Golf II 1.6 91r-brak "pełnego gazu".
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Golf II 1.6 91r-brak "pełnego gazu".
Panowie od Golfów prosze Was o pomoc i zaznaczam,że nie jestem mechanikiem samochodowym.Już pisze o co "walcze"-Golf II z silnikiem 1.6 chodził jak zegarek i nagle w trasie coś mu odbiło.Samochód jedzie ale do połowy gazu,jak wcisnie mu sie gaz do końca to zachowuje sie jakby wyłączyło sie kluczykiem zapłon.Puszczam pedał gazu,zaczyna szarpać i znowu jedzie,a nieraz w czasie jazdy potrafi zgasnąć.Zachowuje się jakby nie dostawał benzyny.Zgaśnie i odpala bez problemu.Silnik na luzie ma pełen gaz i w pewnym momencie mu tego gazu brakuje,po prostu nie wchodzi na wysokie obroty.Zapłon raczej odpada,bo wszystko sprawdzone.To jest silnik z obudowa filtra na gażniku (a może to monowtrysk) i ta obudowa filtra powietrza jest zamocowana do gażnika takim charakterystycznym pałąkiem z drutu.Zdjełem obudowe filtra a tam na gażniku (monowtrysku?Na kolektorze jest sonda) pełno elektrycznych urządzeń,jakies elektrozaworki,cewki?Nie wiem?Zatarcie lub uszkodzenie mechaniczne silnika raczej odpada bo silnik miał olej i płyn chłodzący.Silnik na wolnych obrotach pracuje prawidłowo.Prosze o porady.
- Janusz73
- MotoManiak
- Posty: 1308
- Dołączył(a): 30 mar 2013, o 13:37
- Pochwały: 44
- Pojazdy: Ogar 205 Honda CB1000RA
Golf II 1.6 91r-brak "pełnego gazu".
Janusz73, jeśli masz monowtrysk to odłącz akumulator na ok 1h. Prawdopodobnie sterownik wszedł w tryb awaryjny. Jeżeli zacznie dobrze chodzić i znowu to się stanie to trzeba szukać problemu głębiej.
Co do gaźnika to nie wiem co dokładnie siedziało w golfach (jakiś Pierburg pewnie), ale sprawdź dokładnie mechanizm sterowania drugą przepustnicą (Jeśli jest sterowana mechanicznie to sprawdź czy dźwigienka się nie odczepiła, jeśli sterowana jest podciśnieniowo to sprawdź wężyki i siłownik od drugiej przepustnicy).
Co do gaźnika to nie wiem co dokładnie siedziało w golfach (jakiś Pierburg pewnie), ale sprawdź dokładnie mechanizm sterowania drugą przepustnicą (Jeśli jest sterowana mechanicznie to sprawdź czy dźwigienka się nie odczepiła, jeśli sterowana jest podciśnieniowo to sprawdź wężyki i siłownik od drugiej przepustnicy).
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
- MArcin91
- MotoManiak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 25 mar 2012, o 14:33
- Lokalizacja: Poznań
- Pochwały: 1
Re: Golf II 1.6 91r-brak "pełnego gazu".
MArcin91 dziękuje za odpowiedż.Problem rozwiązany i wstyd mi sie przyznawać co było.Filtr benzyny był wymieniany ostatnio pod koniec 2005 roku.
- Janusz73
- MotoManiak
- Posty: 1308
- Dołączył(a): 30 mar 2013, o 13:37
- Pochwały: 44
- Pojazdy: Ogar 205 Honda CB1000RA
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 129 gości