Witam. Jestem tu nowy i chciałbym się przedstawić. Mam na imię Maciek. Motoryzacją interesuję się od dawna. W wieku 5 lat zaczęłem jeżdzić hmm... samoróbką zrobioną przez ojca. Był to ciągniczek. Na jednoślady przesiadłem się parę lat póżniej. Obecnie lubię podłubać przy wszelkiego rodzaju sprzętach. W przyszłe wakacje planuję samodzielnie zbudować jakiś pojazd, np.karta (mam 16 lat). To tyle o sobie.
Mam pytanie do Was. Ile należy wlać oleju do przekładni i mostu Żuka/Warszawy?
O sobie. Olej
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 7
• Strona 1 z 1
- Macieq05
- MotoManiak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 7 lis 2009, o 00:27
- Lokalizacja: Polska
- Pojazdy: GSXR 1000 K7
Cześć.
Nie przypominam sobie żeby ktokolwiek miał tu żuka, ale reguła jest prosta i zazwyczaj taka sama.
Więc.
Stajemy pojazdem na równym podłożu.
Odkręcamy korek wlewowy (u góry mostu)
odkręcamy korek przelewowy (pokazujący wymagany stan)
Lejemy dotąd do korka wlewowego, aż się przeleje korkiem pokazujący wymagany stan oliwy.
pozdrawiam
Nie przypominam sobie żeby ktokolwiek miał tu żuka, ale reguła jest prosta i zazwyczaj taka sama.
Więc.
Stajemy pojazdem na równym podłożu.
Odkręcamy korek wlewowy (u góry mostu)
odkręcamy korek przelewowy (pokazujący wymagany stan)
Lejemy dotąd do korka wlewowego, aż się przeleje korkiem pokazujący wymagany stan oliwy.
pozdrawiam
- Mateusz
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 3683
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
- Lokalizacja: WM 6668A
Karol! masz rację
za dużo obcuje przy ciągnikach siodłowych, a tam jest zawsze specjalny korek wlewowy
za dużo obcuje przy ciągnikach siodłowych, a tam jest zawsze specjalny korek wlewowy
- Mateusz
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 3683
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
- Lokalizacja: WM 6668A
W swoim traktorku mam most od Żuka. Nie pamiętam dokładnie ile oleju weszło, bo wymieniałem od razu w skrzyniach.
Jednak lałem, aż przelało się przez otwór wlewowy (śruba skierowana nieco w dół, pod skosem). Otworu kontrolnego raczej tam nie ma. Nie wiem, czy ta ilość rzeczywiście jest dobra, ale most się uciszył (poprzednio był olej chyba od nowości).
Jednak lałem, aż przelało się przez otwór wlewowy (śruba skierowana nieco w dół, pod skosem). Otworu kontrolnego raczej tam nie ma. Nie wiem, czy ta ilość rzeczywiście jest dobra, ale most się uciszył (poprzednio był olej chyba od nowości).
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości