Wydatek szczatkowy

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Wydatek szczatkowy

Postprzez adrian » 2 lut 2014, o 22:39

Witam! Jestem ciekaw do czego służy wydatek szczątkowy w dieslu. Wiem ze reguluje się go na pompie wtryskowej w starych pompach tylko nie wiem, za co odpowiada i na co ma wpływ źle wyregulowany wydatek (spalanie, dynamika?).
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3008
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A7

Wydatek szczatkowy

Postprzez Pani Kontekstowa » 2 lut 2014, o 22:39

Pani Kontekstowa
 

Re: Wydatek szczatkowy

Postprzez AnDr3w » 3 lut 2014, o 17:03

Wydatek szczatkowy jest po to aby silnik rowno pracowal i nie szarpal jadac jednostajnie na sporym biegu np na obrotach 1300 obr/min. Wplywa od na dynamike jazdy, jak bedzie ustawiony za duzy to spalanie tez sie zwiekszy. Jak chcesz to regulowac to lepiej daj sobie spokoj i podjedz do Dieslowca bo lepiej samemu w to paznokci nie pchac ;] Przez zle wyregulowany wydatek szczątkowy moze rowniez gasnąc.
Avatar użytkownika
AnDr3w
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 540
Dołączył(a): 15 sie 2007, o 15:43
Lokalizacja: LLB
Pochwały: 9


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości