Fiat ciquecento: Wydech troszkę rdzewieje.

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Fiat ciquecento: Wydech troszkę rdzewieje.

Postprzez Artur » 11 gru 2009, o 00:20

Czy jest jakiś sposób na opanowanie tej rdzy na wydechu, nie jest to jeszcze bardzo bo wydech ma 3 lata, czy są jakieś środki, co należy zrobić, żeby to trochę opanować. :?
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Fiat ciquecento: Wydech troszkę rdzewieje.

Postprzez Pani Kontekstowa » 11 gru 2009, o 00:20

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Marcek » 11 gru 2009, o 14:00

Przy cenach tłumików do CC nie ma co się bawić w przedłużanie mu życia. Nalot rdzy to absolutnie nic groźnego, normalne po paru latach, do dziur pewnie jeszcze daleko.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez endek » 11 gru 2009, o 15:02

jak sie duzo jezdzi i daje w palnik to tłumik i końcówka dosc szybko koroduje

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Sekutor » 11 gru 2009, o 16:22

Kwestia sporna.Przy dawaniu w palnik wydech jest gorący i nie skrapla się w nim para wodna powstała w procesie spalania,jak to ma miejsce w przypadku
eksploatacji typowo miejskiej,gdzie na zimnych częściach układu wydechowego następuje skraplanie się owej pary i przyspieszona korozja
wydechu.Podobnie jest z silnikiem,częste rozruchy i jazda na niedogrzanym powoduje jego zwiększone zużycie,wskutek osadzania się na ściankach cylindra agresywnych produktów spalania.Min.temp.silnika powinna wynosić około 80 C.
Sekutor
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 234
Dołączył(a): 8 wrz 2008, o 21:10
Lokalizacja: Łańcut

Postprzez dieludolfs » 11 gru 2009, o 16:41

Zasmaruj tawotem.
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Postprzez Marcek » 11 gru 2009, o 16:47

Żartujesz? Wiesz jaką temperaturę osiąga tłumik?
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez dieludolfs » 11 gru 2009, o 16:58

No to jeszcze wtedy się wchłania :>
W Tico mam podróbkę 4lata, używam tego patentu i wszystko działa jeszcze, dziur nie ma.
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Postprzez Marcek » 11 gru 2009, o 17:08

dieludolfs napisał(a):No to jeszcze wtedy się wchłania

I śmierdzi ;)

dieludolfs napisał(a):W Tico mam podróbkę 4lata

U mnie oryginał wytrzymał 5, najtańsza podróbka 4. Przy cenie 100 zł za tłumik (w tym wymiana) nie chciałoby mi się babrać w smarze zwłaszcza, że korozji od środka i tak nic nie zatrzyma.
Oczywiście mówię o tłumiku końcowym, bo środkowy przeżył ponad 9 lat. Wymieniłem dopiero wtedy, kiedy mi odpadł na drodze :F Najlepsze było to, że stało się to przy wyprzedzaniu "elki". Nie wiem, kto był bardziej przestraszony nagłym rykiem - ja czy kursant :D
Dobrze, że przewidując taką ewentualność (coś zaczął wcześniej popierdywać) przywiązałem go wcześniej drutem, dzięki temu nie postawiło go pod autem.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez dieludolfs » 11 gru 2009, o 17:14

Marcek napisał(a):
dieludolfs napisał(a):No to jeszcze wtedy się wchłania

I śmierdzi ;)

A właśnie, że nie :D
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Postprzez Artur » 11 gru 2009, o 17:19

Końcówka nie koroduje, koroduje zaraz przy silniku, pierwsza część wydechu, bo w moim aucie wydech składa się z trzech części, ta przy silniku, tłumik środkowy i końcówka, ja mam wersję bez katalizatora. :)
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez dieludolfs » 11 gru 2009, o 17:23

A mi właśnie końcówka koroduje, a ten co idzie od silnika to się długo trzyma.
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Postprzez Artur » 11 gru 2009, o 17:32

Tak właśnie myślę, czy by WD-40 nie popryskać. Mam jeszcze taki środek na rdzę kortanin. :)
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Laskos » 11 gru 2009, o 20:53

Oj, stary, wymieniaj portki i tyle. Akurat do Cycka są tanie.
Zacieranie "eSa": 360/1000 km :F
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
Na SFT jest ***, jedziesz, muł taki ku*ewny i jak wyrwie, to nie wiadomo czy cisnąć, czy ratować plastiki, czy hamować

De gustibus non est disputandum.
Avatar użytkownika
Laskos
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2064
Dołączył(a): 5 sty 2008, o 21:54
Lokalizacja: Milanówek

Postprzez endek » 12 gru 2009, o 21:22

ewentaulanie jakas lepsza srebrzanka i pynkac raz na jakis czas (najmniej roboty)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Konrad » 13 gru 2009, o 12:18

Srebrzanka silikonowa i po problemie.
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 263 gości