Mojemu tacie w Audi pojawił się dziwny problem,a mianowicie:
Jak przyspiesza się od pierwszego biegu to jeszcze jakoś się rozpędza ale jeśli np. jedzie się na 5 przy 100km/h i wciśnie się gaz w podłogę to obroty nagle wzrastają (prędkość rośnie ale tylko trochę) potem obrotomierz zatrzymuje się przez chwilę np. na 4tys. obr/min. i po chwili obroty minimalnie spadają.Dzieje się to na wyższych biegach przy większej prędkości.
Prawdopodobnie jest to wina sprzęgła ale tata chciał żebym poradził się na forum.
Może ktoś z Was miał podobny problem?
Dodam jeszcze że po zakupie Audi wszystko było w porządku i zaczęło tak się dziać jak zapaliła się kontrolka że należy wymienić hamulce.A może to po prostu elektronika ogranicza przyspieszenie i prędkość ze względu na zużyte hamulce?
Silnik jak w Passacie lub Octavii-czterocylindrowy 1.8T 20V.
Audi A6 skaczące obroty silnika.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 7
• Strona 1 z 1
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Koner napisał(a):potem obrotomierz zatrzymuje się przez chwilę np. na 4tys. obr/min. i po chwili obroty minimalnie spadają
czyli wciskasz bardziej pedał a on nie reaguje?
a sprawdzałes czy przypadkiem nie zasiweca sie któras z kontrolek?
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
a sprawdzałes czy przypadkiem nie zasiweca sie któras z kontrolek?
Jedyne kontrolki jakie się świecą to te od hamulców.
enduras napisał(a):czyli wciskasz bardziej pedał a on nie reaguje?
reaguje tylko obroty szybko rosną,potem zatrzymują się a potem lekko spadają i jakoś jedzie.
Zostaje tylko sprzęgło bo chyba jakby coś było z turbiną to tak by nie reagował.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
gdyby było turbina badz któryms weżem to auto byłoby ospałe/mułowate mogłoby równiez kopcic (ze wzgledu na pogorszenie dopływu powietrza)
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Wiesz co Koner, lepiej wejdź na www.a6klub.pl oni ci tam na pewno pomogą.
-
Audi_tdi - MotoManiak
- Posty: 176
- Dołączył(a): 7 sty 2009, o 20:04
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
Audi_tdi napisał(a):lepiej wejdź na www.a6klub.pl oni ci tam na pewno pomogą.
Nie muszę wchodzić na inne forum ponieważ tutaj też dostałem konkretną odpowiedź.
typowy przypadek ślizgającego się sprzęgła.
Problem już rozwiązany,sprzęgło wymienione.Koszt to 1100zł + 600zł wymiana.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 176 gości