BMW E34 520i 2,5l +gaz 192-konny. faluje, dławi

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

BMW E34 520i 2,5l +gaz 192-konny. faluje, dławi

Postprzez Brosiu112 » 21 sie 2012, o 23:45

witam mam problem z bmw (podana w tytule) Problem polega na tym ze po odpaleniu obroty czasem faluja a czasem jest dobrze, najczęściej zaraz po dodaniu gazu i zwolnieniu, czasem gaśnie na skrzyżowaniach. W trakcie jazdy przy 2,5-3 tys obrotów silnik szarpnie, zadławi sie i wtedy wchodzi na obroty tak jest zawsze przy granicy tych obrotów. Co prawdopodobnie mogło ulec usterce ? Z góry dzieki. Dodam ze gaz sekwencja, po mieście jeżdze na bęzynie w trasie na gazie :)
Avatar użytkownika
Brosiu112
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 92
Dołączył(a): 27 cze 2007, o 17:15
Lokalizacja: Jak naj dalej
Pojazdy: Mazda Rx

BMW E34 520i 2,5l +gaz 192-konny. faluje, dławi

Postprzez Pani Kontekstowa » 21 sie 2012, o 23:45

Pani Kontekstowa
 

BMW E34 520i 2,5l +gaz 192-konny. faluje, dławi

Postprzez cross2900 » 22 sie 2012, o 20:34

Gaz gaz gaz panie drogi do gazownika poleecam się udać :)
cross2900
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2350
Dołączył(a): 8 lut 2008, o 09:44
Pochwały: 15

BMW E34 525i 2,5l +gaz 192-konny. faluje, dławi

Postprzez Brosiu112 » 24 sie 2012, o 10:04

ale teraz jeżdżę tylko na paliwie i objawy sa takie jak napisałem, na gazie całkiem nie da sie jechać (strasznie szarpie)
Avatar użytkownika
Brosiu112
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 92
Dołączył(a): 27 cze 2007, o 17:15
Lokalizacja: Jak naj dalej
Pojazdy: Mazda Rx

BMW E34 520i 2,5l +gaz 192-konny. faluje, dławi

Postprzez cross2900 » 24 sie 2012, o 20:17

to nie znaczy że gaz nic z tym wspólnego nie ma :)
cross2900
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2350
Dołączył(a): 8 lut 2008, o 09:44
Pochwały: 15

BMW E34 520i 2,5l +gaz 192-konny. faluje, dławi

Postprzez magneto » 24 sie 2012, o 22:02

cross2900 napisał(a):Gaz gaz gaz panie drogi do gazownika poleecam się udać

Brosiu112 napisał(a):ale teraz jeżdżę tylko na paliwie i objawy sa takie jak napisałem, na gazie całkiem nie da sie jechać (strasznie szarpie)

cross2900 napisał(a):to nie znaczy że gaz nic z tym wspólnego nie ma


Jezdzic to mozna po wielu ,,fachowcach'' moze którys znajdzie przyczyne :mrgreen:
pytanie tylko czy wlascicielowi taka opcja odpowiada ,za darmo to raczej nikt nie dotknie sie. :yes:
Obrazek
Avatar użytkownika
magneto
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1061
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 12:52
Lokalizacja: Wola
Pochwały: 2

BMW E34 520i 2,5l +gaz 192-konny. faluje, dławi

Postprzez cross2900 » 25 sie 2012, o 22:11

magneto, kombinować może
ale z gazem nie ma co kombinować bo i to tak już rzeźba jest :D
cross2900
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2350
Dołączył(a): 8 lut 2008, o 09:44
Pochwały: 15

BMW E34 520i 2,5l +gaz 192-konny. faluje, dławi

Postprzez magneto » 26 sie 2012, o 09:36

cross2900 napisał(a):Gaz gaz gaz panie drogi do gazownika poleecam się udać

cross2900 napisał(a):ale z gazem nie ma co kombinować bo i to tak już rzeźba jest

Czyli co byś wkońcu proponował ? :mrgreen:
Obrazek
Avatar użytkownika
magneto
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1061
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 12:52
Lokalizacja: Wola
Pochwały: 2

BMW E34 520i 2,5l +gaz 192-konny. faluje, dławi

Postprzez cross2900 » 27 sie 2012, o 10:25

magneto napisał(a):Czyli co byś wkońcu proponował ?

Sprawdzenie zasilania paliwa i powietrza :)
Na początek czyszczenie Nastawnika biegu jalowego oraz czujnika przepływu masy powietrza .
Później będziemy nadal szukać zacznij od nastawnika :D
cross2900
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2350
Dołączył(a): 8 lut 2008, o 09:44
Pochwały: 15

BMW E34 520i 2,5l +gaz 192-konny. faluje, dławi

Postprzez sebek123 » 28 sie 2012, o 01:51

silniczek krokowy albo przepływomierz :) :)
sebek123
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 22:48
Pojazdy: junak

BMW E34 520i 2,5l +gaz 192-konny. faluje, dławi

Postprzez cross2900 » 28 sie 2012, o 07:52

sebek123 napisał(a):silniczek krokowy albo przepływomierz


Post wyżej to samo napisałem :)
cross2900
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2350
Dołączył(a): 8 lut 2008, o 09:44
Pochwały: 15

BMW E34 520i 2,5l +gaz 192-konny. faluje, dławi

Postprzez filo2355 » 28 sie 2012, o 15:34

a sonda lambda? moj kumpel tak miał wlasnie przez sondę. I tak jak wyżej polecam sprawdzić krokowca.
Avatar użytkownika
filo2355
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 201
Dołączył(a): 24 sie 2011, o 18:40
Pochwały: 1

BMW E34 520i 2,5l +gaz 192-konny. faluje, dławi

Postprzez Łukasz. » 28 sie 2012, o 22:27

A tak nawiasem, jak sprawdzić silnik krokowy?
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87

BMW E34 520i 2,5l +gaz 192-konny. faluje, dławi

Postprzez cross2900 » 29 sie 2012, o 07:45

To działa jak zwykły siłownik elektromagnetyczny
masz dwa piny od suwu zamykającego i od suwu otwierającego ,
podłączasz 12 V i sprawdzasz jak działa (tylko bądź pewien jaki pin jest jaki )
tylko te napięcie podaj na chwile :)
cross2900
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2350
Dołączył(a): 8 lut 2008, o 09:44
Pochwały: 15

BMW E34 520i 2,5l +gaz 192-konny. faluje, dławi

Postprzez Yazda » 1 wrz 2012, o 16:12

krokowiec/lambda
Obrazek
Aktualnie :
Honda CBR 600 F4
Romet 50 T-1
Fiat 126 p
BMW e46 320
Motorynka M1
Obrazek
Avatar użytkownika
Yazda
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1595
Dołączył(a): 6 cze 2008, o 22:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Pojazdy: Romet 50 T-1, Motorynka M-1, Fiat 126p, BMW e46, HONDA CBR F4

BMW E34 520i 2,5l +gaz 192-konny. faluje, dławi

Postprzez Konrad » 3 wrz 2012, o 13:52

Silnik z vanosem czy bez ? Podczas biegu jałowego jest zachowana równomierność obrotów czy tylko podczas zwiększania prędkości w okolicach 2,5-3 tys obr ?
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 82 gości