Seat Cordoba 1.6

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Seat Cordoba 1.6

Postprzez Beton » 6 kwi 2009, o 13:49

Witam. Otóż jest taki jeden mały problemik z Seacikiem :( Niestety coś cieżko odpala i nie trzyma niskich obrotów. Prawdopodobnie nie ma ssania ( elektroniczne ), trzeba go gazować. SPada do 1000 obrotów i gaśnie. Co to może być i jak ewentualnie to samemu usunąć.
Avatar użytkownika
Beton
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2321
Dołączył(a): 2 lis 2007, o 13:33
Lokalizacja: Oława
Pojazdy: BMW E60 525d

Seat Cordoba 1.6

Postprzez Pani Kontekstowa » 6 kwi 2009, o 13:49

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Konrad » 6 kwi 2009, o 16:38

Widzę że to nie jedyny taki przypadek. Nie świeci się jakaś kontrolka ? U kolegi winny był wtrysk.
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Koner » 6 kwi 2009, o 16:43

Gdyby był na gaźniku to bym widział co jest grane.Niestety te elektroniczne ssanie w tych silnikach to nieco droga sprawa.Samemu to raczej ciężko usunąć taką usterkę.Dziadek w swojej skodzie miał podobnie, też ciężko mu odpalała jak była zimna i gasła.I też właśnie winne były wtryski.Dziadek zapłacił chyba 2000zł za naprawę.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Beton » 6 kwi 2009, o 18:03

Uuu troche drogawo :/ Zadna kontrolka sie nie swieci. Być może czujnik do roboty ale juz sam nie wiem.
Avatar użytkownika
Beton
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2321
Dołączył(a): 2 lis 2007, o 13:33
Lokalizacja: Oława
Pojazdy: BMW E60 525d

Postprzez Marcek » 6 kwi 2009, o 19:21

Na początek wyczyść przepustnicę, można to zrobić samodzielnie, bez odwiedzin w serwisie. Dalej czujnik temperatury, ewentualnie przepływomierz.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez endek » 6 kwi 2009, o 20:19

przepłowomierzy raczej sie nie tyka (chyba ze chcesz potem kupic nowy)
na twoim miejscu sprawdziłbym dopływa paliwa (filtr) oraz wiazke w okolcy pompy.no i jak pisza inni zainteresowałbym sie wtryskiwaczami

[ Dodano: 06 Kwi 2009, 20:19 ]

a no i chciałem jeszcze zapytac czy silnik kopci wtedy?? czy znikomie

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Beton » 6 kwi 2009, o 21:41

Nie, nic nie kopci :P Mowie trzba go gazować bo niskich obrotów nie ma, szczególnie jak zimny.
Avatar użytkownika
Beton
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2321
Dołączył(a): 2 lis 2007, o 13:33
Lokalizacja: Oława
Pojazdy: BMW E60 525d

Postprzez endek » 6 kwi 2009, o 21:45

a na bence czy gazie ?

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Beton » 6 kwi 2009, o 21:47

Benzyniaczek 1.6 101KM
Avatar użytkownika
Beton
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2321
Dołączył(a): 2 lis 2007, o 13:33
Lokalizacja: Oława
Pojazdy: BMW E60 525d

Postprzez endek » 6 kwi 2009, o 21:50

a sprawdzałes zapłon ? i swiece przewody itp kiedy wymieniane

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Beton » 6 kwi 2009, o 21:52

Hmm kiedy wymieniane :D O to jest pytanie :D Zapłon był kilka miechow temu robiony. Już podczas zimy auto przerywało dokladnie w takiej sytuacji, ale wiadomo zima itp. ale teraz ?
Avatar użytkownika
Beton
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2321
Dołączył(a): 2 lis 2007, o 13:33
Lokalizacja: Oława
Pojazdy: BMW E60 525d

Postprzez endek » 6 kwi 2009, o 21:54

Beton napisał(a):Hmm kiedy wymieniane O to jest pytanie Zapłon był kilka miechow temu robiony. Już podczas zimy auto przerywało dokladnie w takiej sytuacji, ale wiadomo zima itp. ale teraz ?


uroki bezynikaów dlatego ja omijam je szerokim łuuuukiem :mrgreen:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Koner » 6 kwi 2009, o 21:57

Zapłon był kilka miechow temu robiony. Już podczas zimy auto przerywało dokladnie w takiej sytuacji, ale wiadomo zima itp. ale teraz ?

Teraz przy tych temperaturach już tak nie powinno być.Ja w golfie też mam zwalone ssanie bo bardzo szybko się wyłącza i trzeba było go trzymać na gazie ale teraz już jest normalnie.
A jeszcze jak twój tata nim jeździ.Może potrzebuje mocniejszego przedmuchania zaworów :D
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez endek » 6 kwi 2009, o 21:59

na zimnym silniku to raczej tak bardzo bym sie nie skupiał (wiadomo wiekszosc auta bezynowych na zimnym licho chodzi) gorzej jesli miałbys owe niedomagania na ciepłym :)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Koner » 6 kwi 2009, o 22:01

enduras napisał(a):(wiadomo wiekszosc auta bezynowych na zimnym licho chodzi)

Teraz to powinien odpalać normalnie i trzymać obroty.
uroki bezynikaów dlatego ja omijam je szerokim łuuuukiem :mrgreen:

Diesla zimą najwyżej w ogóle nie odpalisz :D i problemu nie ma :wink:
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 159 gości