Kolektora nie ma po co czyścić . tam czysto jest
Jeśli zapłon wg.ciebie jest ok to można przypuszczać że gaźnik.
Jeśli się trochę znasz to zrobisz jeśli nie może być gorzej niż przed naprawą
Mogła się zapchać któraś z dysz lub któraś z membran , przyśpieszacza lub wzbogacania.
Ściąg pokrywę gaźnika i pokaż jak to tam wygląda . (tam powinno być też oznaczenie gaźnika pierburg .... )
Filtr paliwa i powietrza myślę wymieniony ?
[VW Golf mk2] pali na 3 gary
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
[VW Golf mk2] pali na 3 gary
Filtr paliwa jeszcze nie, a powietrza dostałem za mały, więc na razie wyczyściłem stary. Zdjęcie zrobię jutro, a co do tego zapłonu to w sumie mógłbym się z nim pobawić, najwyżej cofnę do poprzedniego ustawienia, ale cholera nie potrafię śrubek odkręcić
Z chemii pamiętam tylko jeden wzór, N2O - napęd dla mych ukochanych kół
-
>Krzychu - MotoManiak
- Posty: 151
- Dołączył(a): 26 mar 2010, o 13:48
- Lokalizacja: Łambinowice
- Pojazdy: Adly Jet, Romet Komar 2350, VW Golf mk2, rower
[VW Golf mk2] pali na 3 gary
Dzisiaj wyciągnąłem dziada z garażu i miałem z nim same przeboje.. z garażu jeszcze wyjechałem, zgasiłem go i później chcąc go odpalić zero reakcji. Wyczyściłem świece i odpalił, chodził nierówno, ale nie gasł. Zgasiłem go i później ciężko palił i nie trzymał obrotów - wjechanie do garażu to istna masakra
Daję zdjęcia gaźnika:
http://img543.imageshack.us/img543/9042/pierburg.jpg
i świec po kilku krótkich odpaleniach:
http://img707.imageshack.us/img707/7923/wiecev.jpg
Daję zdjęcia gaźnika:
http://img543.imageshack.us/img543/9042/pierburg.jpg
i świec po kilku krótkich odpaleniach:
http://img707.imageshack.us/img707/7923/wiecev.jpg
Z chemii pamiętam tylko jeden wzór, N2O - napęd dla mych ukochanych kół
-
>Krzychu - MotoManiak
- Posty: 151
- Dołączył(a): 26 mar 2010, o 13:48
- Lokalizacja: Łambinowice
- Pojazdy: Adly Jet, Romet Komar 2350, VW Golf mk2, rower
[VW Golf mk2] pali na 3 gary
Sprawdzałeś świece? Bo jak na 3 gary pali, to jakoś mi nie wygląda na gaźnik
EDIT: Na Twoim miejscu, to bym wymienił wszystkie świece. Tak profilaktycznie, nawet jeżeli nie będą winne, to auto i tak będzie lepiej chodziło, bo te pierwszej młodości już nie są
EDIT: Na Twoim miejscu, to bym wymienił wszystkie świece. Tak profilaktycznie, nawet jeżeli nie będą winne, to auto i tak będzie lepiej chodziło, bo te pierwszej młodości już nie są
-
Łukasz. - @admin
- Posty: 4771
- Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
- Lokalizacja: WLKP -> PWL
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87
[VW Golf mk2] pali na 3 gary
Myślałem nad tym, ale chciałem jeszcze zmienić ich ciepłotę. Jak myślisz, jest jakiś sens?
Z chemii pamiętam tylko jeden wzór, N2O - napęd dla mych ukochanych kół
-
>Krzychu - MotoManiak
- Posty: 151
- Dołączył(a): 26 mar 2010, o 13:48
- Lokalizacja: Łambinowice
- Pojazdy: Adly Jet, Romet Komar 2350, VW Golf mk2, rower
[VW Golf mk2] pali na 3 gary
Szczerze? Ja bym nie zmieniał ciepłoty, skoro na tych wcześniej chodziło dobrze, to bierz takie same
-
Łukasz. - @admin
- Posty: 4771
- Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
- Lokalizacja: WLKP -> PWL
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87
[VW Golf mk2] pali na 3 gary
Nie miałem ostatnio czasu na grzebanie przy moim gofrze, ale dzisiaj się nim zająłem i wymieniłem filtr paliwa, powietrza, palec i sprawdziłem na której świecy nie pali. Okazało się ze pierwsza świeca od lewej jest martwa i zasmarkana olejem. O dziwo po odkręceniu całkiem tej świecy i odpaleniu chodził dość dobrze i odpalił praktycznie od strzała bez dodawania gazu, gdzie dotychczas mogłem o tym tylko pomarzyć. Ja nie wiem co z nim jest. Macie jakieś pomysły? W poniedziałek postaram się wymienić kable wysokiego napięcia.
Z chemii pamiętam tylko jeden wzór, N2O - napęd dla mych ukochanych kół
-
>Krzychu - MotoManiak
- Posty: 151
- Dołączył(a): 26 mar 2010, o 13:48
- Lokalizacja: Łambinowice
- Pojazdy: Adly Jet, Romet Komar 2350, VW Golf mk2, rower
[VW Golf mk2] pali na 3 gary
Może lekko pali, bo ten nie stawia niepotrzebnie oporu. Jak jest olej, to albo pierścienie, albo uszczelniacze zaworowe poszły się kochać.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
[VW Golf mk2] pali na 3 gary
Tylko, że ten olej jest na ceramicznej części, a nie w tej, która wchodzi do cylindra. Jakby to była uszczelka to raczej wszystko byłoby zasmarkane, a nie tylko jedna świeca. Nie wiem, może się mylę, jeśli tak to mnie poprawcie. Dodam jeszcze, że coś mi piszczy po prawej stronie auta, jakby koło schowka, a po dodaniu gazu przestaje. WTF?
Z chemii pamiętam tylko jeden wzór, N2O - napęd dla mych ukochanych kół
-
>Krzychu - MotoManiak
- Posty: 151
- Dołączył(a): 26 mar 2010, o 13:48
- Lokalizacja: Łambinowice
- Pojazdy: Adly Jet, Romet Komar 2350, VW Golf mk2, rower
[VW Golf mk2] pali na 3 gary
Uszczelka niekoniecznie przepala się na wszystkich cylindrach jednocześnie. Po za tym nie ma siły, żeby olej był a gwincie, bo właśnie tylko elektrody i ten ceramiczny trzpień są w komorze spalania. Sprawdzałeś kompresję?
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
[VW Golf mk2] pali na 3 gary
Tomek, Tobie pewnie chodziło o część zaznaczoną na niebiesko, a mi o część zaznaczoną na czerwono:
Kompresji nie sprawdzałem bo nie mam jak, ani nie mam jak dojechać do jakiegoś warsztatu, ponieważ nie mam prawka, a samochód nie ma przeglądu i raczej go nie przejdzie jeśli będzie tak chodził :<
Kompresji nie sprawdzałem bo nie mam jak, ani nie mam jak dojechać do jakiegoś warsztatu, ponieważ nie mam prawka, a samochód nie ma przeglądu i raczej go nie przejdzie jeśli będzie tak chodził :<
Z chemii pamiętam tylko jeden wzór, N2O - napęd dla mych ukochanych kół
-
>Krzychu - MotoManiak
- Posty: 151
- Dołączył(a): 26 mar 2010, o 13:48
- Lokalizacja: Łambinowice
- Pojazdy: Adly Jet, Romet Komar 2350, VW Golf mk2, rower
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 71 gości