ZMNIEJSZENIE SPALANIA i WZROST DYNAMIKI W PF 126p

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

ZMNIEJSZENIE SPALANIA i WZROST DYNAMIKI W PF 126p

Postprzez Kuba » 2 kwi 2011, o 12:22

SIEEEEMAAA! :D gdzieś jakieś 2 tygodnie temu w temacie picia zapowiedziałem, że stworzę zawirowywacz strugi powietrza, dzięki której maluch dostaje lekkiego kopa i mniej spala, bo ma lepsze nasycenie mieszanki :) reakcja na gaz jest wręcz kosmiczna w porównaniu z oryginałem :) no to zaczynamy:
:arrow: potrzebne nam będą: ostre nożyczki, taśma stalowa szerokości około 8mm i możliwie jak najcieńsza, rurka igielitowa z wkładu z długopisu, poxipol, ostry nóż i wiertło około 1,5mm grubości :)
Obrazek

:arrow: potrzebna również będzie rurka PVC średnicy 40mm (do kupienia w każdym sklepie z artykułami sanitarnymi), jako że ja ją już miałem wcześniej założoną, dam od razu fotkę :)
Obrazek

:arrow: taśmę stalową przycinamy, żeby były dwa kawałki podobnej długości około 10cm (potem trzeba będzie poskracać, ale to za chwilę) dłuższymi lepiej się operuje w fazie półprodukcji :D

:arrow: następnie jeden z kawałków taśmy nacinamy do połowy jej szerokości w połowie jej długości, z drugim kawałkiem robimy to samo
Obrazek

:arrow: kolejna czynność polega na złożeniu ze sobą obu kawałków blachy w krzyż tak, aby nacięcia spasowały się ze sobą
Obrazek

:arrow: skoro podstawowy element zawirowywacza złożony, czas go wzmocnić, do tego posłuży rurka igielitowa z długopisowego wkładu, musimy ponacinać ją również w krzyż
Obrazek

:arrow: teraz mieszamy poxipol, smarujemy nim ponacinaną rurkę, wsuwamy ją na krzyżak z taśmy, a wystający poza taśmę koniec rurki owijamy parokrotnie cienkim, mocnym sznurkiem i związujemy bardzo mocno, pozostawiając to tak do stwardnięcia, potem odstające końce sznurków obcinamy
Obrazek

:arrow: teraz nadszedł czas na obcinanko nadmiaru taśmy, każdy listek obcinamy, żeby od osi krzyżaka do krańca listka było 25-30mm ALE NIE MNIEJ :!:
Obrazek

:arrow: teraz zginamy paski blaszek w nieco zakazany znak, wiem jak to wygląda ale inaczej się całego zawirowywacza nie poskłada
Obrazek

:arrow: czas na najbardziej irytującą czynność, w rurce nacinamy 4 szczeliny przestawione względem osi rurki o 45*, odchylenie wszystkim szczelin musi być takie same i w TĄ SAMĄ STRONĘ :!: "słoneczko" wkładamy do rurki i tracimy nerwy przy wkładaniu pasków w szczeliny, przydadzą się długie, cienkie szczypce, mi to zajęło około pół godziny

:arrow: po przetknięciu pasków przez szczeliny centrujemy krzyżak, żeby rurka igielitowa w miarę pokrywała się z osią rury, po wykonaniu tej czynności mamy już z górki, wystarczy ponapinać paski, pozaginać wystające poza rurę fragmenty i uszczelniamy oraz unieruchamiamy połączenie poxipolem, całość potem powinna wyglądać tak z wierzchu
Obrazek

a tak od środka :)
Obrazek

efekty: http://www.youtube.com/watch?v=oVPsjqrRU5k silnik niestety kiepsko słychać, bo nagrywane telefonem, aczkolwiek o wiele poprawiła się reakcja na gaz, silnik lepiej oddycha i pod koniec filmiku słychać ładny świst podczas dodawania gazu :D z jazdy zaobserwowałem tylko tyle, że silnik nie przygasa po nagłym wciśnięciu gazu, ciągnie od samego dołu :D

TUTORIAL NAPISANY DLA FORUM MOTOMANIACY.COM :!: ZAKAZ KOPIOWANIA NA WSZELKIE INNE FORA ORAZ SERWISY :!:
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

ZMNIEJSZENIE SPALANIA i WZROST DYNAMIKI W PF 126p

Postprzez Pani Kontekstowa » 2 kwi 2011, o 12:22

Pani Kontekstowa
 

ZMNIEJSZENIE SPALANIA i WZROST DYNAMIKI W PF 126p

Postprzez piciu308 » 12 paź 2011, o 21:24

fotki niestety wygasły :/ jak bys powrzucał na inny serwer by było miodnie :)
- Co byś zrobił gdyby można zacząć wszystko od nowa?
- Nie brał bym tego gówna..
Avatar użytkownika
piciu308
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1116
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 15:31
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet kadet, Router WS 50, Renault Megane I Ph II.

ZMNIEJSZENIE SPALANIA i WZROST DYNAMIKI W PF 126p

Postprzez Romecik2t » 12 paź 2011, o 21:34

nie wrzuci bo ma bana
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 10620
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

ZMNIEJSZENIE SPALANIA i WZROST DYNAMIKI W PF 126p

Postprzez adrian » 17 paź 2011, o 20:30

za co?
AUDI- Vorsprung durch Technik
Obrazek
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3010
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A4 B6

ZMNIEJSZENIE SPALANIA i WZROST DYNAMIKI W PF 126p

Postprzez Romecik2t » 17 paź 2011, o 21:15

za całokształt xD
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 10620
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45


Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości