Seat Cordoba 1.6
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Seat Cordoba 1.6
Witam. Otóż jest taki jeden mały problemik z Seacikiem Niestety coś cieżko odpala i nie trzyma niskich obrotów. Prawdopodobnie nie ma ssania ( elektroniczne ), trzeba go gazować. SPada do 1000 obrotów i gaśnie. Co to może być i jak ewentualnie to samemu usunąć.
-
Beton - MotoManiak
- Posty: 2321
- Dołączył(a): 2 lis 2007, o 13:33
- Lokalizacja: Oława
- Pojazdy: BMW E60 525d
Gdyby był na gaźniku to bym widział co jest grane.Niestety te elektroniczne ssanie w tych silnikach to nieco droga sprawa.Samemu to raczej ciężko usunąć taką usterkę.Dziadek w swojej skodzie miał podobnie, też ciężko mu odpalała jak była zimna i gasła.I też właśnie winne były wtryski.Dziadek zapłacił chyba 2000zł za naprawę.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Na początek wyczyść przepustnicę, można to zrobić samodzielnie, bez odwiedzin w serwisie. Dalej czujnik temperatury, ewentualnie przepływomierz.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
przepłowomierzy raczej sie nie tyka (chyba ze chcesz potem kupic nowy)
na twoim miejscu sprawdziłbym dopływa paliwa (filtr) oraz wiazke w okolcy pompy.no i jak pisza inni zainteresowałbym sie wtryskiwaczami
[ Dodano: 06 Kwi 2009, 20:19 ]
a no i chciałem jeszcze zapytac czy silnik kopci wtedy?? czy znikomie
na twoim miejscu sprawdziłbym dopływa paliwa (filtr) oraz wiazke w okolcy pompy.no i jak pisza inni zainteresowałbym sie wtryskiwaczami
[ Dodano: 06 Kwi 2009, 20:19 ]
a no i chciałem jeszcze zapytac czy silnik kopci wtedy?? czy znikomie
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
a sprawdzałes zapłon ? i swiece przewody itp kiedy wymieniane
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Beton napisał(a):Hmm kiedy wymieniane O to jest pytanie Zapłon był kilka miechow temu robiony. Już podczas zimy auto przerywało dokladnie w takiej sytuacji, ale wiadomo zima itp. ale teraz ?
uroki bezynikaów dlatego ja omijam je szerokim łuuuukiem
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Zapłon był kilka miechow temu robiony. Już podczas zimy auto przerywało dokladnie w takiej sytuacji, ale wiadomo zima itp. ale teraz ?
Teraz przy tych temperaturach już tak nie powinno być.Ja w golfie też mam zwalone ssanie bo bardzo szybko się wyłącza i trzeba było go trzymać na gazie ale teraz już jest normalnie.
A jeszcze jak twój tata nim jeździ.Może potrzebuje mocniejszego przedmuchania zaworów
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
na zimnym silniku to raczej tak bardzo bym sie nie skupiał (wiadomo wiekszosc auta bezynowych na zimnym licho chodzi) gorzej jesli miałbys owe niedomagania na ciepłym
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
enduras napisał(a):(wiadomo wiekszosc auta bezynowych na zimnym licho chodzi)
Teraz to powinien odpalać normalnie i trzymać obroty.
uroki bezynikaów dlatego ja omijam je szerokim łuuuukiem
Diesla zimą najwyżej w ogóle nie odpalisz i problemu nie ma
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 159 gości