vw golf II 1.6 diesel odrestaurowany
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 18
• Strona 2 z 2 • 1, 2
vw golf II 1.6 diesel odrestaurowany
jak policzysz sobie znalezienie silnika, wszystkich pierdółek i robocizny to wyjdzie ci taniej znaleźć takiego TD w dobrym stanie
Jest:
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki
Golf II '90 1,3+lpg
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki
Golf II '90 1,3+lpg
-
Bartezz - MotoManiak
- Posty: 1049
- Dołączył(a): 5 lut 2008, o 17:53
- Lokalizacja: Porąbka
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Scirocco GT, Golf I, Motorynka Pony 301, CZ 175
vw golf II 1.6 diesel odrestaurowany
wuja jest tirowcem, często jeździ po Niemcach także mógłby mi taki silnik ściągnąć za paredziesiąt euro, a pewien mechanik znajomemu wymieniał właśnie silnik w golfie II skasował tylko 100zł, zaczął rano a skończył wieczorem
wymiana gum i innych pierdół myśle ze w 200zł się zamknie
no i właśnie jakie części należy wymienić przy wymianie silnika?, łape, jakieś gumy? chodzi mi głównie o to żeby było maksymalnie cicho w środku i kokpit tak nie drżał
wymiana gum i innych pierdół myśle ze w 200zł się zamknie
no i właśnie jakie części należy wymienić przy wymianie silnika?, łape, jakieś gumy? chodzi mi głównie o to żeby było maksymalnie cicho w środku i kokpit tak nie drżał
-
sssTOMEKsss - MotoManiak
- Posty: 1599
- Dołączył(a): 1 lis 2007, o 14:51
- Lokalizacja: Chocz
- Pochwały: 5
vw golf II 1.6 diesel odrestaurowany
sssTOMEKsss napisał(a):wuja jest tirowcem, często jeździ po Niemcach także mógłby mi taki silnik ściągnąć za paredziesiąt euro, a pewien mechanik znajomemu wymieniał właśnie silnik w golfie II skasował tylko 100zł, zaczął rano a skończył wieczorem
wymiana gum i innych pierdół myśle ze w 200zł się zamknie
no i właśnie jakie części należy wymienić przy wymianie silnika?, łape, jakieś gumy? chodzi mi głównie o to żeby było maksymalnie cicho w środku i kokpit tak nie drżał
Dasz 2tys i potem włozysz z 1,5tys ,nie wiem czemu tak bardzo na nim skupiasz sie
czyzby wiecej nie było takich badz innych vw na sprzedaz .
-
magneto - MotoManiak
- Posty: 1061
- Dołączył(a): 20 mar 2008, o 12:52
- Lokalizacja: Wola
- Pochwały: 2
Posty: 18
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 162 gości