[VW Golf Mk2] Zmiana gaźnika na pełny wtrysk

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

[VW Golf Mk2] Zmiana gaźnika na pełny wtrysk

Postprzez >Krzychu » 21 cze 2014, o 13:39

Bry. Sprawa ma się tak, że jestem posiadaczem Golfa 2 1.3 na gaźniku. Mam do dyspozycji całą dwójeczkę po wypadku z silnikiem 1.3 na pełnym wtrysku i teraz pytanie - czy jest dużo zachodu z przekładką wtrysku do silnika zasilanego poprzez gaźnik? Co będzie do tej operacji potrzebne?
Z chemii pamiętam tylko jeden wzór, N2O - napęd dla mych ukochanych kół :)
Avatar użytkownika
>Krzychu
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 26 mar 2010, o 13:48
Lokalizacja: Łambinowice
Pojazdy: Adly Jet, Romet Komar 2350, VW Golf mk2, rower

[VW Golf Mk2] Zmiana gaźnika na pełny wtrysk

Postprzez Pani Kontekstowa » 21 cze 2014, o 13:39

Pani Kontekstowa
 

Re: [VW Golf Mk2] Zmiana gaźnika na pełny wtrysk

Postprzez AnDr3w » 21 cze 2014, o 17:01

Wiazka, pomka paliwowa, komputer, sonda, listwa, kolektor. Zabawy w uj ale warto
Avatar użytkownika
AnDr3w
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 540
Dołączył(a): 15 sie 2007, o 15:43
Lokalizacja: LLB
Pochwały: 9

[VW Golf Mk2] Zmiana gaźnika na pełny wtrysk

Postprzez Bartezz » 21 cze 2014, o 17:21

Jeszcze głowice by trzeba zmienić, dodać pare czujników ;) Sam teraz mam inny problem bo zmieniam w sciro z wtrysku na gaźnik :) Może i warto ale ja bym został przy gaźniku, jak jest wszystko dobrze ustawione to chodzi i chodzi, a ze wtryskiem to ja mam złe wspomnienia ;) zwłaszcza w takich autach gdzie cały osprzęt ma już trochę lat :)
Jest:
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło :P
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity ;/
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki ;/
Golf II '90 1,3+lpg
Avatar użytkownika
Bartezz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1049
Dołączył(a): 5 lut 2008, o 17:53
Lokalizacja: Porąbka
Pochwały: 4
Pojazdy: Scirocco GT, Golf I, Motorynka Pony 301, CZ 175

[VW Golf Mk2] Zmiana gaźnika na pełny wtrysk

Postprzez >Krzychu » 22 cze 2014, o 17:26

Ja nie mam ssania przez jeden siłownik podciśnieniowy, który nowy jest wart koło 200zł, i męczy mnie pilnowanie auta żeby nie zgasło puki się nie nagrzeje. Do tego bardzo dużo pali - na 100km koło 11l :/

A tak w ogóle - po co zmieniać głowicę? Słyszałem, że wystarczy zmienić kolektor dolotowy.
Z chemii pamiętam tylko jeden wzór, N2O - napęd dla mych ukochanych kół :)
Avatar użytkownika
>Krzychu
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 26 mar 2010, o 13:48
Lokalizacja: Łambinowice
Pojazdy: Adly Jet, Romet Komar 2350, VW Golf mk2, rower

[VW Golf Mk2] Zmiana gaźnika na pełny wtrysk

Postprzez cross2900 » 22 cze 2014, o 22:19

Jeżeli masz cale auto na przekladkę to nie ma problemu
zależy jeszcze jaki rocznik (stara czy nowa wiązka )
byle by dawca i biorca miały ten sam .
W skrzynce bezpieczników wiązki tylko przepinasz + mechaniczne sprawy pompa kolektor itp
cross2900
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2350
Dołączył(a): 8 lut 2008, o 09:44
Pochwały: 15

[VW Golf Mk2] Zmiana gaźnika na pełny wtrysk

Postprzez >Krzychu » 23 cze 2014, o 21:51

Mój golf jest z początku produkcji, a dawca jest już nowszy - duże będą problemy przez to?
Z chemii pamiętam tylko jeden wzór, N2O - napęd dla mych ukochanych kół :)
Avatar użytkownika
>Krzychu
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 26 mar 2010, o 13:48
Lokalizacja: Łambinowice
Pojazdy: Adly Jet, Romet Komar 2350, VW Golf mk2, rower

[VW Golf Mk2] Zmiana gaźnika na pełny wtrysk

Postprzez cross2900 » 25 cze 2014, o 21:23

Po 89 roku został zmieniony typ wiązki z starej na nową
jak to najszybciej rozpoznać

Stary typ wiązki włącznik awaryjnych ma na desce rozdzielczej
a nowszy przy kierownicy .
cross2900
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2350
Dołączył(a): 8 lut 2008, o 09:44
Pochwały: 15

[VW Golf Mk2] Zmiana gaźnika na pełny wtrysk

Postprzez >Krzychu » 30 cze 2014, o 16:11

No, ja mam starą. Spore kłopoty z tym będą? Czy skończy się wszystko na podłączeniu kilku kabelków 'na chama'?
Z chemii pamiętam tylko jeden wzór, N2O - napęd dla mych ukochanych kół :)
Avatar użytkownika
>Krzychu
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 26 mar 2010, o 13:48
Lokalizacja: Łambinowice
Pojazdy: Adly Jet, Romet Komar 2350, VW Golf mk2, rower

[VW Golf Mk2] Zmiana gaźnika na pełny wtrysk

Postprzez cross2900 » 5 lip 2014, o 23:08

Da się ale trzeba trochę się rozeznać w temacie
ja miałem TDI na starą wiązkę podłączone i działało :)
cross2900
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2350
Dołączył(a): 8 lut 2008, o 09:44
Pochwały: 15

Re: [VW Golf Mk2] Zmiana gaźnika na pełny wtrysk

Postprzez AnDr3w » 6 lip 2014, o 08:47

Akurat wlozenie Tdi to jest pikus ;P nawet bez zmiany wiazki ;)
Avatar użytkownika
AnDr3w
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 540
Dołączył(a): 15 sie 2007, o 15:43
Lokalizacja: LLB
Pochwały: 9

[VW Golf Mk2] Zmiana gaźnika na pełny wtrysk

Postprzez >Krzychu » 14 lip 2014, o 22:05

Dzisiaj rozmawiałem z jednym gościem, który mi powiedział, że do tego silnika wchodzi bez żadnych problemów monowtrysk Webera z silnika G40 - prawda to? Dodał, że przez ten zabieg spada spalanie o około 2l i wzrasta nieco moc.
Z chemii pamiętam tylko jeden wzór, N2O - napęd dla mych ukochanych kół :)
Avatar użytkownika
>Krzychu
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 26 mar 2010, o 13:48
Lokalizacja: Łambinowice
Pojazdy: Adly Jet, Romet Komar 2350, VW Golf mk2, rower

[VW Golf Mk2] Zmiana gaźnika na pełny wtrysk

Postprzez cross2900 » 15 lip 2014, o 23:36

>Krzychu napisał(a):monowtrysk Webera z silnika G40 -


G40 było na pełnej szprycy :)
cross2900
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2350
Dołączył(a): 8 lut 2008, o 09:44
Pochwały: 15

[VW Golf Mk2] Zmiana gaźnika na pełny wtrysk

Postprzez >Krzychu » 17 lip 2014, o 21:55

Też mi się tak wydawało, ale gość zdawał się być ogarnięty w temacie, dodatkowo pytałem kumpla i on też powiedział, że G40 był na monowtrysku.. sam już nie wiem
Z chemii pamiętam tylko jeden wzór, N2O - napęd dla mych ukochanych kół :)
Avatar użytkownika
>Krzychu
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 26 mar 2010, o 13:48
Lokalizacja: Łambinowice
Pojazdy: Adly Jet, Romet Komar 2350, VW Golf mk2, rower

Re: [VW Golf Mk2] Zmiana gaźnika na pełny wtrysk

Postprzez Robert250 » 13 wrz 2014, o 16:53

Polecam zapytać na www.wtryskiwacz.com. Mnie pomogli to i tobie pomogą. Polecam to profesjonaliści od regeneracji wtryskiwaczy.
Robert250
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 13 wrz 2014, o 15:38
Pojazdy: Corvette


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 105 gości

cron