CC zablokowany mechanizm wycieraczek
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 10
• Strona 1 z 1
CC zablokowany mechanizm wycieraczek
w cinkusiu mojej cioci nie działały wycieraczki,wina- spalony bezpiecznik, ale po jego wymianie wycieraczki tylko się trzęsły, było czuć, że silnik chce obrócić, ale nie może, co jest przyczyną?? PLZ o szybką pomoc, bo wycieraczki są ustawione do pionu, po utrudnia jazdę
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
-
adrian - MotoManiak
- Posty: 3008
- Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
- Lokalizacja: Oświęcim
- Pochwały: 31
- Pojazdy: Audi A7
Być może przytarła się lub przykorodowała oś wycieraczek. Nie pozostaje nic innego, jak rozebrać mechanizm.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
dobra nieprzeczytałem że wymieniłęś bezpiecznik w takim razie spróbuj rozebrac silniczek i go wyczyścic i nasmarowac
For those about to rock, we salute you!
-
adrian - MotoManiak
- Posty: 3008
- Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
- Lokalizacja: Oświęcim
- Pochwały: 31
- Pojazdy: Audi A7
tylko najśmieszniejsze jest to, że te wycieraczki da się ręką normalnie obracać, silnik też kręci, więc... diabli wiedzą, co tam się stało
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
Jeżeli nie poluzowała się nakrętka łącząca oś silniczka z mechanizmem napędowym, to prawdopodobnie "wycięło" koło ślimakowe w przekładni . Jest z teflonu, jeśli tak,to tylko wymiana silniczka Cię ratuje, lub przełożenie z innego - nie jest to część zamienna.
- Jan Kmita
- MotoManiak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 3 sie 2009, o 16:32
- Lokalizacja: Lublin
W swoim miałem to samo - po prostu odkręciła się nakrętka i spadła ośka. Otwórz klapę silnika i tam się rozejrzyj
Zacieranie "eSa": 360/1000 km :F
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
De gustibus non est disputandum.
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
Na SFT jest ***, jedziesz, muł taki ku*ewny i jak wyrwie, to nie wiadomo czy cisnąć, czy ratować plastiki, czy hamować
De gustibus non est disputandum.
-
Laskos - MotoManiak
- Posty: 2064
- Dołączył(a): 5 sty 2008, o 21:54
- Lokalizacja: Milanówek
Miałem dokładnie to samo w Nissanie Primera
Rozebraliśmy z tatą ten silniczek i okazało się, że jest tam pełno smaru. Wytarliśmy, zanitowaliśmy i działa jak należy
Rozebraliśmy z tatą ten silniczek i okazało się, że jest tam pełno smaru. Wytarliśmy, zanitowaliśmy i działa jak należy
....::::KOMAR RIDER::::....
-
Komar Rider - @admin
- Posty: 6013
- Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
- Lokalizacja: Rzepin
- Pochwały: 1
fajny odkop, wycieraczki już pracują komutator w silniku był zjarany
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 132 gości