Tuning Forda Fiesty MK3:D

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie dwuślady.

Postprzez adrian » 24 lis 2008, o 18:57

odświeżam, zdjęcia dam jak zrobię (dzisiaj zapomniałem :D ) ale mam zdjęcie termometru robione fonem i w nocy :roll: więc efekt w realu lepszy no i radyjko mam takie jak mówiłem starej generacji.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano 24 lis 2008, o 19:56 przez adrian, łącznie edytowano 1 raz
AUDI- Vorsprung durch Technik
Obrazek
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3010
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A4 B6

Postprzez Pani Kontekstowa » 24 lis 2008, o 18:57

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Komar Rider » 24 lis 2008, o 19:11

No... widzę, że prace idą pełną parą :D

adrian napisał(a):fonę


adrian napisał(a):wieć


adrian napisał(a):efek


adrian napisał(a):noi



To jakiś kod ? :D
Obrazek
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez adrian » 24 lis 2008, o 19:52

nie klawiatura się pier*** :evil:

[ Dodano: 24 Lis 2008, 19:01 ]

poprawiony mam już schemat na taki bajer jak w starego audicy :twisted:

oto on

http://www.cyfronika.com.pl/kityavt3/avt2733pdf.pdf

działa on w ten sposób że gdy otworze drzwi to świało zapala się pomału gdy zamknę drzwi światło świeci się jeszcze przez 90s i pomału się gasi albo gaśnie po odpaleniu silnika czyli nap po 30s.
AUDI- Vorsprung durch Technik
Obrazek
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3010
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A4 B6

Postprzez Alonzo » 24 lis 2008, o 20:52

ja wole jak gasnie odrazu, denerwuje mnike to ze swiatło sie swieci mimo iz zmknołem drzwi i z reguły stoje i sie patrze czy zgasnie zeby aku nie rozładowac, nie dowierzam tym urzadzonkom a sie spali czy cos i po akumie, a tak zamkne i odrazu gasnie :P zreszta po co ma sie swiecic po zamknieciu ?? co bedziesz podziwiał wnetrze po zamknieciu drzwi ?? :D
Ostatnio edytowano 24 lis 2008, o 22:58 przez Alonzo, łącznie edytowano 1 raz
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez adrian » 24 lis 2008, o 22:35

nie ale jak np jest ciemno jak w ***** to niemoge wsadzić kluczyka do stacyjki :D bo ciemno i nie widać albo jak musze se fotel porawidz a tak wsiadam i jak nie odpale silnika to świało swieci sie 90s chyba że wsiadam i zaraz odpalam to gaśnie
AUDI- Vorsprung durch Technik
Obrazek
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3010
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A4 B6

Postprzez Komar Rider » 24 lis 2008, o 22:52

Alonzo napisał(a):a wole jak gasnie odrazu, denerwuje mnike to ze swiatło sie swieci mimo iz zmknołem drzwi i z reguły stoje i sie patrze czy zgasnie zeby aku nie rozładowac, nie dowierzam tym orzadzonkow a sie spali czy cos i po akumie, a tak zamkne i odrazu gasnie :P


Też tak mam jak zamykam samochód taty, mimo, że to idiotyczne :D
Obrazek
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez Alonzo » 24 lis 2008, o 22:59

dobrze ze pogrubiłes przynajmniej porpawiłem literówke :D ja poprostu boje sie o akuma bo kiedys juz tak mielismy ze siem cała noc swieciło bo cos tam sie spaliło a rano yhy yhy yhy i dupa trzeba kable :D
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez adrian » 24 lis 2008, o 23:20

no to ja mam jeszcze taki timer przewidziany że jak jakieś urządzenie nie pierze prądu (niema obciążenia) to odcina prąd ale nie bój się będe robił elektroniczny wyświetlacz naładowanego aku (nie na diody tylko będzie pisało 14,5V)
AUDI- Vorsprung durch Technik
Obrazek
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3010
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A4 B6

Postprzez Alonzo » 24 lis 2008, o 23:55

a masz podswietlenie silnika, tzn jak robisz cos przy silniku wieczorem to ci swieci zarówa ??:D taki bajer z amerykanskich aut :P zamontuj sobie jeszcze ksenony, jakies bajeranckjie radio dobre głosniczki itd itd. :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Marcek » 25 lis 2008, o 12:49

Alonzo napisał(a):zamontuj sobie jeszcze ksenony

Odpada - po pierwsze musiałbym mieć reflektory soczewkowe żeby to w ogóle jakoś ustawić, po drugie - dochodzi konieczność montażu spryskiwaczy i samopoziomowania, po trzecie - reflektory są homologowane pod konkretne źródło światła, jeśli jest w nich palnik ksenonowy a są przystosowane do H4 czy H7, to każdy policjant zabierze dowód (i bardzo dobrze!).
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 5777
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 3

Postprzez Alonzo » 25 lis 2008, o 16:50

tez tak myslałem ze trzeba inne reflektory bo chciałem sobie kupic ksenony (mocniej swieca mniej pradu czerpia i mniej sie grzeja) ale ktos mi powiedział o tych reflektorach, ale pózniej zobaczyłem xenony w hondzie civic mojego kolegi gdzie poprostu kupił xsenonowe zamienniki halogenów (nie te a'la xenony tylko narmalnie przetowrnice i palniki dał) i mu ładnie swieciło swiatło było skupione tak jak przy halogenach tylko oczywiscie mocniej swieciły i jasniej. Co do homologacji to moze byc problem ale jeszcze nie widziałem zeby policjant sie czepiał swiateł, ja mam u siebie niebieskie diodowe postojówki (wiem diody nie maja homolgacji w dodatku niebieskie) ale nic sie nie dzieje a wyglądaja naprawde ładnie :) Wiem Marcek ze ty miałes przygode z brakiem homologacji w lampach ale szczerze mówiac to pierwszy raz kiedy o czyms takim słyszałem.

i bardzo dobrze!


a to nie wiem czemu bardzo dobrze, xenony sa poprostu nowsza technologia oswietleniowa, nie wiem ludzie gadaja ze ich xenony oslepiaja a mnie tam nie tylko zazdroszcze ze ja musze wysilac oczy zeby dobrze widziec(niestety ma słabe swiatła i to nie wina elektryki) a oni maja przed autem jak w dzien. Chociaz teraz juz do przednich swiateł wchodzą diody, w któryms audi widziałem to rozwizanie ze za swiatła krótkie miała pas diód a długie to były xenonowe :)
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez adrian » 25 lis 2008, o 16:56

nie ksenony odpadaja niepodobają mi sie takie style jak juz to trzeba było by obnizyć zawieszenie i zamonować tak jak mówi Marcek reflektory soczewkowe.

Alonzo napisał(a):a masz podswietlenie silnika, tzn jak robisz cos przy silniku wieczorem to ci swieci zarówa ?? taki bajer z amerykanskich aut zamontuj sobie jeszcze ksenony, jakies bajeranckjie radio dobre głosniczki itd itd.


co do tego to nawet może bys przydatne :wink: a co do podświetlania to bęxzie podświetlany schowek, bagażnik, i pretkościomierz :D
AUDI- Vorsprung durch Technik
Obrazek
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3010
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A4 B6

Postprzez Marcek » 25 lis 2008, o 17:28

Alonzo napisał(a):a to nie wiem czemu bardzo dobrze

Owszem, ładnie świeca i dają się ustawić (w reflektorach soczewkowych), ale wystarczy minimalnie zmienić proporcje masy w samochodzie (np. obciążyć bagażnik), żeby oślepiać jadących z przeciwka. Wszystkie samochody z oryginalnymi ksenonami mają układ samopoziomujący.
Dla lamp ksenonowych nawet minimalna zmiana wysokości jest istotna.
Jak chodzi o policję - diodowych postojówek zbytnio się nie czepiają, w końcu komu to szkodzi. Ale wszelkie ksenony, neony itp. są wyłapywane.
IMO lepiej zainwestować w porządne żarówki halogenowe (np. z niebieską poświatą), np.:
http://moto.allegro.pl/item480944290_za ... nalne.html
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 5777
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 3

Postprzez Alonzo » 25 lis 2008, o 20:25

no tak tylko te porzadne żarówki halogenowe prócz innej barwy swiatła wcale mocniej nie swiecą, ale zawsze to jakaś alternatywa,a juz chyba lepiej zeby ktos sobie walnął xenony niz np 100w halogeny :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Marcek » 25 lis 2008, o 21:09

Alonzo napisał(a):no tak tylko te porzadne żarówki halogenowe prócz innej barwy swiatła wcale mocniej nie swiecą,

Te markowe niebieskie przeważnie świecą (przynajmniej wg testów) nieco gorzej niż zwykłe, białe w podobnej cenie. Wiadomo, że niebieski filtr trochę tłumi.
W Tico też mam żarówki +50% (konkretnie Osram Silverstar). W porównaniu do standardowych jest wyraźna różnica w jasności, zasięg tez jest minimalnie lepszy.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 5777
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 3

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości