Fiaton osłabł
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Fiaton osłabł
Panowie, pojawił się problem. Fiaton jest słaby. Zachowuje się jakby miał z 50 wałachów, a nie 82 ogiery Jak zamknę ssanie, to po kilku sekundach normalnej pracy obroty spadają i wtedy trzeba znowu ssanie otworzyć. Czy to może być wina paliwa ? KFiatka ostatni raz tankowałem 2-3 lata temu na podrzędnej stacji. Czy też muszę czyścić gaźnik? Jeśli tak to jest jakiś sposób na wyszorowanie karburatora bez wykręcania go z silnika? Dodam, że czasem to przechodzi, ale na krótko.
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Komarcio napisał(a):Czy to może być wina paliwa ? KFiatka ostatni raz tankowałem 2-3 lata temu na podrzędnej stacji.
Nie tyle paliwa (w końcu Fiat pojedzie na wszystkim ), co długiego okresu od tankowania. W baku skraplała się woda, gromadziły różne świństwa co w końcu mogło doprowadzić do przytkania filtra paliwa. Tak więc zacznij od wymiany filtra, a dopiero potem zajmij się gaźnikiem.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Naturalnie zagłosowałem w ankiecie na TAK, bo bardzo lubię "kredensy"
A co do problemu to mogę się podpisać pod tym co Marcek powiedział
A co do problemu to mogę się podpisać pod tym co Marcek powiedział
- Mateusz
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 3683
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
- Lokalizacja: WM 6668A
Kto śmiał zagłosować na NIE!!! :lol:
Kredens rulezzz. Dokładnie tak przypuszczałem, że to przez ten długi postój. Filtr oglądałem, to wydaje się czysty. Kiedyś zaopatrzę się w kanister świeżego paliwka, to jakoś do stacji się dowleczemy a tam do pełna Rozcieńczę to stare paliwo. Może mu to na urodzinki zrobię? 18 już 12 lutego
Kredens rulezzz. Dokładnie tak przypuszczałem, że to przez ten długi postój. Filtr oglądałem, to wydaje się czysty. Kiedyś zaopatrzę się w kanister świeżego paliwka, to jakoś do stacji się dowleczemy a tam do pełna Rozcieńczę to stare paliwo. Może mu to na urodzinki zrobię? 18 już 12 lutego
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Komarcio napisał(a):Filtr oglądałem, to wydaje się czysty.
Z zewnątrz może się wydawać, ale w środku może być przytkany, czy chociażby zamarznięty (jeśli na zewnątrz jest przymrozek, a z paliwa wytrąciła się woda).
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Nie rozcieńczaj starego paliwa tylko zlej go co do kropelki i zalej nowym, świeżym paliwem. Filtr ja bym bez większych oględzin z miejsca wymienił.
Nie wiem ile tego paliwa w tym baku masz ale żeby się nie marnowało to zlej sobie go i będziesz miał na przyszłość aby umyć jakieś części w nim.
P.S. Ankieta wypadła jednoznacznie ale forum nadal oficjalnie nie jest o tematyce auto a tu już w pomocy pojawiają się takie tematy
Nie wiem ile tego paliwa w tym baku masz ale żeby się nie marnowało to zlej sobie go i będziesz miał na przyszłość aby umyć jakieś części w nim.
P.S. Ankieta wypadła jednoznacznie ale forum nadal oficjalnie nie jest o tematyce auto a tu już w pomocy pojawiają się takie tematy
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
U mojego wujka w ładzie jest podobnie, gdy się nie nagrzeje, to że gaśnie od razu po wyłączeniu ssania może świadczyć o zużyciu układu tłok-cylinder.
-
purchaw090293 - MotoManiak
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 3 lip 2007, o 21:46
- Lokalizacja: z Radomia
- Pochwały: 2
- Pojazdy: Octavia Kombi 2.0
Tłok-cylinder nie jest zużyty. To auto przejechało jakieś 78 tys. km od początku na porządnym oleju (Castrol). Paliwka jest resztka. Mam ferie, więc go podładuję i wyjeżdżę to paliwko. Ponieważ muszę jeździć na ssaniu, to bak wysuszę raczej szybko
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 120 gości