posiadam audi 100 cygaro silnik 2,3 5 cylindrów na pełnym wtrysku
sterownik kadzet elktronik
problem polega na tym że po krótkim odpaleniu urzadzenie od powietrza(nie mylić z siliczkiem krokowym) chwile pracuje - podwyższa obroty a póżniej sie wyłąncza nastepnie po 4 odpalenaich auta silnik nie chce odpalić
wyminione świece kable tryski szczelne ukłąd paliwa w porzadku ciśnienie paliwa jest w przewodach doprawadzajcych paliwo do silnika pompa paliwa pracuje
chwilami mi sie wydaje ze nie pali na wszytskich cylindrach
P.S
wg mni ejst lekko zużyty palec od kopułki ale góra kopulki jest nowiutka...
czy palec kopulki może być powodem?
pomocy!
Audi 100 "cygaro" gaśnie
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Audi 100 "cygaro" gaśnie
Żyj i pozwól żyć komarom
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
-
Aleksander - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2127
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
- Lokalizacja: zaściankowo
- Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L
Z doświadczenia wiem, że nawet mała niesprawność w układzie zapłonowym (od świec, przez przewody po rozdzielacz) może powodować naprawdę przedziwne cuda. Skoro masz nową kopułkę, warto też wymienić palec rozdzielacza.
Pod wpływem temperatury czy drgań może po prostu źle kontaktować ze stykami w kopułce.
Pod wpływem temperatury czy drgań może po prostu źle kontaktować ze stykami w kopułce.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Marcek napisał(a):Z doświadczenia wiem, że nawet mała niesprawność w układzie zapłonowym (od świec, przez przewody po rozdzielacz) może powodować naprawdę przedziwne cuda.
i dlatego wole ropole hehe
no musisz przejrzec eketryke (bo zapewne cos z zapłonem jest ,bowiem wrazliwosc zapłonu jest najwieksza ich wadą)
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
enduras napisał(a):i dlatego wole ropole hehe
Rzeczywiście tam jest mniej rzeczy do zepsucia (jak chodzi o zapłon), ale za to musi mieć nienaganną komprechę i dobry akumulator.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 167 gości