tarczówki w 126p

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie dwuślady.

tarczówki w 126p

Postprzez Kuba » 30 maja 2009, o 20:37

zabieram się za malucha, którym za niedługo zacznę jeździć, mam zamiar włożyć do niego inny gaźnik i takie tam, ale zależy mi na mocnych hamulcach, flansze z allegro: http://www.allegro.pl/item645346131_hamulce_tarczowe_do_fiat_126p_swap_kjs.html
+ zaciski i całą reszta z punto

felgi 13 takie:
http://www.allegro.pl/item649286658_okazja_felgi_aluminiowe_13.html

i teraz czekam na wasze sugestie, czy nie jest to zbyt dziki pomysł
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

tarczówki w 126p

Postprzez Pani Kontekstowa » 30 maja 2009, o 20:37

Pani Kontekstowa
 

Postprzez AnDr3w » 30 maja 2009, o 22:23

jak fele 13 to jakis lepszy tuning silnika zrob bo będzie się strasznie słabo zbierał. po co Ci hamulce tarczowe?? masz zamiar rozwijac nim prędkosc 150 km/h ??? standardowe hamulce z w miarę dobrymi szczękami ( ja mam od nowosci 80 k przebiegu i świetnie zatrzymują samochód zeby nie skłamac to z 70km/h wyhamowałem na odcinku 9 m na tzw (kocich łbach) ale rób co chcesz jak to mówią Ty tu użądzasz :P
Avatar użytkownika
AnDr3w
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 540
Dołączył(a): 15 sie 2007, o 15:43
Lokalizacja: LLB
Pochwały: 9

Postprzez Kuba » 30 maja 2009, o 22:47

wiesz AnDr3w on ma takie hamulce, że jak mocniej depnąłem, to mój tata, który nie miał zapiętych pasów przykleił się do szyby, ale mi jest zawsze mało :D :D :D , zbierać się będzie, jak skończę z silnikiem :D :D :D
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez Marek.K. » 31 maja 2009, o 07:58

a ja jak wciskam pedał hamulca jadę dalej :D
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Postprzez Marcek » 31 maja 2009, o 09:32

Tarczówki bez wspomagania to pomyłka, uruchomić je jest dużo ciężej niż bębnowe. Jeśli masz już tzw. "nowy typ", czyli większe bębny i inne cylinderki, to daj sobie spokój z przeróbką. Jeśli te hamulce są sprawne, to potrafią być naprawdę skuteczne.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Kuba » 31 maja 2009, o 09:39

malczan jest z 93, ale ma ubogie wyposażenie(brak ogrzewania tylnej szyby) więc nie wiem, czy on ma nowszy typ hamulców

[ Dodano: 31 Maj 2009, 09:42 ]

gdybyś mógł ten nowszy typ opisać
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez Marcek » 31 maja 2009, o 10:16

W tym roku już na pewno zakładali nowe hamulce. Mniejsze bębny miały wersję z felgami "cytrynkami", a w 93 na pewno ich nie produkowali ;)
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Komar Rider » 31 maja 2009, o 12:41

marek123 napisał(a):a ja jak wciskam pedał hamulca jadę dalej :D


A nie wciskasz czasami gazu zamiast hamulca? :D

.....

O proszę kolejny tuning malana.
elo moto 1993 napisał(a):wiesz AnDr3w on ma takie hamulce, że jak mocniej depnąłem, to mój tata, który nie miał zapiętych pasów przykleił się do szyby, ale mi jest zawsze mało :D :D :D


Nie trzeba lepszych z tego co tu widzę :)
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez Kuba » 31 maja 2009, o 13:07

Marcek tobie chodzi o te blank stare z dużym rozstawem otworów??
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez Marek » 31 maja 2009, o 14:32

Tak dokładnie o te fele.

Sam kiedyś planowałem taką przeróbkę ale :
1. Brak "serwa" :/
2. Nie przejdzie przeglądu.
Zdravim =MRS=
Pro-Mastah Weteran
Elektronika, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.
Obrazek
Avatar użytkownika
Marek
*supporting
*supporting
 
Posty: 2179
Dołączył(a): 5 paź 2007, o 00:32
Lokalizacja: Oberschlesien - Ratibor
Pojazdy: In Comming >> MT SM XX

Postprzez Marek.K. » 31 maja 2009, o 19:46

Komar Rider napisał(a):marek123 napisał:
a ja jak wciskam pedał hamulca jadę dalej :D


A nie wciskasz czasami gazu zamiast hamulca? :D


choć mam duże na pewno wciskam hamulec. muszę je zrobić
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Postprzez Kuba » 31 maja 2009, o 19:52

maras52 czemu miałby nie przejść przeglądu???

[ Dodano: 31 Maj 2009, 19:54 ]

panom z PZMot'u zawsze można wcisnąć kit, że to prototyp :D
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez Marek » 31 maja 2009, o 20:13

Bo zapewne będziesz to w domu i kto ci homologację przeróbki wystawi ?
Sąsiad czy pan Mietek spod baru ? Taka przeróbka jest szczególnie rygorystycznie traktowana podczas przeglądu bo w dużej mierze zależy od tego życie Twoje i innych.

Dziś na wsio trza mieć kwity...choć i tak jest łagodniej niż w Niemczech tam nawet na głupi stożek musisz mieć papiery.
Zdravim =MRS=
Pro-Mastah Weteran
Elektronika, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.
Obrazek
Avatar użytkownika
Marek
*supporting
*supporting
 
Posty: 2179
Dołączył(a): 5 paź 2007, o 00:32
Lokalizacja: Oberschlesien - Ratibor
Pojazdy: In Comming >> MT SM XX

Postprzez Kuba » 31 maja 2009, o 20:18

dobra, tylko co tam jest do przeróbki?? zmieniasz flansze, dowalasz zaciski i większą felę... wszystko, a na to są atesty, wszakże zaciski z punto/cc tarcze tak samo

[ Dodano: 31 Maj 2009, 20:22 ]

http://budowaswapow.com/sklep/swap/7.jpg
jak dla mnie to, to nie podpada

a na tuning silnika też potem muszę mieć atesty??
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez Komarcio » 31 maja 2009, o 20:36

Ja osobiście bałbym się robić takie eksperymenty... Jak już pisał Marcek, tarczówki bez wspomagania potrzebują dużo więcej siły do hamowania, niż bębny. Poza tym nie wiesz z jakiego materiału wykonana jest ta blacha...
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt ;)
Avatar użytkownika
Komarcio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1672
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Następna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 85 gości