125p
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
125p
Dzisiaj probowalismy ruszyc Fiacika. Odpalil, ale nie da sie wrzucic biegu, bo sprzeglo nie wysprzegla. Pedal da sie wcisnac i wyglada na to ze sie tarcze skleily. Jak to naprawic? (Wiem, że to forum jednosladowe, ale moze macie jakies pomysly?)
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
rozbierz i podgrzej te tarcze lut lampą albo opalarka zwyczajnie się zapiekły
kiedyś tak miałem w swoim 125
kiedyś tak miałem w swoim 125
Żyj i pozwól żyć komarom
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
-
Aleksander - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2127
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
- Lokalizacja: zaściankowo
- Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L
taaaaaaaaaa, tylko że ja się za to nie wezmę bo się na tyle nie znam, a jak poproszę o to tatę, to stwierdzi że to sprzęglo to świetny powód, dla którego można tę kupę g***na zezłomować. W całej mojej rodzinie tylko ja lubię zabytki
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
tata mial podobny pomysl, tylko ze on stoi w garazu wiec ttrzeba wrzucic wsteczny. Ciekawostka, ze ten silnik nie byl nigdy rozkrecany. Co najwyzej wymieniany olej i swiece
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
na wstecznym to będzie ciekawie próbuj, próbuj, tylko chwyć za coś mocnego a nie za zderzak żebyś nie pourywał który to rocznik?
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
10 lat jeździłem FP 125 i nigdy nie słyszałem o sklejeniu się tarczy sprzęgłowej z dociskiem nawet po kilkuletnim postoju. Coś mi tu wygląda na wyciągniętą linkę sprzęgła. Jak to opanujesz, to napisz co faktycznie tam było
- ROmen
- MotoManiak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 17 paź 2009, o 21:35
- Lokalizacja: Polska
To było już dawno temu, niezły odkop
Skleiły się tarcze i odrobina WD-40 + jazda na 1 z wciśniętym sprzęgłem załatwiły problem. Fiaton jeździ prawie jak nówka (aktualnie walczę z gaźnikiem)
Skleiły się tarcze i odrobina WD-40 + jazda na 1 z wciśniętym sprzęgłem załatwiły problem. Fiaton jeździ prawie jak nówka (aktualnie walczę z gaźnikiem)
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Komarcio napisał(a):WD-40 + jazda na 1 z wciśniętym sprzęgłem załatwiły problem
a czy nie zakończyła czasem zywot tarcza ,Komarcio mów prawde i tylkoi prawde
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Mówię prawdę i tylko prawdę: Fiaton po takiej kuracji jeździ normalnie. Nic się nie skleja i nie ślizga. Teraz walczę raczej z zapchanym gaźnikiem (a konkretniej cholernie nie chce mi się go wymontowywać do czyszczenia) :F
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Komarcio napisał(a):Teraz walczę raczej z zapchanym gaźnikiem (a konkretniej cholernie nie chce mi się go wymontowywać do czyszczenia)
bo nie ma cie kto zmobilizowac
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 219 gości