Passat czy Mondeo.

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Artur » 17 mar 2011, o 22:05

endek napisał(a):nieudany 3p :F (miej cylindrów wcale nie poprawia charakterystyki pracy jak i spalania )


Z regóły 3 cylindrówki to porażka, a już obcinki to szczególnie, z nieparzystych to tylko piątki się sprawdziły. :wink:
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Pani Kontekstowa » 17 mar 2011, o 22:05

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Marek.K. » 17 mar 2011, o 22:15

Artur napisał(a):Ludzie którzy znają zasadę działanie, jak i samą konstrukcję aut, wiedzą, że nawet do temperatury -30* nic się nie powinno dziać, stare łady, np. były używane w Rosji gdzie są bardzo trudne warunki pogodowe, nawet do -30*, i z tego co wiem, to nigdy nie było takich problemów, a łada nie jest autem o jakiejś skomplikowanej budowie, dlatego w nowych nie ma w ogóle takich problemów, jedyne co mi przychodzi do głowy to silnik naprawdę w złym stanie technicznym, albo prosi się już o remont. :)



przyjdź do mnie i odpal c360 3p bez podlania ciepłą wodą w zime przy -20*, jeśli odalisz staiam piwo :D
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Postprzez Artur » 17 mar 2011, o 22:27

Marek.K., bo mnie śmieszy trochę takie bajanie, że komuś auto nie odpaliło w zimie, cała sytuacja jest trochę śmieszna jak to dotyczy zachodnich samochodów, jak prl-e czy ruski sobie dawały radę w zimie. :]
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Krzysiek19 » 17 mar 2011, o 23:20

Zależy też od jakości silników i robionych remontów (słabe części).U mnie bez żadnego podlania ciepłą wodą pali mf 255 (3p) i c-330 za pierwszym podejściem.Były odpalane w największe mrozy i temperatura nie robił żadnej różnicy...
ZZR Komar 230 ('62)
ZZR Komar 232 ('65)
ZZR Komar 232 ('65)
ZZR Komar 232('65)
ZZR Komar 232
Romet Komar 2350
Romet Komar 2351 ('77)
Romet Komar 2352 ('79)
Romet Polo 760 ('76)
Romet Pegaz 710('74)
Romet Pegaz 750 ('75)
Romet Pegaz 750
Romet 50-T-1 ('79)
Romet Ogar 205 ('81)
Romet Ogar 200 ('87)
Romet Ogar 200
Romet Ogar 200
Romet Ogar 200
Romet Ogar 200
Jawa Mustang 50
Jawa Mustang 50 (`?)
MZ Trophy ES150/1
Avatar użytkownika
Krzysiek19
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 28 maja 2010, o 01:08
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazdy: Komar,Polo,Pegaz,Ogar Jawa,MZ

Postprzez Artur » 17 mar 2011, o 23:36

Krzysiek19, z własnego doświadczenia wiem, że takie problemy najczęściej wynikają z niedbałości o pojazdy, ale to prawda, że przy dużych przebiegach mogą się pojawić takie kłopoty. :)
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez endek » 17 mar 2011, o 23:41


Krzysiek19, z własnego doświadczenia wiem, że takie problemy najczęściej wynikają z niedbałości o pojazdy, ale to prawda, że przy dużych przebiegach mogą się pojawić takie kłopoty.

jak wysztko ok i dobrze ustawiony to musi palic (chyba ze juz naprawde gnojówka zamraznie ) ale u nas za takiej syberii nie ma zeby były az tak minusowe temp :mrgreen:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Artur » 17 mar 2011, o 23:51

endek napisał(a):jak wysztko ok i dobrze ustawiony to musi palic (chyba ze juz naprawde gnojówka zamraznie ) ale u nas za takiej syberii nie ma zeby były az tak minusowe temp :mrgreen:


Raz była u nas taka zima, 87 albo 88, że nawet gadali w TV, że gnojówka zamarzała, ale było wtedy -35 *, ale takie coś jest u nas raz na 30-40 zim. :)
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 150 gości