Wspomaganie hamulców.

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez wojti2001 » 18 lip 2008, o 19:18

pewnie musi chodzic pieknie jesli byl regulowany na "ucho". Ja mam wspawana sonde szerokopasmowa, aby widziec poprawny sklad mieszanki w kazdej chwili
Moplikiem se jada na szychta...
Avatar użytkownika
wojti2001
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 5 wrz 2007, o 21:35
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez Pani Kontekstowa » 18 lip 2008, o 19:18

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Konrad » 21 lip 2008, o 18:06

Wiecie że ustawianie bez specjalistycznych narzędzi nie daje w pełni spalanej mieszanki :hmm: I tak ustawiony gaźnik nie jest wyregulowany :hmm:
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Marcek » 21 lip 2008, o 19:28

Quniuś napisał(a):Wiecie że ustawianie bez specjalistycznych narzędzi

W zasadzie wystarczy analizator spalin i dobry fachowiec. W starych autach bez katalizatora takie domowe ustawienie było dopuszczalne (od razu nic się nie stało), w autach z katem grozi to zniszczeniem wkładu.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Alonzo » 21 lip 2008, o 19:45

to logiczne ze tył słabiej bierze bo przy hamowaniu dociska przod a tył jest odciazony dlatego z przodu hamu,lce zawsze sa mocniejsze, a te korektor to nie wiem co to jest ale jesli to jest od hamulcow czyli zalezy od tego twoje bezpiecznestwo, dlatego radziłbym ci to zrobic i nie oszczedzac na bezpieczenstwie, nie chciałbys chyba zeby pewnego razu pedał hamulca stał sie miekki :D
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Marcek » 21 lip 2008, o 19:57

Alonzo napisał(a):nie chciałbys chyba zeby pewnego razu pedał hamulca stał sie miekki

Od awarii korektora takie coś nie nastąpi. Tak jak pisałem, nie ma on wpływu na skuteczność hamulców, powoduje jedynie szybkie zablokowanie tylnych kół, co w konsekwencji może doprowadzić do "piruetów".
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Piotrasg i 115 gości