alternator pytanie

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

alternator pytanie

Postprzez endek » 19 sie 2008, o 20:52

Witam dzis zakładałem alternator od poloneza do ciagnika i jest cos takiego ze kontrolka od ładaowania swieci sie cały czas (a przeciez jesli laduje to powinna gasnac ) a tu jest na odwrót czyli gasnie jak zagasze silnik

za odp z góry dzieki

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

alternator pytanie

Postprzez Pani Kontekstowa » 19 sie 2008, o 20:52

Pani Kontekstowa
 

Postprzez marcing17 » 19 sie 2008, o 21:00

a nie powienien się czasem kręcić w drugą stronę ten alternator?
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez jarekvolvo » 19 sie 2008, o 21:01

Kierunek obrotów altka jest serdecznie obojętny - to jedynie wpływa na jego chłodzenia.... .
Proponuję sprawdziś model altka, jakiego wymaga reglera i rodzaju połączeń... .
jarekvolvo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 773
Dołączył(a): 11 wrz 2007, o 09:40
Lokalizacja: Milanówek
Pochwały: 18
Pojazdy: Volvo 855 Estate "Hornet", Romet 50T1, , Komar MR 232, Gnom, MAW...

Postprzez endek » 19 sie 2008, o 21:24

marcing17 napisał(a):a nie powienien się czasem kręcić w drugą stronę ten alternator?


nie
po za tym nie spotkałem sie z silnikem który kreciłby sie w prawo :mrgreen:


jarekvolvo napisał(a):Proponuję sprawdziś model altka, jakiego wymaga reglera i rodzaju połączeń... .


rzekomo jest on od pierwszych modeli poldków (chyba9 =)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez jarekvolvo » 19 sie 2008, o 21:59

Czyli 6-diodowy i regler + przekaźnik do żarówki...
jarekvolvo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 773
Dołączył(a): 11 wrz 2007, o 09:40
Lokalizacja: Milanówek
Pochwały: 18
Pojazdy: Volvo 855 Estate "Hornet", Romet 50T1, , Komar MR 232, Gnom, MAW...

Postprzez endek » 19 sie 2008, o 22:43

tak ,on ma oddzielnie regulator (nie jak wiekszosc przy alterantorze) i przekaznik do kontrolki ładowania
:)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 100 gości