Polonez 1.6GLE Brak ładowania

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Polonez 1.6GLE Brak ładowania

Postprzez Konik » 5 lis 2009, o 20:45

Witam. W poldonie, 1.6GLE najprawdopodobniej nie ma ładowania. Po naładowaniu akumulatora i krótkiej przejażdżce po prostu nie może odpalić , ledwo co kręci. Jakieś pomysły? 8)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Polonez 1.6GLE Brak ładowania

Postprzez Pani Kontekstowa » 5 lis 2009, o 20:45

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Łukasz. » 5 lis 2009, o 21:09

pasek od alternatora urwany?
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87

Postprzez endek » 5 lis 2009, o 21:30

antek(zdarte szczotki,diody,wirnik w najgorszym przypadku) ,ewentualnie nie ma gdzies styku badz ucieka prad na mase
co do ładwoania mierzyłem miernikiem ? po czy wnioskujesz ze własnie nie ma

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez irek_02gf » 5 lis 2009, o 21:33

Alternatorek do regeneracji :) . Zrobiony musi śmigać, ewentualnie wymiana :wink: Sprawdź też kable idące do alternatora. I tak jak powiedział enduras sprawdź miernikiem :wink:
irek_02gf
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1596
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 18:34
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Postprzez Konik » 5 lis 2009, o 21:55

enduras napisał(a):po czy wnioskujesz ze własnie nie ma

Po tym, że jak odpali, pojeździsz, i później go zostawisz i chcesz odpalić, to nie chce przekręcić dobrze rozrusznikiem. Zmierzę miernikiem i wtedy dam znać ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez irek_02gf » 5 lis 2009, o 21:58

Powinno być chyba 12-13.5 V na klemach podczas pracy :wink: Najpierw zwiększ naciąg paska :wink:
irek_02gf
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1596
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 18:34
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Postprzez Konik » 5 lis 2009, o 22:00

Najpierw zwiększ naciąg paska :wink:

ok dzięki, zrobie tak jak mówicie, i powiem co i jak. Jak nie poskutkuje to wtedy weźmiemy się za alternator ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Marcek » 5 lis 2009, o 23:45

irek_02gf napisał(a):Powinno być chyba 12-13.5 V na klemach podczas pracy

Mało - przy wyłączonych odbiornikach ponad 14V.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez irek_02gf » 6 lis 2009, o 08:42

Miałem na myśli wolne obroty :wink:
irek_02gf
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1596
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 18:34
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Postprzez Sekutor » 6 lis 2009, o 10:21

A świeci Ci kontrolka ładowania?Może akumulator umiera?
Sekutor
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 234
Dołączył(a): 8 wrz 2008, o 21:10
Lokalizacja: Łańcut

Postprzez Konik » 6 lis 2009, o 12:46

Teraz nie jestem w stanie powiedzieć, bo jest to poldon kolegi ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Marcek » 6 lis 2009, o 17:06

irek_02gf napisał(a):Miałem na myśli wolne obroty

Ja też. W samochodzie z alternatorem takie napięcie powinno być właśnie na wolnych obrotach.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Konik » 3 sty 2010, o 23:26

Odświeżam. Od tamtego czasu nic nie robiliśmy. Coś mi się zdaje że akumulator umiera, naładowaliśmy go, polduś kilka razy przekręcił rozrusznikiem i już akumulator rozładowany. Udało nam się go odpalić z prostownika z możliwością rozruchu. Po jeździe, przed samym garażem zdechł i już nie odpalił. Według mnie winien jest akumulator, i szczotki alternatora. Co o tym sądzicie? Będzie trzeba w końcu zabrać się do roboty z nim.
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Michal_c » 4 sty 2010, o 00:52

Wstawcie od innego auta akumulator i sprawdźcie czy odpala, jeśli jest ok, to napięcie ładowania, wtedy będzie wiadomo ;)
Avatar użytkownika
Michal_c
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 396
Dołączył(a): 10 lis 2007, o 13:04
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez Tomciosz » 4 sty 2010, o 18:26

Może stary akumulator jest i już ma za małą pojemność(zużyty). Sprawdź pierw sobie ładowanie, jak będzie dobrze, to zmieńcie na chwilę akusia z innego poldka.
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.

Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko

Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR :P
Avatar użytkownika
Tomciosz
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 4996
Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
Pochwały: 88
Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 228 gości