spalanie w trasie na poziomie 8l fiat 126p pomóżcie

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez petro » 21 paź 2009, o 17:33

enduras napisał(a):w przypadku tuningu za 10zł to tak (oczywiscie te cudowne BOXy) to nic innego ja potencjometer i oporniki )



Dobry BoX kosztuje w okolicach kilkuset złotych, a czy ja tu napisałem o opornikach z allegro?

Tak kolego, zmienisz mapke, moc pójdzie w górę a spalanie zmaleje bla bla bla... coś jeszcze dopowiesz?
Polski Fiat 126p (1983)
FSO Polonez 1.5 Straż Pożarna (1991)
Jawa 50 typ 23 Golden Sport (1972)
Simson SR2 (1957)
WSK 125 (1985)
Romet Polo (1974)
petro
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 4 paź 2007, o 10:43
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Postprzez Pani Kontekstowa » 21 paź 2009, o 17:33

Pani Kontekstowa
 

Postprzez endek » 21 paź 2009, o 18:37

petro napisał(a):Dobry BoX kosztuje w okolicach kilkuset złotych, a czy ja tu napisałem o opornikach z allegro?

no a powiedz mi własnie co on ma w srodku :]
a co do tych rzezy które podałem to własnie nimi idzie oszukac kompa ,jak wiadomo dawka paliwa idzie od danego oporu i potem cała reszta czujników która koryguje i dobiera optymalna dawke w danym momenice .dlatego po załozeniu odpowiedniego opornika i do tego potencjonomweru w celu wzbogacenia mieszanki ale nie do przesady na praktycznie to samo wyjdzie
.Po za tym co to za cudo jak robione do samochodów a nie pod dane auto :]
petro napisał(a):Tak kolego, zmienisz mapke, moc pójdzie w górę a spalanie zmaleje bla bla bla... coś jeszcze dopowiesz?

nie :F
co do osiagniec mojego znajomego który siedzi w tym temacie to swoja C3 w 1,4 ma 110KM :]

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Marcek » 21 paź 2009, o 21:48

petro napisał(a):Tak kolego, zmienisz mapke, moc pójdzie w górę a spalanie zmaleje

Owszem, to możliwe. Załóżmy, że przed przeróbka miałeś 100 Nm przy 3000 obr/min, po niej te 100 Nm masz przy 2500. Więc jeżdżąc tak samo dynamicznie jak wcześniej, można obniżyć obroty.
Oczywiście wszystko zależy od mapy i silnika.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez irek_02gf » 21 paź 2009, o 22:10

A może w tym maluchu bak nieszczelny :hmm: Ale coś musi być nie tak jak świece kopci i tyle pali. Daj do jakiegoś warsztatu albo speca starej daty :wink:
irek_02gf
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1596
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 18:34
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Postprzez endek » 21 paź 2009, o 22:39

irek_02gf napisał(a):A może w tym maluchu bak nieszczelny :hmm: Ale coś musi być nie tak jak świece kopci i tyle pali. Daj do jakiegoś warsztatu albo speca starej daty :wink:

tzn czarne sa ? jesli tak to za bogata miecha ,paliwa za duzo dostaje

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Karol. » 21 paź 2009, o 22:41

bak wymieniany był bo ... ciekł.
irek_02gf napisał(a):Daj do jakiegoś warsztatu albo speca starej daty :wink:

jak zmierzę mu to spalanie teraz to zobaczę czy nie rozważyć tej propozycji :yes:

[ Dodano: 21 Paź 2009, 22:44 ]

czarne nie są ale zamiast szare takie ciemno szare. mieszankę zuboższyłem wkręciłem z 2.5 obrotu na 2,25 bo na 2 strasznie nierówno chodzi
Avatar użytkownika
Karol.
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1384
Dołączył(a): 30 sie 2009, o 14:21

Postprzez irek_02gf » 22 paź 2009, o 18:50

Za mało może być. Mój Dziadek mechanik, gdzie w u niego w domu było chyba z 5 maluchów (w tym 2 mojego Taty, doradzał też mnie) mówi, że najlepiej te samochody chodziły na niecałe 3-3,5 obrotu. Spróbuj. Jeśli kopci świece to za mało powietrza ma. Najpierw daj 3,5 obrotu ewentualnie zmniejsz :wink: . Tylko nie zapalaj go i zaraz gaś, przejedź z 10 km i wykrć świece. Jeśli świece są jasne , a silnik dobrze chodzi a nie zostaw. A na jakich świecach jeździsz? Spróbuj ze świecami z innej firmy, a najlepiej kup Iskry F95P ze Starej produkcji (Gwint i korpus koloru czarnego)albo PAL N8Y (odpowiednik F95P). Też dobre, produkcja Czechosłowacka :wink: Ja tak w Samarze (:F) miałem. Kupiłem nowe Iskry FE65P i palil 7.5 na trasie. Zmieniłem na ruskie A14B albo A17B i coś tam i na trasie do Zakopanego (ponad 200 km, wytrzymał :F ) spalił 5,9-6.0 litrów, a trasa górzysta i jeszcze nie doregulowany był. Świeca wiele znaczy :!:
irek_02gf
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1596
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 18:34
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Postprzez Karol. » 27 paź 2009, o 18:54

Dobra doregulowałem na git i sprawdziłem tak na oko spalanie zmalało o 1l(mniej ucieka z baku). Jeżdżę na świecach iskra F95P są nowe. Ustawiłem gaźnik na niecałe 2.25 obr. i świeca wreszcie ma dobry kolor(irek_02gf spróbowałem jak pisałeś to tak kopcił... a świeca była czarna diabelsko czarna) Jeden mankament: trochę nierówno pracuje na tych ustawieniach(chodzi chodzi i krztuśnie(chwilę zawiesi się) - nie wiem jak to nazwać - i chodzi) ale niewiele gorzej jak przedtem. :wink:
Avatar użytkownika
Karol.
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1384
Dołączył(a): 30 sie 2009, o 14:21

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 301 gości