Wspomaganie hamulców.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 35
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Wiecie że ustawianie bez specjalistycznych narzędzi nie daje w pełni spalanej mieszanki I tak ustawiony gaźnik nie jest wyregulowany
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
Quniuś napisał(a):Wiecie że ustawianie bez specjalistycznych narzędzi
W zasadzie wystarczy analizator spalin i dobry fachowiec. W starych autach bez katalizatora takie domowe ustawienie było dopuszczalne (od razu nic się nie stało), w autach z katem grozi to zniszczeniem wkładu.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
to logiczne ze tył słabiej bierze bo przy hamowaniu dociska przod a tył jest odciazony dlatego z przodu hamu,lce zawsze sa mocniejsze, a te korektor to nie wiem co to jest ale jesli to jest od hamulcow czyli zalezy od tego twoje bezpiecznestwo, dlatego radziłbym ci to zrobic i nie oszczedzac na bezpieczenstwie, nie chciałbys chyba zeby pewnego razu pedał hamulca stał sie miekki
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
Alonzo napisał(a):nie chciałbys chyba zeby pewnego razu pedał hamulca stał sie miekki
Od awarii korektora takie coś nie nastąpi. Tak jak pisałem, nie ma on wpływu na skuteczność hamulców, powoduje jedynie szybkie zablokowanie tylnych kół, co w konsekwencji może doprowadzić do "piruetów".
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Posty: 35
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 174 gości