c 360 przekładka silnika

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

c 360 przekładka silnika

Postprzez Łukasz. » 2 mar 2011, o 21:05

witam,

Mam takie pytanie (wiem, ciągle te ciągniki :D ) ale mam okazję kupić silnik od c360 3p. No właśnie, ale co z nim zrobić? Mam pomysła by przełożyć go do mojej sześćdziesiątki zamiast oryginalnego ursusowskiego silnika 4 cylindrowego. Powód? nie potrzebuję takiej mocy, a po za tym perkinsy są oszczędniejsze :P I teraz pytanie: spotkał się ktoś z was z taką przeróbką? jak tak, to jakie zmiany musiały zostać wprowadzone by wszystko pasowało?
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87

c 360 przekładka silnika

Postprzez Pani Kontekstowa » 2 mar 2011, o 21:05

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Krzysiek19 » 2 mar 2011, o 21:27

Zobacz jak przypadają śruby w silniku 3p i zwykłym.Nie wiem czy Ci się to uda złożyć...
ZZR Komar 230 ('62)
ZZR Komar 232 ('65)
ZZR Komar 232 ('65)
ZZR Komar 232('65)
ZZR Komar 232
Romet Komar 2350
Romet Komar 2351 ('77)
Romet Komar 2352 ('79)
Romet Polo 760 ('76)
Romet Pegaz 710('74)
Romet Pegaz 750 ('75)
Romet Pegaz 750
Romet 50-T-1 ('79)
Romet Ogar 205 ('81)
Romet Ogar 200 ('87)
Romet Ogar 200
Romet Ogar 200
Romet Ogar 200
Romet Ogar 200
Jawa Mustang 50
Jawa Mustang 50 (`?)
MZ Trophy ES150/1
Avatar użytkownika
Krzysiek19
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 28 maja 2010, o 01:08
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazdy: Komar,Polo,Pegaz,Ogar Jawa,MZ

Postprzez majster » 2 mar 2011, o 21:33

Uda się :)
U-R-S-U-S and Zetor fan :yes:
Avatar użytkownika
majster
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 9 gru 2009, o 20:08
Lokalizacja: Wielkopolska

Postprzez Łukasz. » 2 mar 2011, o 21:37

śruby... to tam zawsze można przerobić :P Chodzi mi o osprzęt w końcu jest to bardziej skomplikowany silnik :D pamiętam, że w 3p był jakiś zegar od ciśnienia, po kiego grzyba on tam jest?

I ciekawostka: z mf 255 nie przełożysz ot tak silnika do 3p :P trzeba przerabiać, więc ucieszyłem się, że mam okazję zakupić silnik przystosowany do sześćdziesiątki i teraz nie wiem, czy będę musiał się z nim sporo męczyć, jak tak to na razie dziękuję :P
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87

Postprzez majster » 2 mar 2011, o 21:39

U-R-S-U-S and Zetor fan :yes:
Avatar użytkownika
majster
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 9 gru 2009, o 20:08
Lokalizacja: Wielkopolska

Postprzez Łukasz. » 2 mar 2011, o 21:50

Hmmm... to podstawy już znam :P dużo przeróbek nie ma w sumie, a zawsze jakaś oszczędność paliwa... zobaczymy, jak coś to napiszę w temacie ;)

EDIT: o w mordę, z tego starego silnika można wydobyć tyle co ma ursus 4512? Może w tą stronę lepiej iść? :P
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87

Postprzez endek » 3 mar 2011, o 00:45

kryze łaczaca silnik ze skrzynia oraz koło zamachowe.ogolnie gra nie warta swieczki :) chyba ze kupujesz silnik od 3p gotowy do montazu

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Łukasz. » 3 mar 2011, o 17:29

dobra, nieaktualne, silnik dzisiaj poszedł do nowego właściciela, więc obecnie sześcdziesiątki nie ruszam :P
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87

Postprzez Krzysiek19 » 3 mar 2011, o 19:51

Jak będziesz chciał zwiększyć moc to szukaj silnika do zetora :)
ZZR Komar 230 ('62)
ZZR Komar 232 ('65)
ZZR Komar 232 ('65)
ZZR Komar 232('65)
ZZR Komar 232
Romet Komar 2350
Romet Komar 2351 ('77)
Romet Komar 2352 ('79)
Romet Polo 760 ('76)
Romet Pegaz 710('74)
Romet Pegaz 750 ('75)
Romet Pegaz 750
Romet 50-T-1 ('79)
Romet Ogar 205 ('81)
Romet Ogar 200 ('87)
Romet Ogar 200
Romet Ogar 200
Romet Ogar 200
Romet Ogar 200
Jawa Mustang 50
Jawa Mustang 50 (`?)
MZ Trophy ES150/1
Avatar użytkownika
Krzysiek19
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 28 maja 2010, o 01:08
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazdy: Komar,Polo,Pegaz,Ogar Jawa,MZ

Postprzez endek » 3 mar 2011, o 20:52

Łukasz R. napisał(a):dobra, nieaktualne, silnik dzisiaj poszedł do nowego właściciela, więc obecnie sześcdziesiątki nie ruszam

sam mam chyba ze 4 takie silniki (wykupione wózki po PGR z pomorza)
Krzysiek19 napisał(a):Jak będziesz chciał zwiększyć moc to szukaj silnika do zetora

ewent rozwiercenie bloku i wstawienie tuleji od zetora(bo wieksze troszke)
robiłem tak w blokach które mały dosc duze wzery
wymiana kolektorów . (a dawke zmana podniesc na zwykłej pompie)
ale zwykle jak silnik zdrowy to moc ma wystarczajaca

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Łukasz. » 3 mar 2011, o 21:39

endek napisał(a):(a dawke zmana podniesc na zwykłej pompie)

już zrobione to jest ;)

Mam plan na zwiększenie mocy z wstawieniem tulei + turbosprężarka, wtedy te 70 KM powinno lekko wycisnąć.
ale zwykle jak silnik zdrowy to moc ma wystarczajaca

Miał wystarczającą, dopóki pojawił się nowy większy ciągnik, nowe większe maszyny itp. Sześćdziesiątka ogólnie nie robi za wiele, bo brakuje jej trochę mocy do nowych maszyn, a czasem lepiej byłoby robić coś dwoma ciągnikami ;) W sumie uznaliśmy to razem z wujkiem po małej naradzie, że tuningujemy na następną zimę ( zaraz po remoncie ciapka :D ) i kto wie, jak koszta pozwolą, to może jeszcze przedni napęd dojdzie?...
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 161 gości

cron