Wybór autka

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Wybór autka

Postprzez Despii34 » 1 lut 2016, o 18:30

W E30 może być tak że wyrwe za mała cenę a później w remont dużo pójdzie, a E46 jednak jest troszkę młodsze :D
Despii34
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 14 sty 2014, o 19:00
Pochwały: 1
Pojazdy: Yamaha

Wybór autka

Postprzez Pani Kontekstowa » 1 lut 2016, o 18:30

Pani Kontekstowa
 

Wybór autka

Postprzez Tomek » 1 lut 2016, o 18:43

Remont takiego auta, po całości kosztuje od 15tys w górę :D Sama blacharka to wydatek minimum 3,5-4 tysiąca jeśli robisz w zakładzie.
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8427
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 73
Pojazdy: Oldspace, CZy, Pług

Re: Wybór autka

Postprzez Adamas1 » 6 lut 2016, o 17:34

Tomek napisał(a):Remont takiego auta, po całości kosztuje od 15tys w górę :D Sama blacharka to wydatek minimum 3,5-4 tysiąca jeśli robisz w zakładzie.


golfa miałem parę elementów do malowania a e30 do malowania nic, jedna dziura w podłodze... co ma kosztować 15 tysi ? wymiana rozrządu, oleju i końcówek? czy ma rozbierać silnik jeżeli wszystko gra? :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm:
Adamas1
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1733
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
Lokalizacja: okolice Chojnic
Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966

Wybór autka

Postprzez Tomek » 6 lut 2016, o 22:31

To zależy co brać za remont. Można samemu lakierować i przy odrobinie chęci wyjdzie spoko. Można też oddać do profesjonalistów i mieć idealnie. Albo silnik. Wymiana pierścieni, a kapitalka to nie to samo.
Powiem Ci, że trafiłeś w moment. Wczoraj kupiłem auto lakierowane przez amatora. Z daleka wygląda świetnie, z bliska szczegóły zaczynają razić ;)
Kwestia podejścia. Podejrzewam, że ktoś nie mający pojęcia nie weźmie spawarki w łapę, albo nie zrobi wymiany zawieszenia. To robocizna bardzo podbija koszty.

Tylko nie uznaj tego za atak :) Piszę to z własnego punktu widzenia, gdzie lakierowanie albo klejenie wiązki to zło 100-kroć gorsze od wymiany uszczelki pod głowicą.
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8427
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 73
Pojazdy: Oldspace, CZy, Pług

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości