cylinder pochylony itd

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

cylinder pochylony itd

Postprzez Marek.K. » 26 sty 2014, o 17:47

Witajcie, wiecie mozę o co tutaj chodzi z tym cylindrem pochylonym numer 1 i 4 ?
a drugie pytanko czy krecąc za pomocą koła rozrządu dam obracać silnikiem ;)
http://www.zdjecialeba.piwko.pl/206/inf ... ee02kc.htm
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

cylinder pochylony itd

Postprzez Pani Kontekstowa » 26 sty 2014, o 17:47

Pani Kontekstowa
 

cylinder pochylony itd

Postprzez cross2900 » 26 sty 2014, o 18:23

Marek.K.,
Regulaca zawórów panie pierwszy cylinder na mijanie regulujesz czwarty
czwarty na mijanie regulujesz pierwszy i tak dalej
co do mijania obserwuj krzywki/dźwigienki zaworów, jeżeli zauważysz, że krzywki ssące i wydechowe jednego cylindra "mijają się" tzn jedna podnosi druga opuszcza zatrzymujesz i regulujesz :)

Zawsze kręcimy dolnym kołem na wale korbowym

no :)


Autor postu otrzymał pochwałę
cross2900
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2350
Dołączył(a): 8 lut 2008, o 09:44
Pochwały: 15

Re: cylinder pochylony itd

Postprzez Janusz73 » 26 sty 2014, o 18:25

Marek to jest silnik od jakiegoś francuza-Peugeota,albo Citroena.Jest błąd w tłumaczeniu.A kontrola luzu zaworowych jest w nim prosta.Kręcisz wałem korbowym tylko i wyłacznie zgodnie z kierunkiem jego pracy.Nigdy nie kołem na wałku rozrządu.I teraz gdy krzywka ustawi się pionowo ku górze (wzdłuż osi pionowej trzonka zaworu) to wtedy wtykasz szczelinomierz i odczytujesz wynik czy sie zgadza.Zajęcie troche monotonne i czasochłonne,bo troche musisz się nakręcić i prawidłowy luz jest wtedy gdy właściwej grubości szczelinomierz wchodzi z lekkim oporem.


Autor postu otrzymał pochwałę
Janusz73
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1308
Dołączył(a): 30 mar 2013, o 13:37
Pochwały: 44
Pojazdy: Ogar 205 Honda CB1000RA

cylinder pochylony itd

Postprzez Marek.K. » 26 sty 2014, o 18:34

Janusz73, tak to dw8 z c15/ peuget 206/seat toledo :d
dzięki za informacje :)
pamietałem o mijance ale zapomniałem ;/ kolejnosc 1-3-4-2 ?
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

cylinder pochylony itd

Postprzez Tomciosz » 26 sty 2014, o 19:33

Takie pytanie, czemu nie kołem na wałku? :mrgreen:
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.

Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko

Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR :P
Avatar użytkownika
Tomciosz
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 4996
Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
Pochwały: 88
Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30

cylinder pochylony itd

Postprzez Tomek » 26 sty 2014, o 19:47

Tomciosz, raczej przestawisz rozrząd. Wał korbowy (tłoki przy sprężaniu) stawia większy opór niż wałek rozrządu (ugięcie sprężyn).
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8663
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

cylinder pochylony itd

Postprzez Tomciosz » 26 sty 2014, o 19:55

A ja już myślałem, że błędy w ustawieniu, bo pasek może się lekko odkształcić.

Jak się ma odpowiednie patenty to można i kołem na wałku, tak jak my w Palio. ;)
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.

Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko

Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR :P
Avatar użytkownika
Tomciosz
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 4996
Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
Pochwały: 88
Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30

cylinder pochylony itd

Postprzez adrian » 27 sty 2014, o 23:34

Tomek napisał(a):Tomciosz, raczej przestawisz rozrząd. Wał korbowy (tłoki przy sprężaniu) stawia większy opór niż wałek rozrządu (ugięcie sprężyn).


Do tego dochodzi przełożenie na wale jest małe koło zębate na wałku większe.
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3008
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A7

cylinder pochylony itd

Postprzez Tomciosz » 27 sty 2014, o 23:35

adrian, racja.
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.

Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko

Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR :P
Avatar użytkownika
Tomciosz
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 4996
Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
Pochwały: 88
Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 79 gości

cron