Alternator wzbudza sie na wysokich obrotach Ford Fiesta

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Alternator wzbudza sie na wysokich obrotach Ford Fiesta

Postprzez czapla » 12 sty 2010, o 23:34

siemanko mam problem w swoim aucie otoz jak odpale silnik to nie ma ladowania dopiero jak depne w gaz ale tak z 4lub5 tys obr i jak zejdzie z obrotow to laduje ale tak jak mowie po odpaleniu trzeba dac fest gazu zeby zaczol ladowac a potem juz laduje, mysle ze to moze byc regulator napiecia a wy co sadzicie bo nie jestem pewien a kasy wydawac na remont alternatora to troche kosztuje aha i szczotki sa dobre
Mix
czapla
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 454
Dołączył(a): 23 paź 2007, o 12:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Alternator wzbudza sie na wysokich obrotach Ford Fiesta

Postprzez Pani Kontekstowa » 12 sty 2010, o 23:34

Pani Kontekstowa
 

Postprzez logilaser » 14 sty 2010, o 19:03

Sprawdź pasek, może jest luźny. Nic nie piszczy??
logilaser
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 19:02
Lokalizacja: W-wa

Postprzez czapla » 21 sty 2010, o 11:04

elo nie stary nie piszczy jest dobrze naciagniety
Mix
czapla
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 454
Dołączył(a): 23 paź 2007, o 12:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Postprzez AnDr3w » 21 sty 2010, o 19:18

pasek za luźny
Avatar użytkownika
AnDr3w
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 540
Dołączył(a): 15 sie 2007, o 15:43
Lokalizacja: LLB
Pochwały: 9

Postprzez piciu308 » 21 sty 2010, o 22:29

AnDr3w Przeczytaj wyżej że napisał że pasek jest naciągniety..
- Co byś zrobił gdyby można zacząć wszystko od nowa?
- Nie brał bym tego gówna..
Avatar użytkownika
piciu308
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1116
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 15:31
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet kadet, Router WS 50, Renault Megane I Ph II.

Postprzez Mr.Rezystor » 21 sty 2010, o 22:40

Jeśli ma problem ze wzbudzeniem się, to wina leży po stronie regulatora napięcia. Oczywiście biorąc pod uwagę, że inne elementy alternatora tj. szczotki, pierścienie ślizgowe, wirnik itp. są dobre.
http://motoalbum.pl/uzytkownik/4057/pojazdy

Kategoria A,B zdana za pierwszym strzałem :D
Avatar użytkownika
Mr.Rezystor
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1006
Dołączył(a): 28 kwi 2007, o 07:32
Lokalizacja: Witkowice 20km od Częstochowy.
Pojazdy: Audi 100 2.8

Postprzez Konrad » 21 sty 2010, o 22:59

Ew. przebicie między zwojami w altku.
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez czapla » 21 sty 2010, o 23:36

kurcze a da sie jakos sprawdzic czy jest zepsuty czy tylko wymiana?? bo juz go rozbieralem raz i widzialem ze szczotki sa dosyc dlugie i sie nie zacinaja, a na zwoje jakos sie tak nie przypatrywalem tylko zucilem okiem ze sa nie pozdzierane to myslalem ze dobre i go zlozylem do kupy no i dalej to samo
Mix
czapla
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 454
Dołączył(a): 23 paź 2007, o 12:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 283 gości