[fiat 126el] problem z odpaleniem gdy zimny

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

[fiat 126el] problem z odpaleniem gdy zimny

Postprzez Michael » 6 mar 2011, o 21:29

witam mam problem z odpalaniem mojego malucha jak jest zimny i nie wiem od czego to może byż maluszek stoi w garażu w którym jest w miarę ciepło a i tak nie pali trzeba go dużo kręcić wymieniłem mu świece na sprawdzone i dalej to samo
Avatar użytkownika
Michael
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 27 sie 2009, o 20:30
Lokalizacja: Wałbrzych

[fiat 126el] problem z odpaleniem gdy zimny

Postprzez Pani Kontekstowa » 6 mar 2011, o 21:29

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Kuba » 6 mar 2011, o 22:12

jak jest zimny, zaciągasz ssanie i przez 2 sekudny kręcąc rozrusznikiem pompujesz gazem ;) potem tylko trzymasz na ssaniu-musi odpalić
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez dorcia » 6 mar 2011, o 22:53

Prawdopodobnie zawory.Najlepiej ustawić 0,20 na wydechu i na ssaniu.
dorcia
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 313
Dołączył(a): 19 sie 2009, o 22:11
Lokalizacja: Grudziądz. kujawsko-pomorskie

Postprzez Artur » 6 mar 2011, o 22:56

A ssanie ci w ogóle działa. :hmm:
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Marcek » 7 mar 2011, o 13:31

Kuba napisał(a):pompujesz gazem

W maluchu? Co to ma dać?
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez endek » 7 mar 2011, o 14:03

chyba nic :D

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Artur » 7 mar 2011, o 16:12

Marcek napisał(a):
Kuba napisał(a):pompujesz gazem

W maluchu? Co to ma dać?


Niektórzy tak robią, ale to tylko efekt placebo, normalnie na ssaniu powinien zapalić, a jak nie pali to coś jest nie teges. :)
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez bing17 » 7 mar 2011, o 16:54

Jak nie ma pompki przyśpieszającej (a w 126p nie ma) to takie pompowanie nie ma sensu. Jak jest to nie jest znowu taki efekt placebo.
Oferuję
-szlify cylindrów viewtopic.php?p=243024#243024
-usługi tokarskie i frezerskie viewtopic.php?p=243023#243023
Kupię papiery
viewtopic.php?p=243025#243025
bing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 284
Dołączył(a): 19 lut 2008, o 10:42
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Marcek » 7 mar 2011, o 17:02

I właśnie o brak pompki w PF 126 mi chodziło. W wypadku np. Tico, ktory taką pompkę posiada, przed odpalaniem dobrze jest kilka razy przepompować.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Kuba » 7 mar 2011, o 17:10

no nie wiem, ja muszę zawsze dać trochę gazu bo inaczej nie odpali na ssaniu, dzieje się tak i przy -15 i przy +10 nie wiem od czego to zależy, widac ten typ tak ma
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez Michael » 7 mar 2011, o 23:32

nie no sanie to działa bo jak zapali to musi na nim troszkę pochodzić i wtedy wyłączam . zobaczę jeszcze jak ustawie te zawory ale jak to nie to co może być jeszcze przyczyną tego
Avatar użytkownika
Michael
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 27 sie 2009, o 20:30
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Artur » 7 mar 2011, o 23:46

Przestawiony zapłon np., ale bardziej bym stawiał na te zawory. :)

A to jest już elektronic. Znaczy zapłon elektroniczny. :hmm:

Acha, może być jeszcze pompa paliwa, ja tak miałem w maluchu, i słabo palił, pompka słabo pompowała. :)
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Michael » 8 mar 2011, o 18:58

tak to już jest elektroniczny zapłon a zawory dziś ustawiłem tak jak pisze w książce i zobaczę jak jutro zapali
Avatar użytkownika
Michael
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 27 sie 2009, o 20:30
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez dieludolfs » 9 mar 2011, o 13:46

Przedewszystkim, dobrze kręci?
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Postprzez Michael » 9 mar 2011, o 23:36

kręci dobrze
Avatar użytkownika
Michael
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 27 sie 2009, o 20:30
Lokalizacja: Wałbrzych

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 167 gości