Seat Cordoba 1.6

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Konik » 6 kwi 2009, o 22:12

Koner napisał(a):Diesla zimą najwyżej w ogóle nie odpalisz :D

Dlatego do Diesla tankuje się paliwo zimowe, lub dolewa się trochę benzyny do baku żeby przewody nie zapchały się tą parafiną czy jak to się tam nazywa :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Pani Kontekstowa » 6 kwi 2009, o 22:12

Pani Kontekstowa
 

Postprzez endek » 6 kwi 2009, o 22:29

Koner napisał(a):Diesla zimą najwyżej w ogóle nie odpalisz i problemu nie ma

zalezy jakiego :D u mnie jak ropa nie zamarzie to nie ma bata musi odpalic (po za tym mieszanka napedowego i opałowego ma niz temp zamarzania) a u nas nie syberia ze mrozy po -50 :mrgreen:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Beton » 6 kwi 2009, o 22:50

Koner napisał(a):A jeszcze jak twój tata nim jeździ.Może potrzebuje mocniejszego przedmuchania zaworów :D

Jak trzeba to da w palnik :D Ale jeździ spokojnie bo już jeździ od 30 lat na TIRze :D
Avatar użytkownika
Beton
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2321
Dołączył(a): 2 lis 2007, o 13:33
Lokalizacja: Oława
Pojazdy: BMW E60 525d

Postprzez Marcek » 7 kwi 2009, o 12:42

przepłowomierzy raczej sie nie tyka (chyba ze chcesz potem kupic nowy)

Zgadza się, to najczęściej naprawa przez wymianę ;)

enduras napisał(a):na twoim miejscu sprawdziłbym dopływa paliwa (filtr) oraz wiazke w okolcy pompy.no i jak pisza inni zainteresowałbym sie wtryskiwaczami

Jeśli na ciepło jest dobrze, to raczej ma coś wspólnego z czujnikiem temperatury.
I jeszcze pytanie - czy takie coś dzieje się przy każdej temperaturze otoczenia, czy np. tylko wtedy, kiedy jest wilgotno?
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Beton » 7 kwi 2009, o 14:42

Marcek była zima było to samo, był okres przejściowy nic i teraz od kilku dni jest znowu to samo. Także nei wiem.
Avatar użytkownika
Beton
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2321
Dołączył(a): 2 lis 2007, o 13:33
Lokalizacja: Oława
Pojazdy: BMW E60 525d

Postprzez Marcek » 7 kwi 2009, o 16:01

Jeśli byłaby to wina zapłonu, to najgorzej byłoby w wilgotne dni.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 126 gości