełnym otwarciu przepustnicy.
PS. widze Jeep 5.2 w podpisie. Czyżby ZJ czyli starszy Grand Cherokee ?? Chcesz jakieś graty do tego ??
Oferuję
-szlify cylindrów viewtopic.php?p=243024#243024
-usługi tokarskie i frezerskie viewtopic.php?p=243023#243023
Kupię papiery
viewtopic.php?p=243025#243025
bing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 284
Dołączył(a): 19 lut 2008, o 10:42
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Kuzyn353 » 26 sty 2009, o 22:50

Od góry w deklu jest pręcik, który blokuje większe otwarcie przepustnicy.
Mam ZJ z 96r. Potrzebuję pompę wspomagania z kołem pasowym na pasek 7 rowkowy. Jakieś akcesoria do liftu masz?

Gaźniki prawdopodobnie jutro zwrócę. Chcę mieć dużą gardziel a nie tylko z nazwy.
Trabant z silnikiem Wartburga 353
Jeep V8 5,2
Kuzyn353
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 21:56
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez Kuzyn353 » 27 sty 2009, o 11:24

Dowiedziałem się dziś od sprzedawcy ciekawej rzeczy. W gaźnikach tych pręcik jest po to żeby w czasie docierania nowego silnika nie przeciążyć go. Po dotarciu pręciki się wyłamuje i przepustnica otwiera się całkowicie.
Czy ktoś może potwierdzić te informacje?
Instrukcja docierania rosyjskich motocykli by się przydała.

Mój Trabant 2 tyś km temu:
www.kuzyn17.republika.pl
Teraz przyszedł czas na dalsze, dość odważne modyfikacje 8) Między innymi te gaźniki. Ale też spora zmiana faz rozrządu (wysokości okienek) i montaż dyfuzora, zamiast oryginalnego tłumika.
Trabant z silnikiem Wartburga 353
Jeep V8 5,2
Kuzyn353
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 21:56
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez mak_art » 27 sty 2009, o 23:11

Witam wszystkich. Mam podobmy problem, z gaźnikami mikuni od suzuki sv 650, które chciałem postawic na starym silniku subaru 1.8 tzn. problem tkwi w doborze dysz paliwowych. Kuzyn 353 wydaje mi się, że te gaźniczki byłyby dobre i w Twoim przypadku. Mają średnicę gardzieli 39 i są ponoc oszczędne. Zostaje Ci jedynie tak jak i w moim przypadku dobór odpowiednich dysz.
EA 81, zapłon fiat cc 900, gaźniki 2x mikuni 39mm od suzuki sv650... i tu jest problem z dyszami paliwowymi...
mak_art
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27 sty 2009, o 19:52
Lokalizacja: Radom

Postprzez marcing17 » 28 sty 2009, o 12:07

Kuzyn353 sam zbijałeś i centrowałeś wał po wypełnianiu?
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez Mariusz » 28 sty 2009, o 14:00

z gaźnikami mikuni od suzuki sv 650, które chciałem postawic na starym silniku subaru 1.8 tzn. problem tkwi w doborze dysz paliwowych. Kuzyn 353 wydaje mi się, że te gaźniczki byłyby dobre i w Twoim przypadku.


a nie są to typowe gaźniki do czterosuwów z pompką przyspieszającą? one mają taką jedną wadę że po szybkim odkręceniu gazu mija chwila zanim podadzą paliwo, w 4T jest to porządane bo równomierniej podają mieszankę nie zalewając silnika w momencie odkręcenia gazu, jednak w 2T jest taki myk że przez tą chwilę jeżdżą na ubogiej mieszance, czyli chwilowo nie mamy smarowania. poza tym jest opinia że podciśnieniowe gaźniki są bardzo dobrze ale nikt ich jeszcze nie zgrał dobrze z dwusuwem :D no i jeśli Kuzyn chce użytkować swojeo trampka sportowo to raczej odpada, bo w sporcie nawet w czterosuwach stosuje sie klasyczne gaźniki z przepustnicą sterowaną linka.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Kuzyn353 » 28 sty 2009, o 15:10

marcing17 napisał(a):Kuzyn353 sam zbijałeś i centrowałeś wał po wypełnianiu?

Nie. W Kaliszu w specjalistycznym warsztacie składali i rozkładali.
To ciekawa historia bo mieszkam jakieś 250km od Kalisza :) Ale teść ma bliżej - około 50km z Ostrowa Wlkp.
Jeździliśmy tam 4 razy.
1. Zawieźć wał
2. Odebrać rozebrane wagi
3. Zawieźć wypełnione wagi
4. Odebrać gotowy wał

Z wału jestem zadowolony, chociaż... Jeden tłok trochę przytarłem bo trampek ciężkiego buta dostawał przez ostatni tysiąc km. Dwa swożnie tłokowe ładnie gładko się przesuwały na łożyskach igiełkowych na boki. Ten jeden od przytartego tłoka zdecydowanie ciężej i. I to na zimno. Nie wiem czy to wina zbyt ciasno dorobionej tulei czy może coś napuchło. No ale sworzeń raczej nie powinien. Przymierzyłem inne łożysko igielkowe i jest luźniejsze. Na ten tłok przyjdzie teraz te luźniejsze łożysko.
Pozatym wporządku.

Co do gaźników to zamówiłem i na jutro będą K-68 jeszcze.
Z tego co pomierzylem K65 to mają one w najwęższym miejscu przelotu (to rozumiem przez gardziel) 30mm. Na aukcji było napisane 36, ale to jest średnica kruća w najszerszym miejscu przy bloku silnika.
K68 są nieco szersze i mają 32mm gardzieli.
Pomierzę jutro wszystko i będę montował jedne lub drugie.
Trabant z silnikiem Wartburga 353
Jeep V8 5,2
Kuzyn353
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 21:56
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez Mariusz » 28 sty 2009, o 17:27

a dlaczego nie przerabiasz oryginalnego silnika? trampek ma ciekawy silnik bo ze stawidłem, trzyczęściowym wałem itp :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Kuzyn353 » 28 sty 2009, o 21:13

Bo jestem Kuzynem trzy pięć trzy a nie Kuzynem sześćset jeden ;) Musiałbym policzyć ale być może za niedługo będę przechodził jubileusz pierwszego dziesięciolecia z 353 w niku :) Który to powstał w momencie jak zrobiłem swapik 353 do 601 :)


Poza tym to chcę mieć pyr pyr pyr... znaczy się dwusuw, a maksymalnie dużą moc. Czasami "zrobić" kogoś na skrzyżowaniu i dobrze się bawić na turniejach zlotowych i może jakiś sprintach na 400m :)
Trabant z silnikiem Wartburga 353
Jeep V8 5,2
Kuzyn353
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 21:56
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez bing17 » 28 sty 2009, o 23:02

marycha_zielarz napisał(a):a dlaczego nie przerabiasz oryginalnego silnika? trampek ma ciekawy silnik bo ze stawidłem, trzyczęściowym wałem itp :P

Tyle tylko że silnik z 353, a szczególnie z 353W jest jeszcze ciekawszy :)
Oferuję
-szlify cylindrów viewtopic.php?p=243024#243024
-usługi tokarskie i frezerskie viewtopic.php?p=243023#243023
Kupię papiery
viewtopic.php?p=243025#243025
bing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 284
Dołączył(a): 19 lut 2008, o 10:42
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Kuzyn353 » 29 sty 2009, o 00:03

bing17 napisał(a): tylko że silnik z 353, a szczególnie z 353W jest jeszcze ciekawszy :)

Jak widać na załączonych obrazkach :)
Poza tym oryginalny silnik 353 dysponuje taką mocą i momentem w oryginale, że przypuszczam że nie udałoby mi się uzyskać takich osiągów z 601ki, choćbym nie wiem jak się starał.
353 ma w oryginale 50KM i z tego co pamiętam 98Nm
601 ma 26KM
Trabant z silnikiem Wartburga 353
Jeep V8 5,2
Kuzyn353
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 21:56
Lokalizacja: Zabrze

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 145 gości