Polonez 1.6GLE Brak ładowania

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Mody02 » 5 sty 2010, o 21:52

zobacz napięcie jak pali. jak napięce bedzie od 13 do 14.4 to znaczy ze aku, jak kontrolka nie swieci i małe prąd (ponizej 12V) to regulator napięcia
Mody02
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 177
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 17:13
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez Pani Kontekstowa » 5 sty 2010, o 21:52

Pani Kontekstowa
 

Postprzez strażak » 5 sty 2010, o 22:38

W tym przypadku bardzo prawdopodobne że akumulator już jest wysłużony. Mimo że jest ładowany to nie ma już takiej pojemności i starcza na odpalenie lub dwa :)
"Bogu na chwałę, ludziom na ratunek."
Avatar użytkownika
strażak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 4 sty 2010, o 22:26

Postprzez Konik » 5 sty 2010, o 23:43

strażak napisał(a):starcza na odpalenie lub dwa :)

Dokładnie tak jest.
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Koner » 6 sty 2010, o 14:13

Ten sam problem ma mój kolega.Ja po pierwszym,góra drugim kręceniu poldek nie załapie to w ruch idzie prostownik :)
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 335 gości

cron