Wspomaganie hamulców.

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez endek » 15 lip 2008, o 23:53

Artur4567 napisał(a):z tyłu klocki i bembny

tego to nie rozumiem :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Pani Kontekstowa » 15 lip 2008, o 23:53

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Artur » 15 lip 2008, o 23:54

Sorry szczęki. :D :oops:
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez endek » 15 lip 2008, o 23:55

aha bo wczesniej inaczej napisałes a ja myslałem ze to jakas inna konstrukcja (o której jeszcze nie słyszałem) :)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Artur » 16 lip 2008, o 00:01

Nie jest tak jak w większości samochodów z tej epoki.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Mariusz » 16 lip 2008, o 00:06

obojętnie czy dobre czy niedobre to dla własnego bezpieczeństwa chyba w razie wątpliwości wysłupać coś groszy i iść z tym do sprawdzenia :P

a korektory takie mniej więcej były np. w polonezie, tam na przeciężenie chyba toto reagowało, i jak było spore to hamowało, a jak małe (poślizg, nieciekawa nawierzchnia) to słabszą siłą po to żeby nie doprowadzić do poślizgu kół tylnych :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Artur » 16 lip 2008, o 00:33

A tak ogólnie to się jejżdzi tym CC, ja jeżdzę do pracy 20km i jeszcze 2 ludzi biorę, żeby było taniej, ale ma całe 31 KM mocy. :D
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Marcek » 16 lip 2008, o 11:30

Korektor hamowania tyłu jest dość powszechnie stosowany. Jego jedynym zadaniem jest zmniejszenie siły hamowania (ciśnienia) dla tylnego obwodu (w popularnych autach są obwody przód - tył, w nowszych na krzyż).
Bez tego można jeździć, ale w wypadku gwałtownego hamowania samochód może się obrócić.
Montowany jest w zależności od auta albo przy pompce, albo na przewodzie.
Kosztuje ok. 100 zł.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Komarcio » 16 lip 2008, o 15:12

Gdyby wszsytkie koła hamowały z jednakową siłą, to trzeba by było słabiej naciskać pedał, bo tył łatwo wpada w poślizg. Dzięki korektorowi można mocniej wcisnąć pedał (wtedy lepiej hamuje przód, który ciężko wprowadzić w poślizg) a na tył idzie mniejsza siła i koła trzymają przyczepność.
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt ;)
Avatar użytkownika
Komarcio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1672
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez endek » 16 lip 2008, o 17:01

i tu kwestia jeszcze stanu kloców oraz szczęk :]

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Marcek » 16 lip 2008, o 17:16

enduras napisał(a):i tu kwestia jeszcze stanu kloców

Widziałem kiedyś samochód, w którym gość po skończeniu klocków hamował zaciskami. Lepiej nie mówić, jak wyglądały zaciski i tarcze :roll:
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez endek » 16 lip 2008, o 17:24

ale jesli ma tokareczke to nie musi sie tym zbytio przejmowac
W wiekszosci aut po zużyciu klocków inforumje dzwiek jaki wydobywa sie (wtedy stalowa blaszka ociera sie o tarcze i stad ten pisk) :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Marcek » 16 lip 2008, o 17:25

enduras napisał(a):ale jesli ma tokareczke to nie musi sie tym zbytio przejmowac

Auto firmowe, więc nie musi się przejmować, widziałem to kiedyś w warsztacie, jak byłem na wymianie rozrządu.
Tokarka nie pomogła, bo tarcze i tak były cienkie.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez endek » 16 lip 2008, o 17:30

Marcek napisał(a):Auto firmowe, więc nie musi się przejmować

łee :D to nic dziwnego jak by to był jego to raczej nie dopusiłby do takiego stanu (no chyba ze nie w temacie ) :mrgreen:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez wojti2001 » 17 lip 2008, o 15:39

wez wywal te korektory i zapodaj korektory z vana i bedziesz mial po problemie.
Zapraszam na http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=&Board=seicento czyli centomania.pl tylko radze zaczac uzywac slownika bo my takich ludzi co nie znaja zasad bardzo nie lubimy
Moplikiem se jada na szychta...
Avatar użytkownika
wojti2001
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 5 wrz 2007, o 21:35
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez Artur » 17 lip 2008, o 22:46

Daj spokój z takimi żartami, ja tylko koło umiem wymienić, tata mi gażnik ostatnio regulował, więc o czym my tu mówimy. :D
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości