[Ford Escort 1.6 gaz] problem z silnikiem

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

[Ford Escort 1.6 gaz] problem z silnikiem

Postprzez uki » 18 mar 2009, o 21:47

Witam.
Kuzyn ma dziwny problem z silnikiem a dokladnie z chlodnica. Silnik strzasznie sie grzeje, wskaznik temp. silnika wysiadl. Dodam ze jak przejedzi dluzszy dystans to po wylaczeniu, silnik nie chce odpalic. Trzeba czekac pol godziny zeby zaskoczyl. Acha jak sie odkreci kurek od plynu chlodniczego, to jest duze cisnienie i plyn wypryskuje.
Czy to normalne?
:arrow:
:arrow:
Racing 2T zapraszam --> http://racing2t.vgh.pl

:arrow:
:arrow:
Avatar użytkownika
uki
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 287
Dołączył(a): 2 lut 2009, o 23:34
Lokalizacja: Raszowa

[Ford Escort 1.6 gaz] problem z silnikiem

Postprzez Pani Kontekstowa » 18 mar 2009, o 21:47

Pani Kontekstowa
 

Postprzez endek » 18 mar 2009, o 21:57

sprawdz gdy silnik jest gorocy czy chłodnica ma równomierna temperature (u dołu jaki jej góry) :]

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez uki » 19 mar 2009, o 16:57

A jak bedzie mial nierownomierna? 8)
:arrow:
:arrow:
Racing 2T zapraszam --> http://racing2t.vgh.pl

:arrow:
:arrow:
Avatar użytkownika
uki
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 287
Dołączył(a): 2 lut 2009, o 23:34
Lokalizacja: Raszowa

Postprzez Tomek » 19 mar 2009, o 19:10

sprawdź termostat i wiatraczek od chłodzenia. u mnie w passacie tak było to trzeba było wymienić termostat i czujnik temperatury bo wiatrak za późno się włączał
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Postprzez uki » 19 mar 2009, o 19:36

Ok dzieki. Oblookamy to :D
:arrow:
:arrow:
Racing 2T zapraszam --> http://racing2t.vgh.pl

:arrow:
:arrow:
Avatar użytkownika
uki
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 287
Dołączył(a): 2 lut 2009, o 23:34
Lokalizacja: Raszowa

Postprzez Sekutor » 19 mar 2009, o 20:29

Chłodnica na górze zawsze będzie cieplejsza niż na dole,bo gorąca ciecz poprzez otwarty termostat płynie górnym przewodem poprzez całą chłodnicę i będąc już na dole jest schłodzona.Zresztą na jakiej podstawie twierdzisz,że się nadmiernie grzeje jak wskaźnik nie pokazuje?To,że nie chce później odpalic,wcale nie musi byc przegrzany.Silnik należy doprowadzic do normalnej temp.i sprawdzic na postoju czy włącza się wentylator chłodnicy,mniemam,że napędzany jest silnikiem elektrycznym,oraz czy górny wąż jest również gorący.
Sekutor
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 234
Dołączył(a): 8 wrz 2008, o 21:10
Lokalizacja: Łańcut

Postprzez uki » 19 mar 2009, o 20:50

Sekutor napisał(a):Zresztą na jakiej podstawie twierdzisz,że się nadmiernie grzeje jak wskaźnik nie pokazuje?

Z metra czuc jak sie zarzy.
Sprawdze dzieki.
:arrow:
:arrow:
Racing 2T zapraszam --> http://racing2t.vgh.pl

:arrow:
:arrow:
Avatar użytkownika
uki
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 287
Dołączył(a): 2 lut 2009, o 23:34
Lokalizacja: Raszowa

Postprzez endek » 19 mar 2009, o 23:53

uki napisał(a):A jak bedzie mial nierownomierna? 8)

to wtedy bedzie wiadome ze wina termostatu (nie puszcza obiegu)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez rometrider » 20 mar 2009, o 10:57

a jest uszczelka pod głowicą pewnie zaczyna pękać i taty w cinqcento było
rometrider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 595
Dołączył(a): 3 lut 2009, o 09:18
Lokalizacja: Łaszczów
Pochwały: 2

Postprzez uki » 20 mar 2009, o 20:28

Ok sprawdze to wsyzstko niebawem 8)
:arrow:
:arrow:
Racing 2T zapraszam --> http://racing2t.vgh.pl

:arrow:
:arrow:
Avatar użytkownika
uki
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 287
Dołączył(a): 2 lut 2009, o 23:34
Lokalizacja: Raszowa

Postprzez endek » 20 mar 2009, o 20:36

Sekutor napisał(a):
Chłodnica na górze zawsze będzie cieplejsza niż na dole,bo gorąca ciecz poprzez otwarty termostat płynie górnym przewodem poprzez całą chłodnicę i będąc już na dole jest schłodzona


ale to w przypadku gdy termostat nie puscił bo potem raczeju juz ma równomierna temperature (nie zapominaj ze temp eksploatacyjna to ok 90 stopni)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Sekutor » 20 mar 2009, o 23:28

Zawsze w górnej częsci ciecz jest cieplejsza,a na dole chłodniejsza,bo ulega schłodzeniu w tejże chłodnicy.Łatwo sprawdzic dotykając ręką górnego i dolnego zbiornika chłodnicy w czasie gdy silnik jest nagrzany do temp.eksploatacyjnej.
Sekutor
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 234
Dołączył(a): 8 wrz 2008, o 21:10
Lokalizacja: Łańcut

Postprzez Tomek » 20 mar 2009, o 23:34

ale nie radzę dotykać gorącej chłodnicy :D lepiej trzymać rękę w małej odległości ale nie dotykać :yes:
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Postprzez endek » 21 mar 2009, o 09:27

Sekutor napisał(a):Zawsze w górnej częsci ciecz jest cieplejsza,a na dole chłodniejsza,bo ulega schłodzeniu w tejże chłodnicy.Łatwo sprawdzic dotykając ręką górnego i dolnego zbiornika chłodnicy w czasie gdy silnik jest nagrzany do temp.eksploatacyjnej.

no to ile tam masz rozbierznosci :mrgreen: ,prawie nie odczuwalne (i tak jej długo reka nie utrzymasz zarówno u góry jaki i dołu) ,a dotknij sobie wtedy gdy jeszcze termostat nie puscił (jak jest 70 stopni) wtedy jest wielka róznica pomiedzy góra a dołem ,a tak to ...

[ Dodano: 21 Mar 2009, 08:27 ]

polo napisał(a):ale nie radzę dotykać gorącej chłodnicy :D lepiej trzymać rękę w małej odległości ale nie dotykać :yes:

zagldac do niej tym bardziej

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Sekutor » 21 mar 2009, o 10:33

Jeżeli termostat jest sprawny,i jeszcze nie puscił,to chłodnica cała będzie zimna.
Sekutor
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 234
Dołączył(a): 8 wrz 2008, o 21:10
Lokalizacja: Łańcut

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 176 gości