Rudolf Diesel i jego wynalazek - silnik Diesla ;)

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez Konrad » 3 sie 2008, o 17:42

A jak zakładają ogromne łożyska :shock: chyba, że panewki mają.co dopiero założenie pierścienia :D
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Pani Kontekstowa » 3 sie 2008, o 17:42

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Alonzo » 3 sie 2008, o 19:40

nie no taki silnik pewnie 100-200obr sie kreci wiec panewki ma :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez mandos » 3 sie 2008, o 20:39

Taki silnik kręci maksymalnie 100-110 obr/min. Sworznia tłokowego nie ma, jest to tzw. system wodzikowy.

A maszyny do produkcji są zdecydowanie XXL :)
Avatar użytkownika
mandos
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 180
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:22

Postprzez Mariusz » 3 sie 2008, o 21:39

heh, no ale np. poruszone przez quniusia zakładanie pierścieni to ciekawe jak wygląda ;) no i montowanie wału w karterze dźwigiem :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Angler » 4 sie 2008, o 10:24

Przy tak niskich obrotach to chyba jednak tak dokładnie robione nie musi byc.
Obrazek
Avatar użytkownika
Angler
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
Lokalizacja: Rawicz
Pochwały: 9
Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.

Postprzez Konrad » 4 sie 2008, o 15:24

prz takich rozmiarach wykonanie jest jeszcze bardziej precyzyjne
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Angler » 4 sie 2008, o 17:16

Quniuś napisał(a):prz takich rozmiarach wykonanie jest jeszcze bardziej precyzyjne


Bez przesady to nie jest bolid F1 który kręci jakieś 18-19krpm.
Obrazek
Avatar użytkownika
Angler
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
Lokalizacja: Rawicz
Pochwały: 9
Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.

Postprzez Mariusz » 4 sie 2008, o 22:23

no i właśnie dlatego musi mieć idealne spasowanie tłoka z cylindrem, bo to nie simsonek że jak troche wyrobiony to na obrotach "nie zdąży przedmuchać" :] tu zawsze zdąży
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Konrad » 4 sie 2008, o 22:35

tutaj prędkość obrotowa nie ma nic do rzeczy.To nie simson że w razie luzów nadal pracuje.Bo jego koszt naprawy jest milon razy mniejszy niż takiego diesla
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez mandos » 4 sie 2008, o 22:42

Te silniki muszą być bardzo niezawodne, bo inaczej żadna firma nie ubezpieczy statku z takim silnikiem. Jeżeli w okręcie padnie główny silnik, to jest praktycznie po statku, a przynajmniej po ładunku. Dlatego właśnie w takich silnikach sterowanie np. wtryskiwaczami jest ciągle mechaniczne a nie elektroniczne.
Avatar użytkownika
mandos
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 180
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:22

Postprzez endek » 21 sie 2008, o 23:06

Quniuś napisał(a):To nie simson że w razie luzów nadal pracuje

pracowac moze i pracuje tylko pytanie jak :D

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Beton » 26 sie 2008, o 08:13

Na pewno mnie sie do szkoły przyda :D
Avatar użytkownika
Beton
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2321
Dołączył(a): 2 lis 2007, o 13:33
Lokalizacja: Oława
Pojazdy: BMW E60 525d

Postprzez michall » 26 sie 2008, o 09:52

taki silnik skonstruować to trzeba mieć łeb :D he zawsze podziwiałem takich ludzi
Pojazdy: YAMAHA YZ 125 2002r.
sprzęt do przedłużania rąk ^^^ 45KM
||||
Avatar użytkownika
michall
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 676
Dołączył(a): 6 kwi 2007, o 19:38
Lokalizacja: Raków ( teren scyzoryków) :D

Postprzez Beton » 26 sie 2008, o 10:12

michall ile bylo prob i bledow przy tym.
Avatar użytkownika
Beton
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2321
Dołączył(a): 2 lis 2007, o 13:33
Lokalizacja: Oława
Pojazdy: BMW E60 525d

Poprzednia strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości

cron