Co do Vectry to również nie polecam stoi u mnie taka i czeka na wymiane silnika
Jak wał sie nie urwie to pompa siądzie, dwumasa, egr masakra.
Tdci jeszcze gorzej.
Generalnie POLECAM posłuchac kolegi Łukasza Bardzo madrze mowi
Tddi równiez nie do zajechania.
Sdi podobnie. Tdi 110 km nie jest tak trwałe jak stare tdi- to nie ta sama bajka.
Generalnie polecam jak najprostszy silnik benzynowy na wielopunkcie do tego dobra sekwencja i będzie hulać. Zadne wtryski bezposrednie etc. Miłej Niedzieli
Jakie autko do dojzadu do pracy z małym diesel-em
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 19
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Jakie autko do dojzadu do pracy z małym diesel-em
Witam
Moje poszukiwania auta nabierają tępa.
Dziś całkiem przypadkiem natrafiłem na ogłoszenie Suzuki Swift z 2010 roku z małym silnikiem diesla 1,3l 75km. Niestety autko ma mankament posiada ono filtr cząstek stałych.
Naczytałem się sporo o problemach w flitami cząstek stałych. Czy naprawdę są takie problemy z nimi?
Czy strach ma wielkie oczy i nie należy się bać tego "urządzenia"?
Moje poszukiwania auta nabierają tępa.
Dziś całkiem przypadkiem natrafiłem na ogłoszenie Suzuki Swift z 2010 roku z małym silnikiem diesla 1,3l 75km. Niestety autko ma mankament posiada ono filtr cząstek stałych.
Naczytałem się sporo o problemach w flitami cząstek stałych. Czy naprawdę są takie problemy z nimi?
Czy strach ma wielkie oczy i nie należy się bać tego "urządzenia"?
- tomcio110977
- MotoManiak
- Posty: 243
- Dołączył(a): 17 lis 2013, o 20:04
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Toyota Corolla E12 Barton Fighter
Jakie autko do dojzadu do pracy z małym diesel-em
Teoretycznie, strach ma wielkie oczy, ale jest to upierdliwe, jak się zpacha. Choć istnieją sposoby na jego "czyszczenie".
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
Jakie autko do dojzadu do pracy z małym diesel-em
tomcio110977 napisał(a):Naczytałem się sporo o problemach w flitami cząstek stałych. Czy naprawdę są takie problemy z nimi?
Czy strach ma wielkie oczy i nie należy się bać tego "urządzenia"?
Gdyby to "urządzenie" było w praktyce takie dobre, to by nikt nie pisał, że ma z nim problemy
https://youtu.be/4Py9jLe4bM8?t=11m17s
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Posty: 19
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 142 gości