Vectar c 2.2 DTi ciężko pali
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Vectar c 2.2 DTi ciężko pali
Posiadam vectre 2.2 DTi rano nawet przy -15 stopniach pali ładnie przejadę kawałek zgaszę postoi 4 godziny i jest problem z odpaleniem i po takim postoju nie zapala się kontrolka świec.
- rafal23415
- MotoManiak
- Posty: 184
- Dołączył(a): 10 lut 2010, o 18:25
Vectar c 2.2 DTi ciężko pali
Skoro zimna pali na dotyk, a przy temperaturach rzędu 6*C-12*C gdy nie grzeją świece jest problem z rozruchem, to obstawiam zmęczoną życiem pompę wtryskową. W tym przypadku najlepszym i najtańszym patentem ułatwiającym rozruch jest gotowy moduł oszukujący temperaturę zewnętrzną podczas rozruchu silnika, dzięki czemu świece żarowe grzeją nawet przy ciepłym silniku oraz pompa podaje większą dawkę rozruchową.
http://allegro.pl/latwy-rozruch-sintra- ... _c=Product
Można też coś takiego samemu zbudować z przekaźnika i odpowiedniego rezystora, zasada jest taka, że po włączeniu zapłonu rezystancja czujnika temperatury silnika ma zostać zaniżona, a po odpaleniu silnika ma powrócić do właściwej wartości
http://allegro.pl/latwy-rozruch-sintra- ... _c=Product
Można też coś takiego samemu zbudować z przekaźnika i odpowiedniego rezystora, zasada jest taka, że po włączeniu zapłonu rezystancja czujnika temperatury silnika ma zostać zaniżona, a po odpaleniu silnika ma powrócić do właściwej wartości
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 121 gości