[VW Golf mk2] pali na 3 gary

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

[VW Golf mk2] pali na 3 gary

Postprzez cross2900 » 24 cze 2012, o 15:56

Kolektora nie ma po co czyścić . tam czysto jest :D
Jeśli zapłon wg.ciebie jest ok to można przypuszczać że gaźnik.
Jeśli się trochę znasz to zrobisz jeśli nie może być gorzej niż przed naprawą
Mogła się zapchać któraś z dysz lub któraś z membran , przyśpieszacza lub wzbogacania.
Ściąg pokrywę gaźnika i pokaż jak to tam wygląda . (tam powinno być też oznaczenie gaźnika pierburg .... )
Filtr paliwa i powietrza myślę wymieniony ?
cross2900
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2350
Dołączył(a): 8 lut 2008, o 09:44
Pochwały: 15

[VW Golf mk2] pali na 3 gary

Postprzez Pani Kontekstowa » 24 cze 2012, o 15:56

Pani Kontekstowa
 

[VW Golf mk2] pali na 3 gary

Postprzez >Krzychu » 24 cze 2012, o 15:59

Filtr paliwa jeszcze nie, a powietrza dostałem za mały, więc na razie wyczyściłem stary. Zdjęcie zrobię jutro, a co do tego zapłonu to w sumie mógłbym się z nim pobawić, najwyżej cofnę do poprzedniego ustawienia, ale cholera nie potrafię śrubek odkręcić :/
Z chemii pamiętam tylko jeden wzór, N2O - napęd dla mych ukochanych kół :)
Avatar użytkownika
>Krzychu
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 26 mar 2010, o 13:48
Lokalizacja: Łambinowice
Pojazdy: Adly Jet, Romet Komar 2350, VW Golf mk2, rower

[VW Golf mk2] pali na 3 gary

Postprzez >Krzychu » 25 cze 2012, o 19:45

Dzisiaj wyciągnąłem dziada z garażu i miałem z nim same przeboje.. z garażu jeszcze wyjechałem, zgasiłem go i później chcąc go odpalić zero reakcji. Wyczyściłem świece i odpalił, chodził nierówno, ale nie gasł. Zgasiłem go i później ciężko palił i nie trzymał obrotów - wjechanie do garażu to istna masakra :/
Daję zdjęcia gaźnika:
http://img543.imageshack.us/img543/9042/pierburg.jpg
i świec po kilku krótkich odpaleniach:
http://img707.imageshack.us/img707/7923/wiecev.jpg
Z chemii pamiętam tylko jeden wzór, N2O - napęd dla mych ukochanych kół :)
Avatar użytkownika
>Krzychu
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 26 mar 2010, o 13:48
Lokalizacja: Łambinowice
Pojazdy: Adly Jet, Romet Komar 2350, VW Golf mk2, rower

[VW Golf mk2] pali na 3 gary

Postprzez Łukasz. » 25 cze 2012, o 21:48

Sprawdzałeś świece? Bo jak na 3 gary pali, to jakoś mi nie wygląda na gaźnik ;)

EDIT: Na Twoim miejscu, to bym wymienił wszystkie świece. Tak profilaktycznie, nawet jeżeli nie będą winne, to auto i tak będzie lepiej chodziło, bo te pierwszej młodości już nie są ;)
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87

[VW Golf mk2] pali na 3 gary

Postprzez >Krzychu » 25 cze 2012, o 21:53

Myślałem nad tym, ale chciałem jeszcze zmienić ich ciepłotę. Jak myślisz, jest jakiś sens?
Z chemii pamiętam tylko jeden wzór, N2O - napęd dla mych ukochanych kół :)
Avatar użytkownika
>Krzychu
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 26 mar 2010, o 13:48
Lokalizacja: Łambinowice
Pojazdy: Adly Jet, Romet Komar 2350, VW Golf mk2, rower

[VW Golf mk2] pali na 3 gary

Postprzez Łukasz. » 25 cze 2012, o 22:37

Szczerze? Ja bym nie zmieniał ciepłoty, skoro na tych wcześniej chodziło dobrze, to bierz takie same ;)
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87

[VW Golf mk2] pali na 3 gary

Postprzez >Krzychu » 30 cze 2012, o 21:28

Nie miałem ostatnio czasu na grzebanie przy moim gofrze, ale dzisiaj się nim zająłem i wymieniłem filtr paliwa, powietrza, palec i sprawdziłem na której świecy nie pali. Okazało się ze pierwsza świeca od lewej jest martwa i zasmarkana olejem. O dziwo po odkręceniu całkiem tej świecy i odpaleniu chodził dość dobrze i odpalił praktycznie od strzała bez dodawania gazu, gdzie dotychczas mogłem o tym tylko pomarzyć. Ja nie wiem co z nim jest. Macie jakieś pomysły? W poniedziałek postaram się wymienić kable wysokiego napięcia.
Z chemii pamiętam tylko jeden wzór, N2O - napęd dla mych ukochanych kół :)
Avatar użytkownika
>Krzychu
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 26 mar 2010, o 13:48
Lokalizacja: Łambinowice
Pojazdy: Adly Jet, Romet Komar 2350, VW Golf mk2, rower

[VW Golf mk2] pali na 3 gary

Postprzez Tomek » 30 cze 2012, o 21:36

Może lekko pali, bo ten nie stawia niepotrzebnie oporu. Jak jest olej, to albo pierścienie, albo uszczelniacze zaworowe poszły się kochać.
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

[VW Golf mk2] pali na 3 gary

Postprzez >Krzychu » 1 lip 2012, o 15:08

Tylko, że ten olej jest na ceramicznej części, a nie w tej, która wchodzi do cylindra. Jakby to była uszczelka to raczej wszystko byłoby zasmarkane, a nie tylko jedna świeca. Nie wiem, może się mylę, jeśli tak to mnie poprawcie. Dodam jeszcze, że coś mi piszczy po prawej stronie auta, jakby koło schowka, a po dodaniu gazu przestaje. WTF?
Z chemii pamiętam tylko jeden wzór, N2O - napęd dla mych ukochanych kół :)
Avatar użytkownika
>Krzychu
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 26 mar 2010, o 13:48
Lokalizacja: Łambinowice
Pojazdy: Adly Jet, Romet Komar 2350, VW Golf mk2, rower

[VW Golf mk2] pali na 3 gary

Postprzez Tomek » 1 lip 2012, o 18:08

Uszczelka niekoniecznie przepala się na wszystkich cylindrach jednocześnie. Po za tym nie ma siły, żeby olej był a gwincie, bo właśnie tylko elektrody i ten ceramiczny trzpień są w komorze spalania. Sprawdzałeś kompresję?
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

[VW Golf mk2] pali na 3 gary

Postprzez >Krzychu » 2 lip 2012, o 17:33

Tomek, Tobie pewnie chodziło o część zaznaczoną na niebiesko, a mi o część zaznaczoną na czerwono:
Obrazek
Kompresji nie sprawdzałem bo nie mam jak, ani nie mam jak dojechać do jakiegoś warsztatu, ponieważ nie mam prawka, a samochód nie ma przeglądu i raczej go nie przejdzie jeśli będzie tak chodził :<
Z chemii pamiętam tylko jeden wzór, N2O - napęd dla mych ukochanych kół :)
Avatar użytkownika
>Krzychu
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 26 mar 2010, o 13:48
Lokalizacja: Łambinowice
Pojazdy: Adly Jet, Romet Komar 2350, VW Golf mk2, rower

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 71 gości